Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Om 45 minutter har pusen time hos veterinæren for rabiesvaksine, og det pokkers dyret er søkk vekk!! Typisk Må ta oppfølgingsvaksinen idag ellers må jeg begynne helt på nytt, har ikke mulighet senere... Er det sånn at dyrene bare vet at "nå skal jeg til veterinærene, best å forsvinne"?? Jeg har jo ikke nevnt det med et ord, ikke engang hentet frem reisekassen Jaja, får vel bare lete videre.....
Lillesøster Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Jeg tar "dropp inn" timer, så unngår jeg dette styret. :storfot:
MiniMjau Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Ja, de har en ekstra sans for sånne ting! :-) De er tankelesere disse pusene!
Arkana Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Kattene våre har alltid hatt forbud mot å gå ut den dagen de har veterinærtime, nettopp for å unngå problemstillingen du nå er i.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 Jada, jeg burde jo holdt han inne siden i går kveld, men han er alltid innom for å spise om morgene + at han som regel kommer når jeg roper. Idag derimot gjorde han ingen av delene...frekke katten:) Uansett, har utsatt timen til senere idag. Før eller siden blir han nok så sulten at han kommer likevel:)
XelmaX Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 Håper du har lært til neste gang! Katter er synske og vet når du har planlagt slemme ting mot dem! Pus kommer nok ikke tilbake før dyrelegen har stengt i kveld eller i morgen
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 Det er værre når katta forsvinner mens du prøver å rekke et fly som katten skal være med på Slipp aldri ut katten den dagen den Må være med et sted. Slipper heller ikke ut katten på nyttårsaften, da kommer den ikke frem før en time eller to etter midnatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå