AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Har funnet noen små brune biller som først dukket opp i brødskuffen, så jeg antok at dette var brødbiller. Men i dag fant jeg flere av disse billene i en kommode hvor vi lagrer utstyr til hamsteren vår. Er det noen som vet hva dette er? Er litt redd for at det er termitter! Anonymkode: 0629e...94d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Jeg tør ikke å si hva det er, men det er ikke en av verstingene. Så du kan ta det nokså med ro. Anonymkode: 39933...149
Måneskinn Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Litt avhengig av hvor du bor, kan det være Majorstu-billa? den er litt slitsom og befinner seg gjerne i skuffer og skap - og spiser støv og klær og sånn. Jeg har den der jeg bor og det er så slitsomt, må støvsuge mange ganger i uka...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, Måneskinn skrev: Litt avhengig av hvor du bor, kan det være Majorstu-billa? den er litt slitsom og befinner seg gjerne i skuffer og skap - og spiser støv og klær og sånn. Jeg har den der jeg bor og det er så slitsomt, må støvsuge mange ganger i uka... Er den ikke litt lang og smal til å være Majorstubille? 🤔 http://www.skadedyr.no/biller/majorstubille_brun_pelsbille Anonymkode: 81baf...82d
Jif Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Det er ikke Majorstuebille/ brun pelsbille. Kan det være noe som har kommet med hamsterfor? Vi fikk biller i kjøkkenskap. Klarte å knekke ned bestanden med innsektspray og kasting av åpne poser/ pakker med tørrvare.
Måneskinn Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er den ikke litt lang og smal til å være Majorstubille? 🤔 http://www.skadedyr.no/biller/majorstubille_brun_pelsbille Anonymkode: 81baf...82d jo det var ikke den. syns bare den lignet sånn med en gang
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Ser mer ut som en lus? Anonymkode: 9051e...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå