Gå til innhold

laptopskjerm sprukket

Anbefalte innlegg

Gjest i.i. nå
Skrevet

Kjøpte en bærbar for noen måneder siden, og har brukt den i liten grad. Nå har maskinen stått i noen uker uten å ha blitt brukt, og når jeg åpner den, får jeg ikke fram skjermbilde, kun en mengde rare tegninger (kunst...). Kun på høyre del, vises to cm av bakgrunnsbildet.

Når jeg slår av laptopen ser jeg at det har oppstått en sprekk, fra en cm fra høyre side og nedover, diagonalt, samt litt på kryss og tvers.

Maskinen har stått i ro. Ingen har hoppet på den, eller slått den.

Er det mulig at dette er en produktfeil og hvilke sjanser har jeg for å få en reklamasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du står svakt. Men det kommer helt an på hvordan sprekken ser ut. Det må et verksted avgjøre...

Vi klarte så vidt å få reparert skjermen på en laptop, selv om det kunne ha vært brukerfeil. Skjermen skal åpnes med begge hender, jeg har nok bare brukt en og etter et par år tok et eller annet på halve skjermen natta. Men pga. en usedvanlig mandagspc og anna dill, så reparterte de det helt gratis. Det var dog ikke noe vi krevde, bare spurte - og fikk.

Skrevet

Vel, jeg kjenner noen som tråkket på skjermen og fikk den reparert på garantien (de sa bare at den hadde gått i stykker). Sleipt, og ikke bra, men da burde jo ihvertfall du få reparert dette uten vederlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...