Gå til innhold

Snart eggeløsning og sannsynligheten for en graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får eggløsning alt ifra imorgen - 3 dager. Jeg har ikke helt nøyaktig iom at jeg tok ut spiralen for 3 mnd siden. Vi hadde sex idag. Hva er sannsynligheten for en spire? Veldig liten? Vi har ikke hatt mye sex den siste tide. Kvinne33

Anonymkode: 7507a...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjørt på i denne perioden for sikkerhetsskyld. Man kan være heldig men som i mitt tilfelle på pp 3 med masse sex så er det ingen garantier for full klaff  🥵

Anonymkode: 68dcb...019

• Liker 1
Skrevet

Dere burde ha sex annenhver dag i tiden rundt eggløsning. Sjansen er ca 20% for at du blir gravid, iallfall hvis dere legger inn litt flere aksjer denne uken.

Krysser fingrene!

Anonymkode: 081af...c6b

• Liker 1
Skrevet

Det som er litt kjipt er at mannen fortiden har vond rygg og lite sexfiksert akkurat for øyeblikket😅 (Forståelig nok.) Derfor tror jeg ikke det blir de neste dagene. Hva om den satt idag? Jeg lever litt på den. Er det ikke slik at sæd kan leve opp til fem dager? 

Skrevet

Takk😀😍

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville kjørt på i denne perioden for sikkerhetsskyld. Man kan være heldig men som i mitt tilfelle på pp 3 med masse sex så er det ingen garantier for full klaff  🥵

Anonymkode: 68dcb...019

Hva vil pp 3 si?🙈 Ja, noen er heldig - andre ikke. 

Jeg ble ikke gravid forrige mnd. Da med endel sex. Men har jo itillegg hatt hormonspiral i 5 år og nettopp tatt den ut. 

Skrevet

Kjenner en begynnende murring nede i siden, altså eggeløsning. Kan sædcellene foetsatt være aktive, dette skjedde igår. Så håper den treffer denne gangen. 

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil pp 3 si?🙈 Ja, noen er heldig - andre ikke. 

Jeg ble ikke gravid forrige mnd. Da med endel sex. Men har jo itillegg hatt hormonspiral i 5 år og nettopp tatt den ut. 

Tredje perioden (syklus/måned) man prøver 😊

Er godt mulig du blir gravid, og også godt mulig du ikke blir. Sies vel at annenhver dag gir størst sjanse. 

Men jeg vil anbefale deg å ta forhåpningene litt rolig. Ikke stress. Det kan ta tid, det kan også ta null tid. Men det blir mye jag om du stresser for mye. 

Jeg har opplevd alt fra et uhell, gravid sikkert første dagen vi prøvde og å prøve i et år før det satt. Og de skjedde i motsatt rekkefølge. (Altså var yngre når vi måtte prøve lenge). 

Lykke til, men prøv å ikke stresse så mye. Det blir bare slitsomt. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet
21 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Tredje perioden (syklus/måned) man prøver 😊

Er godt mulig du blir gravid, og også godt mulig du ikke blir. Sies vel at annenhver dag gir størst sjanse. 

Men jeg vil anbefale deg å ta forhåpningene litt rolig. Ikke stress. Det kan ta tid, det kan også ta null tid. Men det blir mye jag om du stresser for mye. 

Jeg har opplevd alt fra et uhell, gravid sikkert første dagen vi prøvde og å prøve i et år før det satt. Og de skjedde i motsatt rekkefølge. (Altså var yngre når vi måtte prøve lenge). 

Lykke til, men prøv å ikke stresse så mye. Det blir bare slitsomt. 

Jeg håper det klaffer. Er jeg heldig, så har jeg eggeløsning nå, 2 dager etter . Fremdeles innafor for at egget kan feste seg. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...