AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 De fleste av dere tør nesten ikke innrømme at dere går på do engang. At dere fiser, klør dere i rumpa og på tissen. Tør ikke å vise at dere egentlig spiser mindre pent når dere er skikkelig sultne (noe som er helt normalt) osv... Hvorfor? Anonymkode: e6531...60c
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Du tør ikke stå frem med nick en gang! 41
Silva Pluvialis Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Kropp er privat så det er ikke akkurat noe man gjør foran folk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, Uatskillelig skrev: Kropp er privat så det er ikke akkurat noe man gjør foran folk. Menn gjør det hele tiden, og noen få kvinner. Men ikke de fleste kvinner. Hvorfor ikke? Anonymkode: e6531...60c
teknosilje Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Sånn helt ærlig, jeg klør meg faktisk ikke i rumpa. For det klør ikke spesielt der. Klør det tyder det på at man ikke har tørket seg skikkelig eller har mark. Og nei, jeg spiser heller ikke stygt. Fåtall gjør vel det om man er voksen, uavhengig av hvor sulten man er. Men ja, jeg fiser. Det gjør vel alle? Ute etter å lage bråk ts? Dette var bare skikkelig barnslig 😆 15
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Dette er slik tenåringgutter driver på når de ikke må på skole. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn gjør det hele tiden, og noen få kvinner. Men ikke de fleste kvinner. Hvorfor ikke? Anonymkode: e6531...60c Aldri opplevd at menn synes det er greit å drite hvis jeg er i samme rom. Jeg har ingen hemninger at min mann gjennom 20 år er i samme rom når jeg gjør mitt fornødne. Så fra mitt ståsted er det jo omvendt at det er menn som ikke klarer. Dog tror jeg det går på individ og ikke basert på kjønn. Anonymkode: 12afb...f18 3
teknosilje Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn gjør det hele tiden, og noen få kvinner. Men ikke de fleste kvinner. Hvorfor ikke? Anonymkode: e6531...60c Nei, MENN gjør ikke det 😁 6
fiskennemo Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Fordi menn er så barnslige og alltid skal ferske oss og gjøre en "big deal" ut av det (tenker på promping og å gå på do). 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, teknosilje skrev: Nei, MENN gjør ikke det 😁 Jo, de fleste er bare mer forsiktige når det er damer til stede fordi damer blir fornærmet og sure. Kan de ikke bare gjøre det samme istedet? Alle vet at alle gjør disse tingene. Anonymkode: e6531...60c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, fiskennemo skrev: Fordi menn er så barnslige og alltid skal ferske oss og gjøre en "big deal" ut av det (tenker på promping og å gå på do). Nesj da ☺️ Anonymkode: e6531...60c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste av dere tør nesten ikke innrømme at dere går på do engang. At dere fiser, klør dere i rumpa og på tissen. Tør ikke å vise at dere egentlig spiser mindre pent når dere er skikkelig sultne (noe som er helt normalt) osv... Hvorfor? Anonymkode: e6531...60c Ehm, tror ikke jeg kjenner noen som gjør noen av de tingene blant folk, eller snakker om at de gjør det, hverken menn eller kvinner. Jeg må si jeg hadde syntes det hadde vært en uhøflig ting å gjøre uansett kjønn. Vil det si at folkeskikk ikke er så viktig for dine mannlige venner? Hva slags omgangskrets er egentlig dette? Anonymkode: 9b436...b7f 3
burgut Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Mange er kanskje oppdratt til at det er lite feminint å prompe,rape osv.? Jeg har til og med venninner som mener de ikke promper overhodet - godt voksne folk. Noen lever nok litt i fornektelse 😆 For øvrig,spise som en gris fordi man er skikkelig sulten,er nå ingen god unnskyldning på det som egentlig er dårlig bordskikk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Ingen er mer konfliktsky enn kvinnen. Dere kan være i forhold lenge pga dere ikke tør å gjøre det slutt. Anonymkode: 36ed7...b00
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Fordi det betyr litt å holde seg attraktiv for mannen. Man MÅ ikke dele ALT! Anonymkode: 61576...f63 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det betyr litt å holde seg attraktiv for mannen. Man MÅ ikke dele ALT! Anonymkode: 61576...f63 Alle menn vet at dere gjør disse tingene uansett, så dere lurer ingen. Bortsett fra dere selv da. Dere blir ikke mindre attraktive fordi dere klør dere i skrittet, fiser og driter. Neste gang du har vært på do og driti, så si til mannen din don't go in there. Det er en tillitserklæring. Anonymkode: e6531...60c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fleste av dere tør nesten ikke innrømme at dere går på do engang. At dere fiser, klør dere i rumpa og på tissen. Tør ikke å vise at dere egentlig spiser mindre pent når dere er skikkelig sultne (noe som er helt normalt) osv... Hvorfor? Anonymkode: e6531...60c Skal man liksom si "jeg feis på doen akkuratt nå" "jeg har vært på do å driti" Jeg klør så jævlig i rævhullet" Har ikke noe med feighet å gjøre. Har med det at damer flest ønsker å holde slike "ekle" detaljer for se selv med mindre det er nødvendig å dele. Til og med jeg som snakker om alt og ingenting med folk og fe har jo litt vett i skallen og sosiale antenne at visse detaljer holder man litt for seg selv bare fordi de fleste ser på dette som ekkelt og hvorfor gjøre den andre ukomfortabel med å si slikt. Jeg kan si til typen jeg klær i skrittet og tulle om det. Jeg kan si til typen når han er på vei til doen etter jeg har driti at "du, det lukter døden der inne, så bare vær klar over det", om jeg har mensen kan jeg godt si til typen og andre jeg er god venn med "blør så jævlig i dag" "Har noe sykt med mensen kramper i dag" "Blødde gjennom tiligere i dag" men jeg skal liksom ikke gå rundt å spre slik info om det ikke trengs. Anonymkode: f2616...822 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen er mer konfliktsky enn kvinnen. Dere kan være i forhold lenge pga dere ikke tør å gjøre det slutt. Anonymkode: 36ed7...b00 AKKURATT DET gjelder de feige mennene også...som ikke klarer avslutte et forhold og heller er utro med andre damer... Anonymkode: f2616...822 7
Nerine_ Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Jeg innrømmer gjerne at jeg kan spise mindre pent😆 og er generelt lite "fin" på det. Men klør meg sjeldent (aldri) i rumpa altså. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: De fleste av dere tør nesten ikke innrømme at dere går på do engang. At dere fiser, klør dere i rumpa og på tissen. Tør ikke å vise at dere egentlig spiser mindre pent når dere er skikkelig sultne (noe som er helt normalt) osv... Hvorfor? Anonymkode: e6531...60c Mange damer som gjør flere av de tingene der. Et mer aktuelt spørsmål er da: Hvorfor tåler ikke menn dette? For det gjør de ikke, de mener gjerne at litt slaskete oppførsel er mandig, mens det bare er ekkelt om en kvinne gjør sånn. Kvinner skal liksom alltid være nusselige og søte. Anonymkode: 0ec21...810 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan si til typen jeg klær i skrittet og tulle om det. Jeg kan si til typen når han er på vei til doen etter jeg har driti at "du, det lukter døden der inne, så bare vær klar over det", om jeg har mensen kan jeg godt si til typen og andre jeg er god venn med "blør så jævlig i dag" "Har noe sykt med mensen kramper i dag" "Blødde gjennom tiligere i dag" men jeg skal liksom ikke gå rundt å spre slik info om det ikke trengs. Anonymkode: f2616...822 Dette er bra! Fortsett sånn 👍 Godt å se at det finnes kvinner som tør å innrømme sånt. Anonymkode: e6531...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå