Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi Richard Feynman (avataren) var en kul fysiker, noe jeg anser meg selv for å være. 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

I tillegg kan jeg si at jeg er en av ikke så veldig mange som har kun èn avatar her inne, for jeg har en identitet
og kunne aldri ha tenkt meg å bytte ansikt. Jeg syns det er forvirrende og forstyrrende å måtte forholde meg
til folks uendelige bilde og navnebytter. Hoppetaujenta forever! :opplyser: 

Da er det to av oss! :opplyser:  Selv om jeg haler på meg nisselua ved juletider så har jeg aldri byttet "basisavataren". 

• Liker 2
Skrevet (endret)

I tillegg kan jeg si at jeg er en av ikke så veldig mange som har kun èn avatar her inne, for jeg har en identitet
og kunne aldri ha tenkt meg å bytte ansikt. Jeg syns det er forvirrende og forstyrrende å måtte forholde meg

Har de fleste flere avatarer??

Endret av Lemikki
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet
Lemikki skrev (3 minutter siden):

Har de fleste flere avatarer??

Tror hun mener at de fleste eller mange bytter avatar, og ikke har den samme helle tiden.

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, CAPS LOCK said:

FORDI AVATAREN SKAL STEMME MED NICKET

Korrekt! 

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (Akkurat nå):

Tror hun mener at de fleste eller mange bytter avatar, og ikke har den samme helle tiden.

Ah, skjønner! 

Skrevet

Mitt første brukernavn var et sånt "midlertidig prøver vi dette"-navn. Så fant jeg Zenobia, en dronning fra antikken. 

Bildet kjennetegner det jeg gjør her: titter innom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var bildeløs lenge.

"Noen" maste om at jeg måtte få meg et...  😉   ...og da ble det dette jeg har.

Jerry Lee Lewis.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Fordi jeg elsker wrestling og Kane er en av mine favoritter.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

:ninja: 

Beklager skal skjerpe meg :sukk:

Skrevet
Catalina Culès skrev (3 timer siden):

:ninja: 

Beklager skal skjerpe meg :sukk:

Jeg sier: hver sin lyst :kghjerte: Noen ganger tar det tid å finne ut hvem man 'er'. Vi mennesker er jo ikke statiske? Vi utvikler oss, og det som føltes riktig i fjor, blir feil i år, eller noe. Og det kan reflekteres i hva man ønsker at skal representere en på et forum. Enten det gjelder bilder eller brukernavn.

Du er en vennlig sjel, Catalina. Det vil skinne igjennom, uansett hva du kaller deg og hvilket bilde som pryder navnet :lillesky:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Zenobia skrev (6 minutter siden):

Jeg sier: hver sin lyst :kghjerte: Noen ganger tar det tid å finne ut hvem man 'er'. Vi mennesker er jo ikke statiske? Vi utvikler oss, og det som føltes riktig i fjor, blir feil i år, eller noe. Og det kan reflekteres i hva man ønsker at skal representere en på et forum. Enten det gjelder bilder eller brukernavn.

Du er en vennlig sjel, Catalina. Det vil skinne igjennom, uansett hva du kaller deg og hvilket bilde som pryder navnet :lillesky:

Du er bare god du :hug:

Skrevet
Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Du er bare god du :hug:

:hug:  

(Når jeg holder Zlemme Zenobia i tømme)

Skrevet

Avataren min er av vokalisten i The killers, Brandon Flowers, og bildet er fra musikkvideoen til "Mr brightside". Grunnen til det er ikke mer mystisk enn at jeg liker The killers, og liker at vokalisten er litt "ekstra" 😄 

• Liker 1
Skrevet

Fordi nicket mitt er Tjueto. Egentlig ville jeg hete 22, men det går ikke, for det må være minst tre tegn i nicket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...