AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Lest mange tips om å gni litt av denne oljen på øyenbrynene og i hodebunnen osv. Men også lest at oljen skal være god for kviser, rynker osv. Jeg tenkte å bruke oljen på natten i ansikte, men visst oljen er god på hårvekst, vil den da øke hårveksten i ansiktet og 🙈. Jeg napper ut litt mørke hår på haka, og vil ikke ha mer hår der kan du sei 😝. Anonymkode: c43f4...767
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Tja, jeg bruker å blande Castor olje, jojoba olje og litt rose hip olje som jeg masserer ansiktet med, så lar jeg det sitte noen minutter som en maske. Når jeg vasker det bort da føler jeg at huden er renere og mykere. Men tror ikke jeg hadde orket å sove med det på, blir fryktelig klissete.. Og huden min er ikke spesielt glad i å ha på olje for lenge så det blir med det 😊 det er ofte Castor olje i hudpleie, men det veldig utvannet, kan fort bli for kraftig når du tar konsentrert Castor olje på huden i lang tid.. Anonymkode: 9b258...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå