Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en jakkegenser til 450 Kr. Har spørretime flere ganger om han kan ta den på å prøve. Ja da.. Sier han. Den ligger forsatt i posen. 

Får bare lyst å levere den inn igjen. Andre med utakknemlige samboere? 

Anonymkode: 073ef...622

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han ikke tatt den opp av posen og sett på den? Kanskje han egentlig ikke likte den? 

Anonymkode: 6ba6e...d07

• Liker 1
Skrevet
Spoiler
Spoiler

Han likte den ikke, men er redd for å såre deg? Eller han er redd for at den er for liten (aktuelt om han er overvektig og plages med det)

Anonymkode: 7a4ba...9cf

Gjest theTitanic
Skrevet

Hvorfor kjøper du gave til han? Hva får du tilbake på morsdag? Bryr han seg overhodet om klær? 

Er han ikke interessert så trenger han ikke gave.

Dessuten er farsdag for far. Dvs at det er barna som skal lage noe til han, ikke andre som skal kjøpe. 

Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg kom til å levere den tilbake og evt. få et gavekort.

Anonymkode: 949b9...067

• Liker 1
Skrevet

Ønsker barnet/barna at han skal prøve den? 

Anonymkode: f54ce...c65

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han ikke tatt den opp av posen og sett på den? Kanskje han egentlig ikke likte den? 

Anonymkode: 6ba6e...d07

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

Han likte den ikke, men er redd for å såre deg? Eller han er redd for at den er for liten (aktuelt om han er overvektig og plages med det)

Anonymkode: 7a4ba...9cf

Joda han likte den. Det er hans smak. Han sier hele tiden at han ikke har klær, så derfor kjøpte jeg en jakke til han. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ønsker barnet/barna at han skal prøve den? 

Anonymkode: f54ce...c65

Barnet er 2 år. I fjor tok han en liten spøk om at han ikke fikk noe på sin første farsdag, derfor hadde jeg litt lyst å kjøpe noe til denne for å gi han en oppmerksom. 

• Liker 6
Skrevet

har en følelse at om han ikke faller på kne å gråter over gaven, så kommer du ikke til å bli fornøyd.

Anonymkode: f5258...15a

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

har en følelse at om han ikke faller på kne å gråter over gaven, så kommer du ikke til å bli fornøyd.

Anonymkode: f5258...15a

Faller på kne og gråter? Er det ikke normalt å prøve noe man får i gave? 

• Liker 18
Skrevet

Er du samboer med faren din?

Anonymkode: 7d551...067

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor haster det så at han skal prøve den? Han har sikkert takket, du sier han liker den, han sier han skal prøve den. Det er jo på ingen måte bråhast? Move on, fortsett å feire "dagen hans" eller hva annet dere hadde planer om. 

Ingen vits å lage drama ut av det du beskriver.

Anonymkode: 254e8...03a

• Liker 11
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke der og da, nødvendigvis? Det gjør jeg sjeldent i hvert fall. Og har det så mye å si, hvorfor i så fall?

Anonymkode: 254e8...03a

• Liker 2
Skrevet

Fikk han noen gave som bare hadde laga, en tegning eller noe? Visst jeg forstå deg rett fikk han ingen farsdagsgave i fjor. Den er kjip, visst man er glad i slike feiringer og får 0. Da er en dyr gave året etter nødvendigvis ikke positivt, blir fort en vond påminnelse om at han ikke fikk noe året før, at det skal være et "plaster på såret". En krusedulltegning fra barnet, sjokolade eller krus med "verdens beste pappa" hadde vært mer enn nok.

Anonymkode: 7444a...e61

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk han noen gave som bare hadde laga, en tegning eller noe? Visst jeg forstå deg rett fikk han ingen farsdagsgave i fjor. Den er kjip, visst man er glad i slike feiringer og får 0. Da er en dyr gave året etter nødvendigvis ikke positivt, blir fort en vond påminnelse om at han ikke fikk noe året før, at det skal være et "plaster på såret". En krusedulltegning fra barnet, sjokolade eller krus med "verdens beste pappa" hadde vært mer enn nok.

Anonymkode: 7444a...e61

Jeg kjenner han så godt og vet at han ikke tenker sånt. Siden han har nevnt at han hsr lite klær, så tenkte jeg at det var en god sjanse å gi han noe sånt i gave. Han ble veldig glad og synes den var fin. Men vi vet ikke om den passer. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud mann, slapp av! 
Jeg får ofte ettelerannet tøy fra svigers til jul, er jeg utakknemlig og dårlig svigerdatter fordi jeg ikke stripper meg naken og prøver tøyet der og da umiddelbart..?!

Du har gitt han gaven, din jobb er ferdig. Om han elsker den/hater den/brenner den/bytter den - er da ett fett. Den er hans? 

Slutt å vær kontrollfreak. 

- La mannen være i fred! SLUTT Å MAS! 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Raven.Writingdesk skrev:

Herregud mann, slapp av! 
Jeg får ofte ettelerannet tøy fra svigers til jul, er jeg utakknemlig og dårlig svigerdatter fordi jeg ikke stripper meg naken og prøver tøyet der og da umiddelbart..?!

Du har gitt han gaven, din jobb er ferdig. Om han elsker den/hater den/brenner den/bytter den - er da ett fett. Den er hans? 

Slutt å vær kontrollfreak. 

- La mannen være i fred! SLUTT Å MAS! 

Nå ble jeg glad.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres utrolig slitsomt ut, akkurat som mine svigerforeldre. Prøv den nye buksen vi kjøpte, gjør det nå, jo nå med én gang 🙄 Nei! Jeg prøver klær når det passer meg, ikke når andre maser om det. Makan. 

Anonymkode: a8aae...157

• Liker 4
Skrevet

Jeg hater å prøve klær «på kommando». Moren min er fæl til å kjøpe klær til meg (uten å spørre) som hun forventer jeg skal skifte til med det samme. Kanskje samboeren din føler det samme?

Anonymkode: 10d68...e70

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han så godt og vet at han ikke tenker sånt. Siden han har nevnt at han hsr lite klær, så tenkte jeg at det var en god sjanse å gi han noe sånt i gave. Han ble veldig glad og synes den var fin. Men vi vet ikke om den passer. 

Hvis du kjenner han så godt så vet du vel bedre om å mase og be han om å prøve den jakken når du vet han svarer nei fordi han ikke vil. Eller maser du for å provosere og skape et problem ut av ingenting?

Anonymkode: 68c33...792

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...