AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg har kjøpt fra Cubus og KappAhl, alle bh og trusene jeg har er ganske fornøyd med tanke på prisen. Pleier å kjøpe i salg og får som ofte da en bh til 80-150 kr. truser er det ofte 3 for 2 og da kjøper jeg det I pakker Vil gjerne høre anbefalinger Anonymkode: 7d105...561
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Kjøper alltid undertøy på Lindex. Bra utvalg og god kvalitet ☺️ Anonymkode: 6a57c...bac 4
Milky Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Jeg pleier å kjøpe gstrenger og myke topper/bh fra Calvin Klein, men er litt dyrt. Vanlige bher og andre typer truser pleier jeg å kjøpe på Hm
Troyamin Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Miabell Undertøy Salong i Kristiansand er min favoritt. Personlig service fra dyktige butikkansatte som vet hvordan de skal finne fram bh som passer stor byste.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Der jeg jobber, undertøysbutikk 😁 Anonymkode: a75d7...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Truser på H&M og er veldig fornøyd med fasongen og kvaliteten på samtlige. Bh er jeg fortsatt på leting etter den perfekte. Liker tre rader med hemper også har jeg brede pupper men normal omkrets. Har lyst å prøve meg på spileløse neste gang. Anonymkode: fa982...803
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Triumph bh, til nød change. Truser funker det meste, bruker mye sloggi. Anonymkode: 07ce0...c28
Janne Kari Viken Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Kjøpt mange bher på eBay 😊 veldig bra 😀 truser har eg fra alle mulige merker men liker godt de sorte fra sloggi med blondekant. Kjøpt de billig på rusta 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Triumph bh, til nød change. Truser funker det meste, bruker mye sloggi. Anonymkode: 07ce0...c28 Triumph er fantastisk 🤩 Anonymkode: a75d7...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Jeg skjønner ikke folk som går med HM-BHer... De finnes jo ikke behagelig i det hele tatt... Har dere prøvd bedre BHer i det hele tatt? Jeg legger heller litt mer penger i BHer. Jeg synes det er et viktig plagg. Jeg har nesten bare BHer fra Victoria's Secret og La Senza. De er ikke sååå dyre heller. Og de varer mye lengre enn HM-BHer. Jeg har noen BHer fra VS som jeg bruker nesten ukentlig og de har vart i over 5 år. Truser kan jeg kjøpe hvorsomhelst. Anonymkode: c9629...f60 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Jeg kjøper BHer på Cubus og kjøper stort sett på salg/kampanjer. Da er det stort sett modellen Bella padded jeg kjøper, den finnes i min størrelse E70. Truser kjøper jeg stort sett på Timarco.no. Jeg bruker Sloggi string-truser. Anonymkode: fc3dc...437
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Truser på Lindex, bh kjøper jeg kun PrimaDonna ( nett eller noen utvalgte bra undertøysbutikker) . Eneste bh som gir opptimal støtte og som samtidig ser lekkert ut. Anonymkode: b85db...5f5
Lisa Rowe Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Bestiller som oftest BH fra nelly.no, og der selger de jo diverse merker. Tror de BHene jeg bruker mest er fra Lindex, om jeg ikke tar helt feil. Ellers er jeg glad i Gina Tricot sine truser.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Truser kjøper jeg stort sett på HM. Har også BHer fra HM, men foretrekker de fra Lindex, men jeg bruker sjeldent vanlige BHer med spiler. Jeg bruker vanligvis spileløse BHer uten noe særlig padding. De kjøper jeg ofte på nett, gjerne Nelly.com. Jenny Skavlan sin kolleksjon for Pierre Robert har utrolig behagelige BHer, de spileløse, men de har grei støtte likevel. De er de mest behagelige BHene jeg har prøvd, og jeg har flere venner som sier det samme. Anonymkode: 4af5f...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå