Gå til innhold

Hva synes du om Nickelback

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe bra! Spesielt den der How You Remind Me. Og så har vi jo.. eh, kommer ikke på flere akkurat nå, da, men en stund siden jeg har hørt på dem.

Anonymkode: ca294...a91

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at denne tråden dukket opp. Jeg har aldri hatt noe særlig forhold til dem, men kom over denne for en liten stund siden. Har hørt masse masse på den 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er vel "hatet" på grunn av hvordan de oppførte seg, avlyste konserter, primadonna osv men det er litt en greie å hate de. Helt grei rock synes jeg, likte de godt for 15 år siden.

Anonymkode: 352f4...80b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er vel "hatet" på grunn av hvordan de oppførte seg, avlyste konserter, primadonna osv men det er litt en greie å hate de. Helt grei rock synes jeg, likte de godt for 15 år siden.

Anonymkode: 352f4...80b

Det er nok heller fordi de har blitt kraftig promotert til tross for at de har ingen bra låter unntatt en ok som ble en hit i sin tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt grei musikk! 

Anonymkode: b75b5...e1f

Det holder ikke å ha en brukbar låt når man har gitt ut masse album.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt så mye på det. Hater det ikke heller, hver sin smak. Man får like hva man vil 😄

Anonymkode: e8830...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at de er utrolig kjedelige å høre på. Det er akkurat som om de har fulgt en standard oppskrift på å snekre sammen en låt og kombinert det med det som var « trendy» akkurat da de slo til. Jeg klarer aldri å høre mer enn et minutt av en låt, før jeg kjenner at jeg kjeder meg og blir rastløs. 

Den første låten som dukket opp på hitlistene her til lands, var grei nok, helt til alle de andre som jeg har hørt viste eeg å følge samme oppskriften. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kågebruker skrev:

Bedre enn Justin Bieber.

Faktisk ikke. Utrolig men sant.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker How you remind me og Never gonna be alone. Sistnevnte er best, synes jeg. Jeg liker også stemmen til vokalisten. Det er så sterk og raspende. Ikke et favorittband, men mange er verre enn de :) 

Anonymkode: 5afad...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DeLorean skrev:

Nickelback er for folk som ikke bryr seg om musikk. 

Platt og kjedelig musikk. Null substans. 

Bedre enn kjedelig hippie musikk som Beatles. Til og med Rolling Stones er bedre

Anonymkode: 50a57...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ''How you remind me'', ''Far Away'' og ''Photograph''. 

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ett av favorittbandene mine. Da de spilte i Norge startet de nøyaktig når de skulle og synes de var flinke live :) skjønner ikke hvorfor de har blitt et av verdens mest forhatte band, synes nesten er verre med artistene som tar seg dyrt betalt for å mime musikk foran fansen sin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å illustrere hvor lite fan jeg er, svarte på musikkspørsmål på radio hvor premien viste seg å være VIP konsertbilletter med meet and greet etterpå - premien var først avslørt etter seieren var et faktum. 

Jeg møtte ikke opp. 

Anonymkode: 2a9ec...a47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...