AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Samboer er min beste venn og vi har vært sammen i 15 år. Vi har det mye gøy sammen og samboer får meg alltid til å le masse. Men jeg får kanskje ikke han til å le? I dag hadde han en skype avtale med en kompis.. og han har sittet i fire timer og ledd og ledd som jeg aldri har hørt ham le. Tydeligvis har han det gøyere med denne kompisen enn med meg. Ser og på Viaplay kontoen min at de ser på noe han aldri vil se med meg.. og jeg har tenkt at vi kan se det for å le av det, men han syns ikke det virker gøy. Men med denne kompisen er det tydeligvis fantastisk? Vet ikke hvor jeg vil med dette.. sitter bare alene i stuen og hører på de og ble litt lei meg av det. Anonymkode: c2fd8...ee3 1
Pappi Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Å hei og hå... Dette må du virkelig rett og slett leve med. 25
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Hadde det ikke vært for reproduksjon og sex, ville menn bodd med menn og kvinner med kvinner. Anonymkode: 164b5...811 12
Gjest theTitanic Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Det må du ikke ta til deg. Det å ha det gøy med samboer og det å ha det gøy med kompis er to helt forskjellige ting. Fordi dere er forskjellige mennesker og fordi det er forskjellige relasjoner. Det betyr ikke at den ene er bedre enn den andre. Det er jo også sunt for han å ha mer enn ett menneske i livet sitt. Det er sunt for deg også så håper du bruker tid med flere enn bare han.
Gjest theTitanic Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært for reproduksjon og sex, ville menn bodd med menn og kvinner med kvinner. Anonymkode: 164b5...811 Det hadde faktisk vært en veldig bra plan.
Oslodamen Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Man har ulik kjemi med ulike folk 😊. Han ville nok ikke vært kjæreste med kompisen sin, feks. Så bare ta det med ro ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært for reproduksjon og sex, ville menn bodd med menn og kvinner med kvinner. Anonymkode: 164b5...811 Det finnes menn som bor med menn og kvinner som bor med kvinner. Anonymkode: 421dd...a27 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Det er to forskjellige ting. De har et annet bånd med kompiser enn kjæreste. Selv om dere er bestevenner. Det er ikke en konkurranse, så du trenger ikke å være sjalu. Jeg er uendelig glad i samboeren min, og vi har super kjemi og samme humor. Samtidig kan jeg og venninner fnise og le oss skvett ihjel over ting som ikke han hadde synes er morsomt. Men det er helt greit 😊 Anonymkode: 360ca...594 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer er min beste venn og vi har vært sammen i 15 år. Vi har det mye gøy sammen og samboer får meg alltid til å le masse. Men jeg får kanskje ikke han til å le? I dag hadde han en skype avtale med en kompis.. og han har sittet i fire timer og ledd og ledd som jeg aldri har hørt ham le. Tydeligvis har han det gøyere med denne kompisen enn med meg. Ser og på Viaplay kontoen min at de ser på noe han aldri vil se med meg.. og jeg har tenkt at vi kan se det for å le av det, men han syns ikke det virker gøy. Men med denne kompisen er det tydeligvis fantastisk? Vet ikke hvor jeg vil med dette.. sitter bare alene i stuen og hører på de og ble litt lei meg av det. Anonymkode: c2fd8...ee3 Hva vil du med denne tråden? Anonymkode: e0df0...ddc 2
saltvann Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 kan hende han gjør seg litt til med kompisen. At han er seg selv med deg ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Han får noe annet med denne kompisen enn med deg. På samme måte har nok du også flere mennesker rundt deg som du har gode forhold til, men på forskjellig måte. Jeg har f.eks en venn som har like syk humor som meg. Denne humorkjemien har jeg ikke med noen andre. Men denne vennen mangler enn type nærhet jeg har med andre venner. Så la kjæresten din kose deg og vær glad på hans vegne. Når han ler og har det gøy med en kompis tjener også forholdet deres på det. Vil du ikke ha en blid og fornøyd kjæreste? Anonymkode: dfce4...9c6 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 For en sutrete tråd. Helt ærlig. Anonymkode: 90119...31a 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 For å trøste deg så ler jeg ofte og mye av og med kjæresten, men dog alene. For han ler aldri av meg eller nesten ingenting. Men med broren min hører jeg han le ofte. Savner å ha en å le sammen med når vi ser filmer og sånt som er morsomme. Sitter og ler alene. Anonymkode: 05e59...1c0 1
visp Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Det er et sunnhetstegn. Vil du heller at det kun er dere to i hele verden og at dere aldri får input utenfra? Har ikke du venner du har en annen type kommunikasjon med enn med samboeren din? 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 jo dere har rett i det. Og jeg skal ikke lage noe sak eller greie av dette. Er jo glad for at han har gode venner. Er bare noe med det å høre det gjennom veggen i 4 timer mens man sitter alene og tenker at man aldri har hørt samboer le slik sammen med deg. Anonymkode: c2fd8...ee3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jo dere har rett i det. Og jeg skal ikke lage noe sak eller greie av dette. Er jo glad for at han har gode venner. Er bare noe med det å høre det gjennom veggen i 4 timer mens man sitter alene og tenker at man aldri har hørt samboer le slik sammen med deg. Anonymkode: c2fd8...ee3 Samme her!! Vi er i samme båt. Jeg savner så å ha en å le sammen med. Det er trist. Anonymkode: 05e59...1c0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Jeg skjønner hva du mener. Samboeren min er min eneste bestevenn, mens han selv har haugevis av kjempe gode venner. Jeg blir ikke sjalu på at han ler mer med kompisene sine når de spiller på pcen enn han gjør med meg, men jeg blir heller sjalu for at jeg også ikke har like mange venner som han... Kanskje det ligger mer i det hos deg også?.. Hadde du hatt gode venninner du også kunne snakket i 4 timer og ledd med hadde det ikke vært like surt at han har det, eller? Anonymkode: 618ef...760 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner hva du mener. Samboeren min er min eneste bestevenn, mens han selv har haugevis av kjempe gode venner. Jeg blir ikke sjalu på at han ler mer med kompisene sine når de spiller på pcen enn han gjør med meg, men jeg blir heller sjalu for at jeg også ikke har like mange venner som han... Kanskje det ligger mer i det hos deg også?.. Hadde du hatt gode venninner du også kunne snakket i 4 timer og ledd med hadde det ikke vært like surt at han har det, eller? Anonymkode: 618ef...760 Jo det kan være noe i det.. jeg har venner selv, men kanskje mer på overflaten. Vi treffes og snakker, men det er mer sånn typisk "jenteprat" og kanskje ikke så mye humor og latter. Og jeg er litt introvert av meg og selv om jeg har venninner som sikkert hadde blitt glad hvis jeg ringte, så er det ikke helt meg. Så jeg er kanskje litt sjalu på at han "tørr" det og. Anonymkode: c2fd8...ee3
mammahjarte Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 Kvaliteten på samtalar eg har med veninner er ofta betre enn kvaliteten på samtalar eg har med mannen. Ulike folk gir meg ulike ting i ulike settinger. At han har det morsomt med kompis betyr ikkje at han ikkje liker å væra med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Jeg har aldri møtt en mann som ikke har det morsommere med mannlige kompiser enn med dama. Det betyr ikke at det er et problem. Kvinner vil ha menn som får dem til å le, men det er ikke en ting som går motsatt vei. Menn trenger ikke en dame for å få bli underholdt. Anonymkode: 25185...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå