AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg måtte låne toalettet til kjæresten, har ikke vært der på en stund. Noe lignende har jeg ikke sett annet enn på offentlige ekle toalett. Det var størknet dritt opp langs hele toalettet og også opp langs kanten. Hvordan hadde dere reagert? Toalettet har pleid å være rent hele tid. Ble satt ut av griset!! Anonymkode: 1bc4d...72e
PM75 Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Oi! Det er turn-off! Men kan det være en god grunn? Har han hatt diaré og ikke tenke på å vaske etter seg? Eller er det møkk som har samlet seg over lang tid...? 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Jeg hadde gitt beskjed med en gang! Den grisete doen vil ikke jeg sitte på, hadde jeg sagt! Her i huset får mann og barn høre det, om de går fra gris i doen! Anonymkode: 0dcc4...8bc 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Turn off... Anonymkode: d61c7...e96
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Folk som ikke har vett til å være flau for at andre skal se deres bæsj mangler sosial intelligens.... Er han normal ellers? Promper ved bordet? Peller seg i nesen og spiser busemannene? Anonymkode: b79b1...f92 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde gått rett ut igjen og sagt i fra at det der er ikke noe jeg finner meg i. Også dratt rett ut! Anonymkode: 9fcb3...da4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå