AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hei. Visste ikke riktig om jeg skulle poste i helse, eller her, men føler det har mer med kosmetikk å gjøre enn helse..? Jeg er ei jente på 20 år, som fødte mitt første barn for 6 mnd siden. Jeg har alltid hatt store komplekser med brystene mine, de er så små ift resten. De er HELT flate, føler jeg. Gledet meg til opplevelsen med å amme, få kjenne litt på dette med større bryster. Og jeg føler jeg har skikkelig hengepupper. Brystkassen min er fortsatt flat, men nå er den bestående av lange pupper. Så jeg har faktisk enda dårligere selvbilde nå, og jeg hater det virkelig. Samboeren min har ikke sett puppene mine siden mars, når de begynte å henge mer... han er ikke riktig så fornøyd med det, fordi han liker de, men det føler jeg nesten han bare må tåle.. jeg skal ikke være ubekvem i egen kropp fordi noen andre synes det er fint.. og jeg skal ikke ta inn «masse silikon» liksom.. det er bare å få passformen litt mer som resten av kroppen når jeg er bittelitt overvektig og ganske høy. Så ønsker jo å bruke det fettet på magen da, selvsagt.. jeg har på en måte aldri snakket om dette her med noen andre enn samboer, fordi jeg blir så klein og føler det er så «lite problem» ift mye annet, men samtidig så tenker jeg jo på det minst 14 ganger i løpet av dagen. Omtrent hver gang jeg skifter eller prøver klær, og dusjer osv.. så det er ganske oppslukende egentlig, og jeg føler meg dårlig. Ikke akkurat så intim mer heller da, på grunn av puppene mine. Jeg har gjort det jeg kan, føler jeg... ift å styrke eget selvbilde, men det hjelper jo ikke akkurat.. Så jeg lurer på, når man har psykiske issues for små pupper, kan man få det dekt av staten på samme måte som man kan få av brystreduksjon? ønsker ingen kommentarer om at jeg er en uansvarlig mor og alt sånt, dette er et utrolig sårt tema for meg, og det er vanskelig å bare legge ut dette her selv om jeg er 100% anonym. Anonymkode: 9667b...337
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Problemet med å bruke eget fett er at hvis du går ned i vekt kan det fort være på puppene vekta forsvinner.. Da har du brukt mye penger for ingenting, annet enn å fettsuge magen.. Ville heller lagt inn protese i din situasjon 😊 hvor lenge siden er det du sluttet å amme? Det har litt å si for når en evt operasjon kan utføres. Anonymkode: 8669d...658
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Du kan kanskje få det dekket hvis det plager deg veldig psykisk. Siden du er såpass ung også. Jeg gikk i klasen med en på VGS som fikk barn som 18 åring, og hun fikk dekket løft og implantater da hun sleit psykisk med den nye kroppen. Hjalp nok at hun var ung. Og det er jo du og 😊 ta en tur til legen med problemet, Anonymkode: 0495f...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå