Gå til innhold

Farsdagssex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva byr dere mannen i huset på farsdag? Jeg har mensen, så i dag ble det bare en runk på morgenkvisten. Tenker jeg må ta en munnfull til kvelds... Eller andre tips? Byr dere på ekstra nytelse på farsdag?

Anonymkode: 5ee26...e08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nei det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 7d2f6...638

• Liker 9
Skrevet

Det er vel barnet som skal sette pris på mannen på denne dagen. Derav navnet. FARsdag. Ikke ektemanndag.

Anonymkode: 86ac0...397

• Liker 34
Skrevet

Sa til kona at jeg ville ha farsdagsgaven i går kveld. Det gikk hun velvillig med på. Avslutta bakfra over en lenestol,fylte henne så opp at det kom ut av henne og rett på gulvet med et sort splash.

Anonymkode: c6151...8ab

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke bare jeg som reagerte på tittel på innlegget... ?😳

Anonymkode: 24cb7...5a8

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sa til kona at jeg ville ha farsdagsgaven i går kveld. Det gikk hun velvillig med på. Avslutta bakfra over en lenestol,fylte henne så opp at det kom ut av henne og rett på gulvet med et sort splash.

stort, skulle det være

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er jo farsdag. Det er jo barna som gjør litt stas på far da. Ikke samboeren/kona. Farsdagssex hørtes bare helt feil ut i mine ører iallfall.

Anonymkode: f0fca...708

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke bare du.

Anonymkode: 5f678...e2c

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke bare du. Var creepy den tittelen :kvalm:

Skrevet

Farsdagssex??? WTF!! 

Anonymkode: 8f454...62d

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den ga litt andre assosiasjoner 🙈

• Liker 7
Skrevet

Sex med faren min er helt uaktuelt!

Anonymkode: e7e34...44e

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 7d2f6...638

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel barnet som skal sette pris på mannen på denne dagen. Derav navnet. FARsdag. Ikke ektemanndag.

Høres koselig ut. Her skal det mer til før det blir noe, ja. En liten oppmerksomhet til fedrene til deres barn er vel ikke en helt vill tanke? 

Barn vet strengt tatt ikke å sette noe særlig pris på sånt før de egentlig ikke er barn lenger. Partnere derimot, bør jo ideelt sett kunne sette pris på hverandre hver dag. 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun burde virkelig gjøre noe knipeøvelser om spermen bare renner rett ut igjen. 

Anonymkode: 2726f...ee3

• Liker 6
Skrevet

Hun burde virkelig gjøre noe knipeøvelser om spermen bare renner rett ut igjen. 

Anonymkode: 2726f...ee3

Hvorfor i all verden skulle hun det? Hun er da mer en nok trang til å gi meg orgasme, og flere til seg selv. Men så er nå ikke jeg en mann med en følelsesløs kuk på størrelse med en katt heller da.

• Liker 4
Skrevet

Dette ble bare feil i mine ører. Er ungene som skal gjøre stas på sin far, ikke konemor. Hadde det vært valentines skulle jeg ikke sagt noe, men det er FARsdag.

Her i huset blei det kake fordi jeg skjessa på kake, og biffmiddag for han skjessa på biff. Også har vi begge to tatt hånd om vår 5mnd gamle sønn. 

Til neste år skal jeg prøve å få bebis til å tegne noe til faren sin, det hadde vært gøy :) 

Anonymkode: c232a...c8b

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Påkrevd skrev:

Høres koselig ut. Her skal det mer til før det blir noe, ja. En liten oppmerksomhet til fedrene til deres barn er vel ikke en helt vill tanke? 

Barn vet strengt tatt ikke å sette noe særlig pris på sånt før de egentlig ikke er barn lenger. Partnere derimot, bør jo ideelt sett kunne sette pris på hverandre hver dag. 

Vi har en atskillig koseligere dag enn TS, ja.

Skrevet

Minst sexy tråd ever. 

Farsdagssex høres bare veldig feil ut. Det bør ikke bli etablert som nyord. 

🤢

Anonymkode: 3db6b...579

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha, dere menn overvurderer virkelig hvor mye dere kommer. Vanlig volum er på 1 milliliter. Så «fylte henne opp med sæd»? Neppe 😂

Anonymkode: 15feb...eb1

• Liker 13
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor i all verden skulle hun det? Hun er da mer en nok trang til å gi meg orgasme, og flere til seg selv. Men så er nå ikke jeg en mann med en følelsesløs kuk på størrelse med en katt heller da.

Tranghet har ingenting med hvorvidt en klarer å gi seg selv orgasme å gjøre. På tide å lære litt om hvordan menneskekroppen fungerer? :)

Anonymkode: 15feb...eb1

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...