AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg blir så lei av at det hvert år blir min oppgave å planlegge, handle inn og fikse julegaver. Det er mange som skal ha, mest på hans side, og før dere foreslår det - å droppe julegavene er ikke noe alternativ. Saken er at jeg er en person som alltid har begynt tidlig med julegaver. Ikke januar-tidlig, men oktober i hvert fall. Han har alltid ventet til desember. Så jeg har prøvd å inngå et kompromiss hvor vi venter til november, spesielt i år tror jeg ikke det er lurt å vente så lenge. Men han viser fremdeles ingen interresse, det er jeg som må planlegge og kjøpe inn. Jeg ønsker i hvert fall en eller flere input på hva vi kan kjøpe, spesielt når det er hans onkelunger osv. Men han vet ikke, gidder ikke nå, det er for tidlig, vi trenger ikke stresse enda. Flere som har det sånn? Hva er løsningen? Hvordan gjør dere det? Må også få med at flere av gavene må sendes. Anonymkode: 50cb4...bcb
Gjesten Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Vel, det er jo hans familie. Kan du ikke bare foreslå at i år kjøper du inn til din familie og han inn til sin? 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Du gir klar beskjed om at han får fikse gaver til sine egne selv! Om han ikke gjør det så blir det ingen gaver, dumt når det er snakk om barn, men det er kanskje det som må til for at han skal lære! Anonymkode: 4b762...194
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Her har vi gjort det enkelt - jeg ordner alle gaver, mens utgiftene deles mellom oss. Jeg liker å handle gaver, og har da full råderett over det som kjøpes inn. Han er fornøyd. Og vet at dersom han klager på noe, så fåe han umiddelbart oppgaven om å kjøpe inn til sin die av familien 😉 Anonymkode: 5a73f...9b6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Jeg ordner min side, han ordner sin. Hadde han vært som din mann hadde ikke svigers fått noe, men det er jo hans problem. Anonymkode: 6978d...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå