Gå til innhold

Ulike typer One Night Stands

Fremhevede innlegg

Gjest O.N.S.
Skrevet

One night stands (ONS) kan etter min mening deles opp i flere kategorier. Legger ved noen her og håper dere som leser kan komplettere lista hvis dere har hatt andre utgangspunkt. Husk å navngi de ulike typene så vi lett kan henvise til dem.

Som mann så har jeg vært borti følgende utgangspunkt for ONS:

Tøm og røm ONS

Dette er dama jeg blir med bare for egen nytelses skyld. Jeg gir f... i hennes nytelse, det jeg eventuelt gjør for hennes nytelse er bare for at jeg skal bli kåtere selv. Eneste grunnen til at jeg ikke kommer etter to støt er at jeg vil ha større nytelse selv, ellers hadde jeg fint kunnet latt det stått til.

Stikkord for denne typen ONS er bortebane, mye alkohol, en dame som ikke akkurat er noe førstesortering og aldri gi bort telefonnummeret.

Bli lurt ONS

Dette er ONS hvor dama sjekker opp meg, men det er tydelig at hun bare er ute etter et knull. Oppførselen hennes er så løs at det er en dame jeg aldri villet blitt sammen med, selv om hun kan se utrolig bra ut. Men jeg lar meg villig "lure" med på en ONS. For egen nytelse og for å kunne ta "hevn". Her gjelder det for meg å fremstå som en superelsker, men uten å være det. La henne få merke at jeg har potensiale, men ikke tar det ut. F.eks at jeg er en jævel på oralsex, men ikke gidder å holde på så lenge at hun kommer i mål. Etter å ha holdt på lenge og vel med sex i ulike stillinger, og kommet i mål selv, så er det ikke noe poeng å være igjen. Om dama var god så prøver jeg å få nummeret hennes, mtp en ny runde i fylla om jeg skulle være i nød en gang. Eller for å prøve å få henne som en pulevenn.

Stikkord her er: aldri hjemmebane, gi henne en følelse av at du virkelig kan og få telefonnummeret hennes før hun spør om ditt. "Jeg ringer deg!"

Out of your league ONS

Dette er superdama som du havner i seng med. Du vet at du ikke burde vært der, men er redd du ikke vil få en ny sjanse i edru tilstand og satser på at du overbeviser nok under dyna til at du kan bli sammen med dama senere. Her gjør du hva du kan for å vise hvor god du er, driter i egen nytelse og prøver å huske alt du har lest i dameblader om hva god sex er. Du blir liggende og kose og prate så lenge du kan og fortsetter flørten.

For denne type ONS tar du gjerne med dama hjem hvis du har vasket og ryddet tilstrekkelig hjemme til å ikke skremme henne. Om morgenen lager du frokost og tilbyr henne et rent håndkle og en dusj, før du følger henne til bussen, kjører henne hjem selv eller gir henne penger til en taxi. Før hun drar ber på dine knær om å få telefonnummeret hennes.

Hengedrita ONS

Dette er ONS'en som det er vanligst å referere til virker det som. Begge er så drita et de nesten ikke husker noe som helst dagen etter. Sexen er i beste fall ikke noe å skryte av, som regel pinlig. Slapp wiener, to jukk og bort med n', mensen, sengeknekk, spy, sprekt kondom og angrepille er ord som ofte forbindes med denne typen ONS, men strengt tatt så spiller ikke så stor rolle siden dere ikke husker så mye uansett. Hvis man våkner før dama så stikker man. Om du må ta avskjed så gir du nummeret til en kompis for å unngå at det blir for pinlig. På vei hjem så føler du at alle skjønner at du er ute på "the walk of shame", og om du velger taxi hjem så skjønner selv taxisjåføren at det er lurt å be om spytillegg først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulings> presentere seg > frokost > bye, bye = Happy ending ONS. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Pulings> presentere seg > frokost > bye, bye = Happy ending ONS.  :)

Frokost etter ONS?!! :overrasket: Er det vanlig blant flere? Aldri opplevd. Stikker hjem så fort jeg våkner vanligvis. Og er det hos meg vil jeg helst at han fordufter kjapt også.

Er ikke noe frokost-og-small-talk-person, iallefall ikke dagen derpå med bakrus og fyllenerver!

(He he får nesten dårlig samvittighet nå... kanskje de forventet en koselig lang frokost - og så skysser jeg dem ut, eller finner på en desperat avtale med en venninne tidlig om morgenen slik at de tar hintet...)

Skrevet
Frokost etter ONS?!!  :overrasket:  Er det vanlig blant flere? Aldri opplevd. Stikker hjem så fort jeg våkner vanligvis. Og er det hos meg vil jeg helst at han fordufter kjapt også.

Er ikke noe frokost-og-small-talk-person, iallefall ikke dagen derpå med bakrus og fyllenerver!

(He he får nesten dårlig samvittighet nå... kanskje de forventet en koselig lang frokost - og så skysser jeg dem ut, eller finner på en desperat avtale med en venninne tidlig om morgenen slik at de tar hintet...)

Man velger da sine ONS med omhu! Og tilnærma edru. Har aldri sett på ONS som en fyllehandling, men som en spontan og ønsket hendelse uavhengig av alkoholinntak. Jeg vil påstå at 95 % av mine ONS har skjedd i edru tilstand. Kanskje derfor jeg har mest positive erfaringer?

Skrevet (endret)
Man velger da sine ONS med omhu! Og tilnærma edru. Har aldri sett på ONS som en fyllehandling, men som en spontan og ønsket hendelse uavhengig av alkoholinntak. Jeg vil påstå at 95 % av mine ONS har skjedd i edru tilstand. Kanskje derfor jeg har mest positive erfaringer?

Veldig enig i dette! Jeg tror aldri jeg har pult en gutt jeg ikke kunne tenke meg å spise frokost sammen med dagen etter. Selv ikke på ONS.

Forøvrig synes jeg trådstarter var litt vel snever i sin kategorisering.

Eller kanskje jeg må legge til:

Bli veldig god venn med etterpå-ONS

Når du treffer en type på byen, tar han med hjem for ONS, spiser frokost sammen dagen etter og han ender opp som en veldig god kamerat som du er mye sammen med i mange år etterpå (og som du av og til har sex med hvis begge er single og kåte). Dette er den ONS-typen som har vært mest vanlig for mitt vedkommende iallfall.

Endret av Nelle
Gjest lurven
Skrevet

kommende kjæreste ons:

dette er et forhold som begynner med en ONS, ikke så vanlig, og det krever at dama har noe i hodet og ikk bare mellom beina.

Har sjelden ONS jeg,de fleste kommer tilbake flere ganger :sjarmor:

Gjest O.N.S.
Skrevet

Ja, jeg var nok litt snever, har kommet mange gode innspill i tråden. På bakrunn av av et par av innleggene oppdaterer jeg lista med:

Edru ONS

ONS som ikke blir sett på som en fyllehandling, men som en spontan og ønsket hendelse uavhengig av alkoholinntak. Frembringer lett positive erfaringer for dem som behersker denne formen for ONS.

Kommende kjæreste ONS

Dette er et forhold som begynner med en ONS, ikke så vanlig, og det krever at dama (eller typen) har noe i hodet og ikke bare mellom beina. Må ikke forveksles med forhold som starter med sex første kvelden, her snakker vi om først en ONS før man senere går inn i dating fasen. Hvor lang tid det må gå før man begynner å date for at ONS'en ikke skal falle inn under kategorien "forhold som starter med en sex", antas å være mer enn en uke før man ser hverandre igjen.

Skrevet
kommende kjæreste ons:

dette er et forhold som begynner  med en ONS, ikke så vanlig, og det krever at dama har noe i hodet og ikk bare mellom beina.

Har sjelden ONS jeg,de fleste kommer tilbake flere ganger :sjarmor:

'

Det er meg! :sjarmor: Gifta meg med min siste ONS jeg! :hjertesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...