Gå til innhold

Swingersmiljøet - er det ok uten kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny i dette gamet, og temaet har kommet opp. Men jeg er så usikker på om jeg synes dette er ok eller ikke. Dette gjelder selvfølgelig bare noen unntak da noen har sagt de kan vise fersk «helseattest» eller ta hjemmetest, eller at de bare har én fast partner og ikke flere. Og hva med suging, kjønnssykdommer smitter jo oralt også. 

Anonymkode: 0c798...101

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg har vært på et par klubber, og der har det vært strengt på at man bruker kondom når man har sex med andre enn egen partner. På private fester regner jeg med at man lager regler selv. Dette kjenner jeg ikke til fra egen erfaring.

Endret av Alterego666
Skrevet

For å være en skikkelig party-pooper: Bruk kondom og/eller femidom. I tillegg finnes det såkalte "mouth guards" som kan brukes ved oral sex.

Å fordre en komplett test for kjønnssykdommer, er fullstendig legitimt. Men her er det en evt. swingerpartner i så fall må testes for:

• HIV
  • HPV
  • Chlamydia
  • Gonorré
  • Syfilis
  • Herpes
  • Hepatitt C
  • Trichomoniasis
  • Skabb
  • Bakteriell vaginose 
  • Bløt sjanker
  • LGV
  • Kjønnslus
  • Genital mykoplasma

Den eneste personen du med hundre prosent sikkerhet hvem vedkommende har hatt sex med, er deg selv. Og siden det fort blir vel omstendig å teste seg for samtlige ovenfornevnte sykdommer, er et enklere for alle parter å bare bruke kondom og/eller femidom. 

Anonymkode: 91200...ec3

• Liker 8
Skrevet

Bruk kondom. Alt annet er idioti. Du er med en gruppe mennesker som har sex med mange andre mennesker. Størst risiko for sos. 

Anonymkode: c7db3...766

• Liker 7
Skrevet

Folk som ikke bruker kondom blir regnet for å være veldig utrygge partnere i swingersmiljøet. Ikke gjør det. Vær en ansvarlig mann og ikke utsett hverken deg selv eller andre for smitte. Dersom du får en fast partner, kan dere heller bli enige om å ha sex uten kondom. Etter å ha testet dere, så klart.

Anonymkode: 3c960...61d

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri trurt å ha sex med ukjente uten kondom

• Liker 1
Skrevet
På 8.11.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev:

For å være en skikkelig party-pooper: Bruk kondom og/eller femidom. I tillegg finnes det såkalte "mouth guards" som kan brukes ved oral sex.

Å fordre en komplett test for kjønnssykdommer, er fullstendig legitimt. Men her er det en evt. swingerpartner i så fall må testes for:

• HIV
  • HPV
  • Chlamydia
  • Gonorré
  • Syfilis
  • Herpes
  • Hepatitt C
  • Trichomoniasis
  • Skabb
  • Bakteriell vaginose 
  • Bløt sjanker
  • LGV
  • Kjønnslus
  • Genital mykoplasma

Den eneste personen du med hundre prosent sikkerhet hvem vedkommende har hatt sex med, er deg selv. Og siden det fort blir vel omstendig å teste seg for samtlige ovenfornevnte sykdommer, er et enklere for alle parter å bare bruke kondom og/eller femidom. 

Anonymkode: 91200...ec3

Nå er ikke bakteriell vaginose en kjønnssykdom......

https://sexogsamfunn.no/sykdommer/andre-plager-og-infeksjoner/bakteriell-vaginose/

Anonymkode: ecc51...68a

• Liker 1
Skrevet

En fersk helseattest gjelder jo kun til vedkommende har hatt sex med en ny person. Det hjelper jo ikke om den var tatt for 2 uker siden og vedkommende har hatt sex med 5 personer etterpå. 

Anonymkode: e7884...d2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...