Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest happyending
Skrevet

Har en ganske heftig diskusjon med ei venninne.. Bakpå pakken står det at den er for solbrent hud, irritert hud og sprukne lepper og slikt.. Men hun mener det er en lipgloss og er fast bestemt på at alle hun kjenner bruker den som lipgloss og at den hadde vært med i en test i KK som lipgloss.. Frustrerende - det ville jo stått på pakken mener jeg, om det hadde vært en lipgloss..

Så, bruker du den som lipgloss eller kjenner du noen som gjør det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har aldri testet den selv, men jeg vet at det er mange som bruker den som lipgloss/lypsyl..

Skrevet (endret)

Det er vel ikke opprinnelig en lipgloss, men den kan selvfølgelig brukes som det, hvis man kan holde ut lukten..

Jeg bruker den selv som lypsyl noen ganger, hvis jeg går tom for den jeg vanligvis bruker eller har veldig såre/tørre lepper.

Endret av Malou
Skrevet

Det finnes jo også lip gloss i denne rkemen, jeg har begge.

Jeg trodde kremen var en helt vanlig ansiktkrem først jeg, så sleit litt den føste dagen da jeg klinte fa..skapet i trynet... :ler:

Men etter at jeg k om hjem fra ferie har jeg brukt den på solbrente skuldre + at jeg gjerne bruker den på leppene om natten hvis de er tørre etc. Jeg synes det er en god krem, og kjøper den sikkert igjen

Skrevet

Jeg bruker den på leppene, synst den har litt lipgloss effekt så derfor har jeg den på mest som det og rosebud som lipsyl.

Skrevet

Ja,den lukter og min står inni skapet en plass og blir gammel :)

Skrevet

Hehe, jeg kan ikke si at jeg synst den lukter sau akkurat. Har ikke fantastik lukt, men det gjør meg ikke stort egentlig

Gjest Gjesta
Skrevet

Den er fin til å smøre på sko som skal tåle mye...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg bruker min tube til å smøre på hengslene på dører som knirker. Lukten gjør meg kvalm.

Men for all del, mange er jo veldig fornøyd med denne, og bruker den som et universalmiddel mot tørre lepper, solbrenthet, tørre flekker og bleieutslett.

Skrevet
Den er fin til å smøre på sko som skal tåle mye...

Jeg må innrømme at jeg bruker min tube til å smøre på hengslene på dører som knirker. Lukten gjør meg kvalm.

:ler:

Jeg ville i hvertfall aldri hatt den på huden noe sted. Makan til griseri!

Skrevet

Lukter sau ja ,innerholder lanolin som kommer fra ulla/sauen...

Skrevet

:grine2: :ler: Haha!!!!!!!! Jeg prøvde å smøre døren min med den etter at jeg leste det her... :klappe: Den funker jo helt utmerket til det!!! :overrasket:

Skrevet

Jeg bruker den på tørre lepper, såre hender (blir så tørr på knokene etter mye håndvask) og faktisk på pompen hvis det er litt sårt der liksom :rodme:

Skrevet

Jeg kjøpte denne for å bruke den som lipgloss etter å ha lest i et blad at den var helt fantastisk til det.

Vel, lukta skremte på meg bart, og selv om jeg enkelte ganger har forøkt å bruke den på sprukne hender og slikt - og den sikkert er helt topp for huden, så har den bare blitt stående i skapet til skrekk og advarsel. ...slik at jeg aldri kommer på å kjøpe en ny. Men nå skal jeg teste den på baderomsdøra, for den knirker som bare det :ler:

Skrevet

Hehe... lukten er ikke den beste. Men kremen er litt sånn førstehjelp på tube for mye rart av hudproblemer og skader. Suveren på sprukne lepper, munnsår, solbrenthet, skrubbsår, tørre albuer, som "hanske" når jeg tover... kort sagt,: her i huset brukes den mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...