AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg har en barndomsvenninne jeg ikke har kontakt med lengre (trist). Hun liker aldri noe hos meg og sender aldri snap. Hadde bursdag forleden og ikke hilsen (gjort det de andre årene). Hun var innpå den dagen. Er det rart av meg å slette henne synes dere? Anonymkode: ded43...415
Pappi Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Sletter du bare fordi du er sur på henne? 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, Pappi skrev: Sletter du bare fordi du er sur på henne? Hva er vits å ha en der som aldri gjør noe og er skuffet. Bedre å kanskje ikke se henne da. Anonymkode: ded43...415 2
Gjest Airman Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en barndomsvenninne jeg ikke har kontakt med lengre (trist). Hun liker aldri noe hos meg og sender aldri snap. Hadde bursdag forleden og ikke hilsen (gjort det de andre årene). Hun var innpå den dagen. Er det rart av meg å slette henne synes dere? Anonymkode: ded43...415 Nei, , gratulerer med overstått Endret 8. november 2020 av Airman
Pappi Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Er hun skuffet? Hvis du bare har nære venner på sosiale medie så vil det kanskje være naturlig å slette. I den grad jeg sletter noen så er det den typen som teppebomber med uinteressante innlegg. Evt noen med ekstremistiske holdninger (foreløbig ikke opplevd) 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 6 minutter siden, Pappi skrev: Er hun skuffet? Hvis du bare har nære venner på sosiale medie så vil det kanskje være naturlig å slette. I den grad jeg sletter noen så er det den typen som teppebomber med uinteressante innlegg. Evt noen med ekstremistiske holdninger (foreløbig ikke opplevd) Jeg er skuffet. Har ikke bare de nærmeste, men plager meg å se dette. Kanskje bedre å ikke ha en som ignorer meg da. Anonymkode: ded43...415
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, Airman skrev: Nei, , gratulerer med overstått Tusen takk 😘 Anonymkode: ded43...415
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Gsgratulerer med overstått bursdag 🎉 skjønner du er skuffet og lei deg, men hun har helt sikkert ikke fått det med seg. Du trenger ikke slette henne, men du kan begrense henne slik at du ikke ser innleggende hennes. Gjør det samme neste gang hun har bursdag.. Anonymkode: 5c769...ff1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gsgratulerer med overstått bursdag 🎉 skjønner du er skuffet og lei deg, men hun har helt sikkert ikke fått det med seg. Du trenger ikke slette henne, men du kan begrense henne slik at du ikke ser innleggende hennes. Gjør det samme neste gang hun har bursdag.. Anonymkode: 5c769...ff1 Tusen takk 😘 Kanskje jeg reagerte litt kjapt, men har nå slettet henne på face, snap og insta. Anonymkode: ded43...415
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en barndomsvenninne jeg ikke har kontakt med lengre (trist). Hun liker aldri noe hos meg og sender aldri snap. Hadde bursdag forleden og ikke hilsen (gjort det de andre årene). Hun var innpå den dagen. Er det rart av meg å slette henne synes dere? Anonymkode: ded43...415 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg reagerte litt kjapt, men har nå slettet henne på face, snap og insta. Anonymkode: ded43...415 Bevares.. Uavhengig hva hun gjør på sine SoMe kanaler så kan ikke du forvente at hun skal ha kontakt med deg når hun har kuttet deg ut. At hun ikke har likt noe av det du har lagt ut, har vel noe med at det ikke interesserte eller fenget hennes godt nok til gi bildene dine noe likes. Anonymkode: 7147b...e00 3
norw Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Folk er altfor ivrige på å slette og blokkere. Det er du som fremstår som en tosk om du sletter. Bare la være å følge vedkommende og gi blaffen i vedkommende, bursdager osv. 3
norw Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bevares.. Uavhengig hva hun gjør på sine SoMe kanaler så kan ikke du forvente at hun skal ha kontakt med deg når hun har kuttet deg ut. At hun ikke har likt noe av det du har lagt ut, har vel noe med at det ikke interesserte eller fenget hennes godt nok til gi bildene dine noe likes. Anonymkode: 7147b...e00 Handler ofte mer om person enn innhold. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 17 minutter siden, norw skrev: Handler ofte mer om person enn innhold. Det varierer veldig.. Har sett tråder om akkurat dette og da ble det mye lagt vekt på at vedkommende ikke fikk nok likes fra enkelte folk som h*n mente skulle ha gitt likes uavhengig hva vedkommende hadde lagt ut. Anonymkode: 7147b...e00
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #14 Skrevet 9. november 2020 Men da er det vel greit nok å slette da vel? Dersom det er pga ikke liker innleggene eller pga det er meg. Og ser henne aldri pga bor ikke helt i nærheten så et vel ikke noe tap for henne da? Anonymkode: ded43...415
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 Dette er et veldig spennende diskusjon av vår tid Hvordan vi bruker sosiale medier og våre forventninger av andre på de samme plattformene. Hva er normal oppførsel, hva kan du forvente av andre og hva kan de forvente av deg. Jeg flyttet på grunn av studier og jobb. I min nye by og i mitt nettverk her er det en uting å dele i sosiale medier, der jeg flyttet fra så er det normen. Jeg har slettet facebook appen og har kun messenger fordi jeg kun er interessert i å bruke facebook til å chatte/holde kontakten med venner. Om det skjer noe i livet til de jeg bryr meg om vil jeg at du skal ringe og prate med meg om det, ikke legge ut et bilde på sosiale medier og forvente at jeg er oppdatert nok på deg da. Den telefonsamtalen er forskjellen på nære og bekjente. Hvordan bruker din venninne sosiale medier TS? Hun høres ikke aktiv ut. Skal du avslutte vennskapet fordi hun har en annen måte å bruke sosiale medier på enn deg? For å strekke det litt langt, er du kun villig til å være venner med folk som har lik adferd som deg på sosiale medier? Er du på andre sosiale medier? Bruker du LinkedIn, Snapchat, Instagram, Tiktok? Hva forventer du av andre på de sosiale mediene og hva synes du at de kan forvente av deg? Hvordan går dine grenser på hva som blir i sosiale medier og hva skjer utenom? Hvis du møter vedkommende på butikken kommer du til å late som du ikke kjenner henne siden du har kuttet henne ut på sosiale medier? Later du som ingenting og smiler og jatter med om hun slår av en prat? Anonymkode: 0e114...e1a 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #16 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men da er det vel greit nok å slette da vel? Dersom det er pga ikke liker innleggene eller pga det er meg. Og ser henne aldri pga bor ikke helt i nærheten så et vel ikke noe tap for henne da? Anonymkode: ded43...415 Har ikke noe med at en ikke liker det du legger ut. Det fenger ikke vedkommende som ser bildene dine. At du valgte å slette vedkommende er nå så. Men det burde ligge mer til grunn at en å ikke får noe likers fra andre. Anonymkode: 7147b...e00
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 På 8.11.2020 den 17.12, AnonymBruker skrev: Jeg har en barndomsvenninne jeg ikke har kontakt med lengre (trist). Hun liker aldri noe hos meg og sender aldri snap. Hadde bursdag forleden og ikke hilsen (gjort det de andre årene). Hun var innpå den dagen. Er det rart av meg å slette henne synes dere? Anonymkode: ded43...415 Har det hendt noe spesielt mellom dere eller har dere bare glidd fra hverandre? Har du kontaltet henne noe? Anonymkode: b3ff7...fac
Milky Skrevet 9. november 2020 #18 Skrevet 9. november 2020 Jeg har alle bekjente og slikt på facebook uansett om vi snakker sammen eller ikke. Men hadde ikke giddet å ha de på snap
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #19 Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det hendt noe spesielt mellom dere eller har dere bare glidd fra hverandre? Har du kontaltet henne noe? Anonymkode: b3ff7...fac Ja, det hendte en del skuffelser for mitt vedkommende så kontakten ebbet ut, men har alltid gratulert og fått gratulasjon på dagen min og hennes på Facebook. Først i år ingenting. Anonymkode: ded43...415
norw Skrevet 10. november 2020 #20 Skrevet 10. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et veldig spennende diskusjon av vår tid Hvordan vi bruker sosiale medier og våre forventninger av andre på de samme plattformene. Hva er normal oppførsel, hva kan du forvente av andre og hva kan de forvente av deg. Jeg flyttet på grunn av studier og jobb. I min nye by og i mitt nettverk her er det en uting å dele i sosiale medier, der jeg flyttet fra så er det normen. Jeg har slettet facebook appen og har kun messenger fordi jeg kun er interessert i å bruke facebook til å chatte/holde kontakten med venner. Om det skjer noe i livet til de jeg bryr meg om vil jeg at du skal ringe og prate med meg om det, ikke legge ut et bilde på sosiale medier og forvente at jeg er oppdatert nok på deg da. Den telefonsamtalen er forskjellen på nære og bekjente. Hvordan bruker din venninne sosiale medier TS? Hun høres ikke aktiv ut. Skal du avslutte vennskapet fordi hun har en annen måte å bruke sosiale medier på enn deg? For å strekke det litt langt, er du kun villig til å være venner med folk som har lik adferd som deg på sosiale medier? Er du på andre sosiale medier? Bruker du LinkedIn, Snapchat, Instagram, Tiktok? Hva forventer du av andre på de sosiale mediene og hva synes du at de kan forvente av deg? Hvordan går dine grenser på hva som blir i sosiale medier og hva skjer utenom? Hvis du møter vedkommende på butikken kommer du til å late som du ikke kjenner henne siden du har kuttet henne ut på sosiale medier? Later du som ingenting og smiler og jatter med om hun slår av en prat? Anonymkode: 0e114...e1a Man ser jo an hvor aktive folk er. Om de legger ut mye selv, kommenterer og liker, så er de aktive, men kanskje selektive. Sånne ville jeg ikke giddet å forholde meg til, men jeg ville heller ikke slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå