AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Nå over tenker jeg sikkert. men av kinamat så liker jeg god eks biff i peppersaus. Men jeg vet jo ikke om biffstrimlene er helt igjennomstekt. tenker dere på det eller spiser dere bare? Anonymkode: 0fae0...b8b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Om du ikke får gjennomstekte biffstrimler er de nok rå. Og det vil du merke.. Anonymkode: e896f...fe1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Å hva tenker du vil være farlig med litt rå biffstrimler? Anonymkode: 4f04e...35a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg har ikke opplevd å spise Kinamat der kjøttet ikke var gjennomstekt. Har derimot opplevd å bli matforgiftet av risen på en restaurant. Venninnen min ble også matforgiftet og vi delte risen. Var heldigvis ikke gravid da, selv om det ikke er skadelig for fosteret (tror jeg) Anonymkode: 8e94e...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å hva tenker du vil være farlig med litt rå biffstrimler? Anonymkode: 4f04e...35a Listeria. Gravide skal ikke spise rått kjøtt og heller ikke spekemat. Kjøtt må være gjennomstekt Anonymkode: 8e94e...2dd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke opplevd å spise Kinamat der kjøttet ikke var gjennomstekt. Har derimot opplevd å bli matforgiftet av risen på en restaurant. Venninnen min ble også matforgiftet og vi delte risen. Var heldigvis ikke gravid da, selv om det ikke er skadelig for fosteret (tror jeg) Anonymkode: 8e94e...2dd En kan dø av å spise ris, så jo det er absolutt ikke gunstig for fosteret at mor er matforgiftet. En skal være veldig forsiktig med å spise ting som kan gi diare og magesyke mens en er gravid. Anonymkode: 49641...a3e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Listeria. Gravide skal ikke spise rått kjøtt og heller ikke spekemat. Kjøtt må være gjennomstekt Anonymkode: 8e94e...2dd Dette jeg tenker på ja! Vanskelig å se i sausen, men jeg ba dem steke det ekstra godt så håper de gjør det Anonymkode: 0fae0...b8b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Jeg er mer bekymret for å spise salat ute. Salat er det som vanligvis er årsaken til matforgiftning. Anonymkode: a129d...477 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Pepperbiff er min store favoritt!! Man ser det ganske lett i kjøttet etter å ha tatt seg en bit (du kan skjære det). Veldig sjeldent at biffen er rå inni da den blir først stekt også deretter «kokt» i glovarm saus. 😋😋 når jeg tar med meg take away og skal ha den på fanget brenner jeg meg! Anonymkode: 99036...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Pepperbiff er min store favoritt!! Man ser det ganske lett i kjøttet etter å ha tatt seg en bit (du kan skjære det). Veldig sjeldent at biffen er rå inni da den blir først stekt også deretter «kokt» i glovarm saus. 😋😋 når jeg tar med meg take away og skal ha den på fanget brenner jeg meg! Anonymkode: 99036...ba4 Leste at toxopøasma blir drept i 70 grader ja, så rosa kjøtt inder selv betyr ille at det er ferdig da kjørte fortsatt er rosa med en temperatur på 70 grader 😁 Anonymkode: 0fae0...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå