AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Noen med erfaringer? Vi har to barn på 4 og 7, to fine barn som er gode venner og fungerer bra. Vi har det fint, men tanken på nr tre slipper ikke helt for oss. Da blir det 5-6 år mellom nr 2 og sistemann. Noen med erfaringer? Ulempen er jo at aldersforskjellen blir stor, selvsagt - fordelen er at begge ungene vi har er veldig omsorgsfulle barn og jeg tror oppriktig det kunne vært fint for alle med en siste også. Anonymkode: 620f1...29a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Jeg og min søster er 6 år i aldersforskjell. Da vi var små ble jeg brukt som barnevakt mye, og det var mye krangling. Myyye. Men nå som vi er voksne begge to, savner vi hverandre når vi ikke er sammen og er veldig gode venner. Men man har aldri noen garanti for at søsken vil funke sammen. Samtidig er det mye man kan gjøre for å se alle barna sine og sørge for at alle får behovene sine oppfylt. Da blir det kanskje ikke så mye krangling. Anonymkode: 456ba...851
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Har to barn født i 2911 og 2913 og vi fikk tredjemann i fjor 2019. Det har gått veldig fint, han forguder dem og motsatt, lærer fort og er med på mye. Bakdelen foreløpig er at vi ofte må dele oss ved f.eks slalombakken, spille fotball ute på kvelden, kino, og andre ting. Har også opplevd utfordringer i forhold til aktiviteter de har på fritiden pga kjøring og kræsj med leggetid på minsten hvis man er alene en dag. Men jeg tenker at dette er utfordringer akkurat nå og vil ikke vedvare, vi ser heller på det som at vi skal jo ha barna hos oss i mange år og det som var utfordrende i fjor endrer seg i år. Og så får vi masse hjelp, eldstemann kan skifte bleier, de har gitt flaske og mat, går inn og gir smokk på kvelden ved gråt osv. For oss som familie så var det helt klart et riktig valg og det beste tilskuddet vi kunne fått 🥰 Anonymkode: 800b1...006
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har to barn født i 2911 og 2913 og vi fikk tredjemann i fjor 2019. Det har gått veldig fint, han forguder dem og motsatt, lærer fort og er med på mye. Bakdelen foreløpig er at vi ofte må dele oss ved f.eks slalombakken, spille fotball ute på kvelden, kino, og andre ting. Har også opplevd utfordringer i forhold til aktiviteter de har på fritiden pga kjøring og kræsj med leggetid på minsten hvis man er alene en dag. Men jeg tenker at dette er utfordringer akkurat nå og vil ikke vedvare, vi ser heller på det som at vi skal jo ha barna hos oss i mange år og det som var utfordrende i fjor endrer seg i år. Og så får vi masse hjelp, eldstemann kan skifte bleier, de har gitt flaske og mat, går inn og gir smokk på kvelden ved gråt osv. For oss som familie så var det helt klart et riktig valg og det beste tilskuddet vi kunne fått 🥰 Anonymkode: 800b1...006 Ok 2011 og 2013 skulle det vel stå😂 Anonymkode: 800b1...006
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Jeg er yngst, har en søster som er fem år eldre og en bror som er syv år eldre. Det var mye, mye krangling når vi var små, vi var alle tre skyldige i å starte ting men jeg fikk som regel alltid skylden og dertil kjeft... På en måte ble jeg ikke godtatt av de to før jeg var fjorten-femten år, da først var det greit å ha meg med på noe. De to har et veldig godt og nørt forhold, jeg har liksom aldri fått komme inn i innerste sirkel... Anonymkode: c2f49...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå