Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vert utro eller har blitt bedratt en gang på fylla. Har dere fått det til å fungere igjen? 

Anonymkode: ac25f...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min rota med en kollega på fylla. Det ble slutt mellom oss. Jeg tilgav etterhvert utroskapen, og vi ble sammen igjen etter noen måneder fra hverandre. Jeg lå med fire andre l løpet av tiden det var slutt, men det vet ikke han. Det hadde han ikke takla. Men det hjalp meg faktisk å ha en "hoe stage". Når jeg nå får bilder i hodet av at han roter med denne jenta, erstatter jeg de bildene med da jeg hadde en svært vellykket ons med en sinnsykt deilig fyr. Hjelper hver gang ;) 

Men det er også helt essensielt at den som har vært utro angrer, og viser at han/ hun er til å stole på. Jevnlig betryggelse har vært veldig viktig for meg. 

.

Anonymkode: 0c0e7...4a9

• Liker 4
Skrevet

Var litt utro mot eksen med en av hans venner på en fest. Var bare litt klining men det er vel utroskap det også. Vet ikke helt om vi var ordenlig sammen eller ikke, derfor skjedde det, men i hans øyne var vi sammen og dermed utroskap. Vet ikke om det hadde fungert igjen, for jeg gadd ikke å prøve engang. Møtte en ny kort tid senere

• Liker 1
Skrevet

For min del hadde jeg aldri orket å prøve 😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg og eksen prøvde på nytt etter at han hadde en engangsgreie på fylla. Fungerte dårlig siden han var utro på nytt. Once a cheater, always a cheater er min erfaring

Anonymkode: 28d91...dc1

• Liker 3
Skrevet

Husk at han tok et valg da han var utro. Hva er viktigst. Å beholde dama mi, eller ligge med ei annen?

Anonymkode: 35f5c...c1f

• Liker 4
Skrevet

Hadde vert umulig for meg å tilgi! Det ville ligget å murret hele tiden. 

Anonymkode: 3bc9d...f62

• Liker 1
Skrevet

Denne er vanskelig. Jeg kunne kanskje ha tilgitt at han var utro en eller annen gang i fylla. Fordi det er spontant, der og da, man er full og ikke tenker klart. Ja, jeg personlig husker alltid på at jeg har kjæreste, men det kan «unnskyldes» kanskje muligens. Jeg tror derimot jeg aldri kunne ha tilgitt elskerinne-forhold. Fordi det varer gjerne over flere måneder/år, det er et bevisst valg og han vet hva han gjør og har ikke vist noe form for anger så lenge det forholdet har vart. Det hadde vist 0 respekt for meg og det hadde jeg nok ikke tilgitt.

Anonymkode: cd951...b42

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg hadde tilgitt med èn gang. Det er ikke sikkert det hadde vært bare lett, men det er helt sikkert at det hadde gått. Jeg hadde vært litt glad for at hun har det i seg, og veldig glad for at hun uansett velger meg. Å leve uten henne i livet mitt er helt utenkelig.

Teknisk sett ville det ikke vært utroskap siden jeg har gitt henne frie tøyler. Flere bør vurdere dette. Man eier ikke partneren sin.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Jeg hadde tilgitt med èn gang. Det er ikke sikkert det hadde vært bare lett, men det er helt sikkert at det hadde gått. Jeg hadde vært litt glad for at hun har det i seg, og veldig glad for at hun uansett velger meg. Å leve uten henne i livet mitt er helt utenkelig.

Teknisk sett ville det ikke vært utroskap siden jeg har gitt henne frie tøyler. Flere bør vurdere dette. Man eier ikke partneren sin.

Blir du ikke sjalu av tanken på at hun ligger med andre? Du må virkelig elske henne mye for å tillate det.. hadde dødd av sjalusi

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
Akkurat nå, Badbunny skrev:

Blir du ikke sjalu av tanken på at hun ligger med andre? Du må virkelig elske henne mye for å tillate det.. hadde dødd av sjalusi

Det har ikke skjedd, så jeg kan ikke si helt hvordan jeg ville reagert. En av tingene jeg elsker ved henne er at under det tynne fernisset av borgerlig konformitet er det en grådig kvinne som forsyner seg av livets goder. Da vil ikke jeg stå i veien for henne. Jeg vil heller at hun kommer tilbake til meg og at dette er noe vi deler sammen. Jeg vet at hun uansett alltid vil komme tilbake til meg. 

Skrevet

Jeg klarte ikke å tilgi.. Det skjedde en gang på fylla. Han angret og kjempet for å få meg tilbake. 

Jeg skulle ønske jeg klarte å tilgi han, og jeg savner han utrolig mye. Men forholdet vårt ville for alltid vært preget av utroskapen. 

Jeg har giftet meg og fått barn med en annen mann (vært sammen i 11 år) , men eksen vil alltid være min store kjærlighet. 

Anonymkode: 89395...207

Skrevet

Jeg gjorde en enorm feil og ble så full at jeg ikke husker noe.. Total blackout.. Endte opp med klining og at vi hadde sex. Dette er noe som jeg ikke husker selv og sliter veldig med. Ble fortalt hva som hadde skjedd fra folk som var å festen. Han sliter skikkelig med om han vil gi meg en ny sjangse og jeg forstår han veldig godt. Han er min store kjærlighet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han i livet mitt.

Anonymkode: ac25f...b17

Skrevet
På 9.11.2020 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke å tilgi.. Det skjedde en gang på fylla. Han angret og kjempet for å få meg tilbake. 

Jeg skulle ønske jeg klarte å tilgi han, og jeg savner han utrolig mye. Men forholdet vårt ville for alltid vært preget av utroskapen. 

Jeg har giftet meg og fått barn med en annen mann (vært sammen i 11 år) , men eksen vil alltid være min store kjærlighet. 

Anonymkode: 89395...207

Jeg ble trist på vegne av din nåværende mann av å lese at du betrakter ex’n som din store kjærlighet og savner ham så mye.

Anonymkode: dca55...17c

• Liker 2
Skrevet

Fikk vite etter et år sammen, om noe som hadde skjedd mens vi datet, etter  vi hadde en enighet om å ikke ligge med andre om vi skulle ha sex uten kondom. Han mente det var lenge siden og ikke noe å bli opprørt over. For meg var det nytt og vondt. Jeg følte det som uansvarlig av han, respektløst og selvfølgelig lurt, han kunne smittet meg med noe, siden de ikke hadde brukt prevensjon, i tillegg så viste det jo at han ikke var den han utga seg for.  Følelsene forvant ikke av den grunn, så vi forsøkte videre, men jeg glemte det aldri, så det tok slutt etter et helt år til, med mange vonde følelser og tanker som jeg forsøkte holde for meg selv. Jeg skulle aldri tatt han tilbake. Er bare så inderlig glad for at det er over. Man kan tilgi, men glemme, det er en annen ting, uansett hvor mye man ønsker det. Har ellers bare erfaring med gode menn, så lar ikke en enste idiot ødelegge oppfatningen min av menn av den grunn. Han var ikke min store kjærlighet, han var bare en idè jeg hadde om at han var det. Handlingene viste noe annet. Sørget når det ble slutt, men ikke av savn av han, men av savn av den jeg trodde han var. En erfaring rikere.  

Anonymkode: 737e4...6b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...