AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg har vokst opp uten en far i livet. Bodd med kun mamma. Han ville ikke vite av meg. Han vet hvem jeg er, men har aldri stilt opp. Jeg er nå voksen og sliter enda med dette. Spesielt etter jeg selv fikk barn. Kjenner på en slags sorg som ikke går over. Er dette normalt? Føler meg sterk og svak på samme tid. Anonymkode: 3b9cc...de5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Normalt med savn. Særlig når du vet at faren din lever. Jeg har droppet både morsdag og farsdag for mine unger. Jeg er vokst opp uten far og hatet det når vi måtte tegne farsdagskort på skolen. Anonymkode: be34d...df7 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Har ikke noe forhold til farsdag selv om jeg har et har faren min i livet mitt 🤷♀️ har alltid syntes de dagene var sykt kleine.. Anonymkode: 40f30...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normalt med savn. Særlig når du vet at faren din lever. Jeg har droppet både morsdag og farsdag for mine unger. Jeg er vokst opp uten far og hatet det når vi måtte tegne farsdagskort på skolen. Anonymkode: be34d...df7 Kjenner egentlig ikke på savn. For vil uansett ikke hatt han i livet mitt/familien nå, siden han har sviktet meg så. Kjenner mer på skuffelse og forbannelse og sårhet. Tenker mye på når han dør. Om jeg skal klare begravelse? Tilgi? Hadde faktisk vært lettere for meg å takle hvis han var dø. Anonymkode: 3b9cc...de5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Nei absolutt ikke. Har aldri hatt en farsfigur i livet mitt. Vet hvem han er og hva han heter, men han har aldri vært inne i bildet etter jeg ble født. Tenker at det bare er en mindre gave å kjøpe, ikke noe mer enn det. Anonymkode: a3ea9...d5f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke noe forhold til farsdag selv om jeg har et har faren min i livet mitt 🤷♀️ har alltid syntes de dagene var sykt kleine.. Anonymkode: 40f30...ddc Du vet ikke hva du snakker om Anonymkode: 3b9cc...de5 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Jeg er bare glad til jeg slipper å gratulere drittsekken med dagen.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Ja, synes denne dagen er tøff. Kjenner det langt inn i hjerterota, så prøver å ikke være på instagram og snap i dag. Min far lever i beste velgående, men har vært en til tider elendig far for alle barna sine. Anonymkode: e44c7...662
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet ikke hva du snakker om Anonymkode: 3b9cc...de5 Jeg veit hva jeg selv snakker om men jeg vet kanskje ikke så godt hva dere har gått gjennom. Faren min er en veldig hard fyr som jeg kan snakke økonomi og jobb og sånt med. Bra fyr på noen måter men kan ikke snakke med han om følelser eller sånne ting, så å feire farsdag hadde vert sykt weird for oss begge. Anonymkode: 40f30...ddc
Gjest Mumlehumle Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Som ufrivillig barnløs er slike merkedager vonde.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 20 minutter siden, Mumlehumle skrev: Som ufrivillig barnløs er slike merkedager vonde. Ja, jeg har selv vært ufrivillig barnløs, så vet det også er tøft. Anonymkode: 3b9cc...de5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Min pappa var fantastisk, og vi brukte å feire farsdagen før. Men nå er det umulig, det finnes jo ingen adresse til himmelen. Anonymkode: 38595...a55 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 Ja. Savner faren min og samtidig er vi ufrivillig barneløse og mor og farsdagen er en sur påminnelse. Anonymkode: e4f81...445
Furstina Skrevet 17. november 2020 #14 Skrevet 17. november 2020 On 11/8/2020 at 2:48 PM, AnonymBruker said: Har ikke noe forhold til farsdag selv om jeg har et har faren min i livet mitt 🤷♀️ har alltid syntes de dagene var sykt kleine.. Anonymkode: 40f30...ddc Samma här. Jag uppmärksammar min far andra dagar i livet, inte när handeln har hittat på att det ska vara en specifik dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå