AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg har vært plaget med bløt avføring i flere år uten at det er funnet noen underliggende medisinsk årsak. Noen som har noen tips om noe som kan hjelpe? Noen erfaringer med liknende? Anonymkode: 5b9e0...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Del Skrevet 8. november 2020 Har du forsøkt å finne ut om det er noen matvarer du reagerer på? Prøvd å kutte ut meieriprodukter i tre uker feks, og brødmat osv? Anonymkode: da134...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Del Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å finne ut om det er noen matvarer du reagerer på? Prøvd å kutte ut meieriprodukter i tre uker feks, og brødmat osv? Anonymkode: da134...166 Ja jeg har forsøkt, uten å finne noe mønster. Jeg har ikke kuttet ut meieriprodukter så lenge som tre uker, men en kortere periode uten å se noen bedring, og brødmat spiser jeg ikke Anonymkode: 5b9e0...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Del Skrevet 8. november 2020 Du må gi det litt tid, det holder ikke med noen dager. Prøv deg frem. Du spiser kanskje havregryn eller andre korn/melprodukter? Anonymkode: da134...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg har også hatt løs avføring så lenge jeg kan huske. Jeg har ikke funnet noen årsak, annet enn irritabel tarm. Anonymkode: a6fa4...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå