AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hei! Jeg er mann og har vært sammen i endel år med min kjære. Har lyst på litt ideer fra dere damer om hva dere gjerne vil at mannen skal gjøre med dere i senga. Hun er litt sjenert hva sex angår, men hun er med på en del. Vi har en del leketøy men hun liker ikke ting som vibrerer. Har dere noen superforslag på ting som tar dere «to the top» eller drømmer om at mannen gjør med dere? Anonymkode: 8708b...b21
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Det er nok best at du spør henne det gjelder. Kvinner kan like så forskjellige ting, det en synes er deilig synes en annen er fælt. Så spør henne, du. Anonymkode: 44724...562 3
Milky Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Har dere vært innom dom/sub/bdsm? Det er noe hvertfall jeg liker godt. Når jeg ble overrasket med det for første gang ble jeg helt gal av det. Å bli bundet fast med enten tau eller håndjern, og at mannen gjør akkurat hva han vil på meg. Ellers liker jeg når mannen er litt hardhendt og streng, facefuck, biting, lett kveling osv. Men med slike ting bør man egt bli enige om grenser. Spørre om hun liker det underveis.
Fioljenta Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Det beste er absolutt å spørre henne. Dere kan for eksempel skifte på å stille hverandre spørsmål fra denne samlingen. Du kan også prøve deg frem, men da må du være veldig lydhør. Er hun litt sjenert, kan det kanskje være lurt å gå saktere frem enn du tror. Kanskje du kan sette av en halvtime eller to på å bare kjærtegne kroppen hennes? Beundre henne og la hendene dine veksle mellom lette og faste kjærtegn? 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Hovedproblemet er at hun ikke vil snakke om hva hun liker eller ikke liker. Spør jeg henne hva hun vil så er det alltid «samme for meg. Liker alt, alt er godt» Anonymkode: 8708b...b21
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 - En finger i rumpa når han tar meg bakfra - At han fingrer meg mens han slikker meg, og når jeg får orgasme slutter å slikke men fortsetter å fingre. - Bind for øynene, og kysser og beføler meg overalt - En hånd, ikke stramt, men bestemt rundt halsen min Dette funker for meg, men mulig hun hater det🤷♀️ Anonymkode: 6f8e9...663 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 -utendørssex (her gjelder det å være kreativ, noen forslag: busskur, tak, bak bil, i bagasjerommet, på båt/ferje, i skogen, på stranden). -rollespill -kysse/elske-maraton: se hvor intenst dere får til å kysse, kline og elske. -gi henne helkroppsmassasje, altså; DU utfører, ikke send henne på SPA eller noe. -kjøp en liten boks på kondoleri eller noe med lapper med forslag til eritikk nedi Anonymkode: b782f...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå