AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Det er et kjent fenomen innen psykologien at dersom noe blir hevdet mange nok ganger, så blir det til slutt en sannhet. I alle alle fall for den eller de personene som utsettes for utsagnet. Min penis er 13 cm (kanskje 14 på en god dag). Hvis jeg begynner å fortelle meg selv at pikken min er 19 cm. Og fortsetter å fortelle meg selv dette i lang tid. Så vil jeg til slutt tro at jeg har 19 cm. Og når jeg internalisert denne informasjonen vil jeg også begynne å oppføre meg som om jeg har 19 cm. Det vil si at jeg kan gå med hodet hevet og utvise selvtillit. Noe som er tiltrekkende på damer. Og sjansen for å bli avslørt er jo lik null, siden jeg kun sier det til meg selv. Tror dere dette kan være et realistisk prosjekt? Hvor lang tid tror dere det vil ta? Anonymkode: a3c96...ed9 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et kjent fenomen innen psykologien at dersom noe blir hevdet mange nok ganger, så blir det til slutt en sannhet. I alle alle fall for den eller de personene som utsettes for utsagnet. Min penis er 13 cm (kanskje 14 på en god dag). Hvis jeg begynner å fortelle meg selv at pikken min er 19 cm. Og fortsetter å fortelle meg selv dette i lang tid. Så vil jeg til slutt tro at jeg har 19 cm. Og når jeg internalisert denne informasjonen vil jeg også begynne å oppføre meg som om jeg har 19 cm. Det vil si at jeg kan gå med hodet hevet og utvise selvtillit. Noe som er tiltrekkende på damer. Og sjansen for å bli avslørt er jo lik null, siden jeg kun sier det til meg selv. Tror dere dette kan være et realistisk prosjekt? Hvor lang tid tror dere det vil ta? Anonymkode: a3c96...ed9 Størrelsen på kuken din burde jo ikke definere selvtilliten din uansett, men hvis det hjelper deg så kjør på! Anonymkode: b4b6a...463 10
000VF000 Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Tror dere dette kan være et realistisk prosjekt? Anonymkode: a3c96...ed9 Nei. Det er bedre at du aksepterer penisen du har og heller sier til deg selv at den er bra nok. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Ja man kan lyve til seg selv å si om og om igjen, å si at jeg er bra nok, jeg får det til osv. De fleste lyver jo på seg ekstra cm uansett og hvis du føler det hjelper deg så kjør på.🙂 Hvorfor skal man la sånne ting prege seg. Man må snu på ting å si at man er bra nok som man er. Anonymkode: 05e38...211 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Skuffet. Gikk inn i tråden og håpet det var snakk om Pinocchio pikk. Anonymkode: 2bd99...f7b 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Selvfølgelig kan du lyve til deg selv og få deg selv til å tro at penisen din er «bedre» enn det den er, men igjen får du da et urealistisk bilde av deg selv. Jobb heller med å være fornøyd med det du har, din er mer enn lang nok 😊 Fokuser heller mer på at du kan bli enda bedre i senga, penis størrelse har ikke alt å si. For hver dame du knuller, følg nøye med og finn ut hva hun liker. De fleste jenter liker gutter som gir oppmerksomhet til hele kvinne kroppen, ikke bare penis i vagina. Fokuser på pupper, erogene soner, kyss hun i nakken, gi henne enn hel opplevelse av deg, ikke bare penisen din Anonymkode: b86ed...177 1
Hyoscyamus Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Det hadde vel vært bedre om du prøvde å si til deg selv nok ganger at man ikke trenger å ha dårlig selvtillit over en normalstor penis. 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 få deg litt selvtillit, så slutter du å tenke på uvesentlige ting slikt som penis-størrelse. hilsen mann 51. Anonymkode: ee65e...9db 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min penis er 13 cm (kanskje 14 på en god dag). Anonymkode: a3c96...ed9 Tro meg, jeg ville raskt kjent forskjell på 13 og 19 cm. Og jeg ville dessuten foretrukket en liten tiss foran liten tiss og løgner i tillegg. Anonymkode: 1f7fb...d48 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Hva er alt dette hysteriet med penisstørrelse? Jeg tror man bør se på andre verdier med seg selv enn akkurat det i et forhold. Penisstørrelse er en veldig liten detalj. Anonymkode: b0d45...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er alt dette hysteriet med penisstørrelse? Jeg tror man bør se på andre verdier med seg selv enn akkurat det i et forhold. Penisstørrelse er en veldig liten detalj. Anonymkode: b0d45...4f4 Er desverre en del damer som shamer menn med liten penis og andre gutter som mobber andre og prøver å heve seg (for sin egen usikkerhets skyld), så derfor får man denne usikkerheten som ingen ende vil ta. For hver dame som sier at normale peniser er for dårlig og ikke bra nok får man også mange flere unge gutter som vokser opp og ikke føler seg bra nok. Vi alle bør ta ansvar å slutte å rakke ned på andre selv om vi har andre preferanser, spessielt på slike ting man uansett ikke kan gjøre noe med. Vi som har levd en stund vet at dette ikke er et problem i realiteten, men ikke alle skjønner det. Anonymkode: 05e38...211 3
Gjest Warrior Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Nei. Ikke gjør det. Lyve til deg selv gir deg ikke bedre selvtillit. Godta at den er som den er og være fornøyd med det gir deg bedre selvtillit.
Mæn40 Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Hvis du viser den til noen med dyskalkuli kanskje og hvis de ikke har sett en før? 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 13 minutter siden, Mæn40 skrev: Hvis du viser den til noen med dyskalkuli kanskje og hvis de ikke har sett en før? Hahahah Anonymkode: b86ed...177
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 TS, kjøp deg en Tom of Finland cocksleeve du, så er du på høyde med de fleste store gutta. Da er det bare å kunne bruke din nye penis, for størrelsen alene er ikke veien mot perfekt. Det vet enhver sexgud og gudinne. Anonymkode: 83186...651
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, kjøp deg en Tom of Finland cocksleeve du, så er du på høyde med de fleste store gutta. Da er det bare å kunne bruke din nye penis, for størrelsen alene er ikke veien mot perfekt. Det vet enhver sexgud og gudinne. Anonymkode: 83186...651 Oj dette her var helt nytt for meg, måtte Google det, herlighet 😂😂 Anonymkode: b86ed...177 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 samboeren min har 18 og jeg syns godt den kunne vært mindre. Er så lei av høre på alt dette maset fra gutter om penisstørrelse. Så lenge du ikke har under 10 så er det bra nok. Har en kompis som er bitteliten, men skryter på seg hele tiden at han er så sykt stor og alle jenter burde ønske seg ham.. og jeg fortsetter og si at det er ikke slik at jo større jo bedre. Har selv hatt sex med en som hadde 22 og det var vondt. Tips, slutt og definerer deg etter penisstørrelse og skaff deg selvtillit uavhengig. Anonymkode: f9fd8...043 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj dette her var helt nytt for meg, måtte Google det, herlighet 😂😂 Anonymkode: b86ed...177 Gjort deg noen tanker? Anonymkode: 83186...651
Gjest Paramount Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 Morsomt prosjekt. Oppfør deg heller som om pikken din er 19 cm. Det funker med en gang.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er desverre en del damer som shamer menn med liten penis og andre gutter som mobber andre og prøver å heve seg (for sin egen usikkerhets skyld), så derfor får man denne usikkerheten som ingen ende vil ta. For hver dame som sier at normale peniser er for dårlig og ikke bra nok får man også mange flere unge gutter som vokser opp og ikke føler seg bra nok. Vi alle bør ta ansvar å slutte å rakke ned på andre selv om vi har andre preferanser, spessielt på slike ting man uansett ikke kan gjøre noe med. Vi som har levd en stund vet at dette ikke er et problem i realiteten, men ikke alle skjønner det. Anonymkode: 05e38...211 Ok, fine ord. Men at "...en del damer shamer..." er en realitet vi ikke kommer utenom. Det har man følt på kroppen, så derom hersker det ingen tvil! For noen av oss gutta har den andre fila frista litt, men det fører bare til at vondt blir verre. Mye verre. I den skeive verden er alt fokusert på å ha størst mulig over snittet, og stakkars den som ikke rekker opp til XL-målet! Om ikke selvbildet var skjørt nok fra før, må man godta å få siste rest knust. På et ikke ukjent nettsted for skeive har undertegnede klart å bli latterliggjort, avvist og ledd av minst 5-6 ganger siste uka! Aksept og toleranse in my ass! Om TS forteller seg selv at den er 19 er fallhøyden katastrofal idet fakta avslører de faktiske forhold. Ikke gjør deg selv den bjørnetjenesten! Anonymkode: 84bb3...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå