Gå til innhold

Servere svigermor brente boller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Svigermor kommer på besøk om ca 15 mi... Jeg lovte henne at hun skulle få servert nystekte boller, men jeg klarte selvfølgelig å brenne bollene, og jeg rekker ikke å lage nye boller nå... Butikken er et stykke unna, så jeg rekker ikke å kjøpe nystekte boller heller... Hun ringte for noen timer siden og sa at hun gledet seg sånn til å spise boller hos oss..: Hva skal jeg gjøre? Servere svigermor brente boller, eller kaste bollene og si det som det er? Jeg orker ikke at svigermor blir sur i dag...

Anonymkode: e441a...c82

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Du sier at du brente bollene desverre. Det er jo det som er ståa.  La de stå på benken og se hva svigermor sier. Er de helt uspiselig?

Skrevet

Men kjære deg, er du redd for svigermor? "Jeg brente dessverre bollene, beklager". Nytt emne. Blir hun sur så er det bare å få henne ut litt kjapt :P Alle kan brenne noe. Er ikke greit å bli sur for det.

Anonymkode: 93f30...e55

• Liker 4
Skrevet

Blir svigermor sur for det, sier det mest om svigermor.

• Liker 2
Skrevet

Du får sette de frem og si at det er helt ok å bare spise innmaten 🤭

• Liker 2
Skrevet

Si at du dessverre kom til å brenne bollene. Kan dere ikke skjære av det brente?

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, theTitanic skrev:

Du sier at du brente bollene desverre. Det er jo det som er ståa.  La de stå på benken og se hva svigermor sier. Er de helt uspiselig?

Nei, men svigermor er veldig kresen...

Skrevet
16 minutter siden, exictence skrev:

Si at du dessverre kom til å brenne bollene. Kan dere ikke skjære av det brente?

Nesten alt er brent, det er kun det som er inni bolla som ikke er brent, så jeg vet ikke helt, jeg...

Skrevet (endret)

Om hun ikke vil spise bollene så er jo det helt greit, men hvis hun blir sur?? Det har jeg nesten vondt for å tro.. Det at hun ringte for å fortelle at hun gledet seg til å spise boller tror jeg handlet mer om at hun ville vise deg at hun satt pris på innsatsen du gjør og at hun gleder seg til å treffes. 

Endret av Pappi
  • Liker 1
Skrevet

Jeg brukte tørrgjær som hadde gått ut på dato for flere år siden en gang jeg hadde lovet noen boller (så det med datoen først etter at de var ferdige, måtte ned i søpla da jeg ikke kunne fatte hvorfor de ikke var hevet) 😂

Satte de frem, beklaget og sa at det var fullt  lov å ikke forsyne seg/ta en bit og evt kaste. Vi spiste dog en klump hver da de smakte godt, men var redd magene våre ikke ville tåle mer 😂

Så jeg anser jo dine som mindre "farlige" å servere 😉 sett de frem og si hun får spise rundt/innmaten og kaste resten. Om det er lite brent så kan du jo dekke de med melis 😜

• Liker 1
Skrevet

Åt svigermor brente boller da?

Anonymkode: 9aeb1...913

• Liker 1
Skrevet

De fleste svigermødre har gjort akkurat det samme selv.  Kast bollene og si det som det er!  

Pussig at så mange her på KG synes å tro at svigermødre er så dyktige husmødre..!?  Husk at de fleste svigermødre i dag har vært utearbeidende og har ikke stått mer ved kjøkkenbenken enn svigerfar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...