Gå til innhold

Små brune biller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet noen små brune biller som først dukket opp i brødskuffen, så jeg antok at dette var brødbiller. Men i dag fant jeg flere av disse billene i en kommode hvor vi lagrer utstyr til hamsteren vår. Er det noen som vet hva dette er? Er litt redd for at det er termitter!

16048408078172827704677139121129.jpg

Anonymkode: 0629e...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør ikke å si hva det er, men det er ikke en av verstingene. Så du kan ta det nokså med ro.

Anonymkode: 39933...149

Skrevet

Litt avhengig av hvor du bor, kan det være Majorstu-billa?  den er litt slitsom og befinner seg gjerne i skuffer og skap  - og spiser støv og klær og sånn. Jeg har den der jeg bor og det er så slitsomt, må støvsuge mange ganger i uka... 

Skrevet
2 timer siden, Måneskinn skrev:

Litt avhengig av hvor du bor, kan det være Majorstu-billa?  den er litt slitsom og befinner seg gjerne i skuffer og skap  - og spiser støv og klær og sånn. Jeg har den der jeg bor og det er så slitsomt, må støvsuge mange ganger i uka... 

Er den ikke litt lang og smal til å være Majorstubille? 🤔

http://www.skadedyr.no/biller/majorstubille_brun_pelsbille

Anonymkode: 81baf...82d

Skrevet

Det er ikke Majorstuebille/ brun pelsbille. Kan det være noe som har kommet med hamsterfor? Vi fikk biller i kjøkkenskap. Klarte å knekke ned bestanden med innsektspray og kasting av åpne poser/ pakker med tørrvare.

Skrevet

Ser mer ut som en lus?

Anonymkode: 9051e...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...