Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Synes jeg har kommet til en milepæl i livet.... For noen dager siden mistet mitt yngste barn sin første melketann, han skal begynne i andre klasse snart....de to andre barna er 10, og snart 12 år...i det hele tatt.....det har skjedd noe....UNGENE HAR BLITT STORE! Jeg har virkelig klart å komme meg gjennom mange år med barnestell! Klart det har gått på halv tolv innimellom......jeg er ingen perfekt mor eller verdensmester i oppdragelse, men ungene er da friske, klarer seg på skolen, og sier de er glad i meg hver kveld når de legger seg Joda...noen rynker har jeg da fått, og det er ikke over enda, bevares....men jeg gleder meg over å ha unger som har klart seg selv om jeg til tider har lurt på om jeg i det hele tatt gjør NOE riktig. ja ja.....dette var bare noen refleksjoner fra meg.....trenger ikke svar altså, men kanskje noen vil nikke og kjenne seg igjen? Hilsen "bittelitegrann frynsete i kanten"
Klips Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Jeg også. Håper jeg kan si det samme om noen år. Det er vel den slitsomste jobben man kan ha, både fysisk og psykisk, så man burde egentlig klappe seg selv litt på skulderen, ja Jeg har bare klart litt over to år så langt, og det er virkelig ubegripelig hvilken mengde kos, trøst, brødskiver, opp om natten og repetisjon av akkurat de samme yndlingsbøkene som har gått med bare på de centimeterne hun har vokst så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå