AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Er de som ikke har født trangere uansett? Og de som har født alltid videre? Jeg har født 3 barn. Min mann sier han ikke kjenner forskjell. Og jeg har ikke gjort knipeøvelser noe særlig. Er det mulig? Har jeg bare vært heldig? Anonymkode: 82927...865
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Har opplevd å ha sex med ei som hadde fått barn som ikke føltes vid ut, men merket forskjell på de andre jeg hadde sex med som hadde fått barn at de ikke var like trang. Men det varierer jo også noe fra kvinne til kvinne hvor vid man er i utgangspungtet også og hvordan fødselen gikk. Noen tar jo keisersnitt og da minsker jo sjangsene for skade der nede. Hun ene jeg hadde sex med hadde sydd i åpningen men føltes mere hul ut lengre inn hvis du skjønner hva jeg mener? Anonymkode: 9f472...06c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Alle jeg har pult som har født unger ,har vært merkbart videre enn dem som ikke har født. Anonymkode: ca05c...112 3
jabx Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de som ikke har født trangere uansett? Og de som har født alltid videre? Jeg har født 3 barn. Min mann sier han ikke kjenner forskjell. Og jeg har ikke gjort knipeøvelser noe særlig. Er det mulig? Har jeg bare vært heldig? Anonymkode: 82927...865 Kan ikke skryte på meg å ha hatt sex før og etter graviditet med så mange, men den erfaringen jeg hadde er at det ikke var noen forskjell. Kanskje litt trangere? Men egentlig ikke merkbart. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd å ha sex med ei som hadde fått barn som ikke føltes vid ut, men merket forskjell på de andre jeg hadde sex med som hadde fått barn at de ikke var like trang. Men det varierer jo også noe fra kvinne til kvinne hvor vid man er i utgangspungtet også og hvordan fødselen gikk. Noen tar jo keisersnitt og da minsker jo sjangsene for skade der nede. Hun ene jeg hadde sex med hadde sydd i åpningen men føltes mere hul ut lengre inn hvis du skjønner hva jeg mener? Anonymkode: 9f472...06c Og deg siste er turn-off sikkert? Da ville du vel ikke ha sex med dama igjen grunnet det? Anonymkode: 10bb9...1d4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Har bare hatt sex med 2 damer (er dame selv) hun som hadde født var vid og hun som ikke hadde født var ikke det. Skjønner at det kanskje ikke er den ultimate sannheten i hvem som er vide men det er min erfaring i hvertfall. Anonymkode: c1f68...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og deg siste er turn-off sikkert? Da ville du vel ikke ha sex med dama igjen grunnet det? Anonymkode: 10bb9...1d4 Vil ikke kalle det turn off, men annerledes er tidligere erfaringer. Slet litt med å komme med henne, men er nok også fordi jeg ikke hadde opplevd det før. Anonymkode: 9f472...06c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 alle jeg har pult og som ha født unger, blir bedre med glufsa etterhvert som musklene har blitt sterkere. les jo flere unger jo bedre. Anonymkode: 98f2a...6cc 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: alle jeg har pult og som ha født unger, blir bedre med glufsa etterhvert som musklene har blitt sterkere. les jo flere unger jo bedre. Anonymkode: 98f2a...6cc Hvordan da? Anonymkode: 82927...865 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Anonymkode: 82927...865 står jo der. Sitat etterhvert som musklene har blitt sterkere Anonymkode: 98f2a...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Jeg er ikke mann men svarer likevel; mannen min påstår at han ikke merker forskjell, jeg merker heller ikke forskjell og det burde jeg jo ha gjort hvis jeg var videre. Anonymkode: aa44c...bef 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Jeg merket ikke annen forskjell enn at jeg etter hennes to fødsler ikke kjenner de ufrivillige sammentrekningene hun tidligere hadde i skjeden ved orgasme. Mao. har jeg ikke noe å klage på, sånn sett. -Mann Anonymkode: e55cc...d2f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de som ikke har født trangere uansett? Og de som har født alltid videre? Jeg har født 3 barn. Min mann sier han ikke kjenner forskjell. Og jeg har ikke gjort knipeøvelser noe særlig. Er det mulig? Har jeg bare vært heldig? Anonymkode: 82927...865 Konen min er like trang og deilig enda! Anonymkode: b53f7...c69 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: alle jeg har pult og som ha født unger, blir bedre med glufsa etterhvert som musklene har blitt sterkere. les jo flere unger jo bedre. Anonymkode: 98f2a...6cc eller de blir slappere av å få en del barn? Anonymkode: b53f7...c69 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 Etter to fødsler. Siste for tre år siden så gir samleie med kona meg ingenting. Klarer ikke å komme ved samleie og det var ikke slik før fødslene. Så ja. Det er forskjell. Hvertfall på min dame. Anonymkode: c0f90...378 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Har født fire barn og de jeg har hatt sex med etter har sagt helt ut av det blå at de synes jeg er trang og deilig. Jeg har gjort knipeøvelser og damer,knip mens mannen er inni dere og de vil få stjerner i øynene 😁 Anonymkode: 70956...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har født fire barn og de jeg har hatt sex med etter har sagt helt ut av det blå at de synes jeg er trang og deilig. Jeg har gjort knipeøvelser og damer,knip mens mannen er inni dere og de vil få stjerner i øynene 😁 Anonymkode: 70956...1f6 Samme erfaring har jeg. Født fire barn, meeeget flink til å gjøre knipeøvelser. Og når jeg gjør det med mannen inni meg blir han som nyforelsket 🥳 Er definitivt trangere nå enn før fødsler. Knipeøvelser når jeg onanerer gir forresten utrolig deilige orgasmer. Rimelig bra insentiv til å gjøre knipeøvelser😁 Anonymkode: 1ebfb...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 Tipper en del menn sier det for at kona skal bli fornøyd. Det blir litt som "ser jeg tjukk ut i denne kjolen?". Anonymkode: 9f410...61a 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bare hatt sex med 2 damer (er dame selv) hun som hadde født var vid og hun som ikke hadde født var ikke det. Skjønner at det kanskje ikke er den ultimate sannheten i hvem som er vide men det er min erfaring i hvertfall. Anonymkode: c1f68...d2e For lesbiske har det kanskje ikke noe å si eller? Anonymkode: 3a35d...10b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå