AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Ser coop har medlemskupp på et trådløst strykejern fra Tefal til uka. Er det noen som har forsøkt trådløst strykejern? Funker det like greit som vanlig eller blir man bare irritert for at det må lade underveis? Vi stryker ikke mye. Bunadskjorter en gang eller to i året, noen vanlige skjorter av og til og ellers litt perler som barna lager. Så det er lite bruk egentlig. Men vi trenger nytt nå fordi det gamle ble ødelagt. Anonymkode: 6b523...430
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Har ingen erfaring med moderne trådløst strykejern men det var helt vanlig i gamle dager, de fungerer sikkert like godt i dag som den gangen. Kan varmes opp på komfyr eller vedovn, mer miljøvennlig og det funker også som dekorasjon. Anonymkode: 590bf...fde 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Jeg har snust litt på det samme jernet siden det jeg har nå har blitt litt skranglete etter noen turer i gulvet.. etter at jeg dro borti ledningen med et uhell. Akkurat den modellen hos coop virker som billigutgaven fra Tefal, men tror det kunne funke godt nok for meg. Jeg stryker mens jeg syr, så da stryker jeg litt i korte etapper, så det skulle være greit at det er varmt i 30 sek for så å trenge et øyeblikk på basen. Det som gjør meg mest skeptisk er pipelyden det skal komme med etter de 30 sek. Jeg hater skarpe lyder, så da risikerer jeg at det står ubrukt mens det gamle jernet får skrangle i vei en stund til... Anonymkode: a239b...f36
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snust litt på det samme jernet siden det jeg har nå har blitt litt skranglete etter noen turer i gulvet.. etter at jeg dro borti ledningen med et uhell. Akkurat den modellen hos coop virker som billigutgaven fra Tefal, men tror det kunne funke godt nok for meg. Jeg stryker mens jeg syr, så da stryker jeg litt i korte etapper, så det skulle være greit at det er varmt i 30 sek for så å trenge et øyeblikk på basen. Det som gjør meg mest skeptisk er pipelyden det skal komme med etter de 30 sek. Jeg hater skarpe lyder, så da risikerer jeg at det står ubrukt mens det gamle jernet får skrangle i vei en stund til... Anonymkode: a239b...f36 Jeg kjøpte det på coop i dag. Har ikke prøvd det ennå, så vet ikke hvordan pipelyden er. Jernet kjennes litt tungt ut, som for meg er positivt ved at det er lettere å stryke med enn lette jern. Jeg googlet litt før jeg kjøpte det og ser ut som at dette medlemskuppet er et jern som er en litt billigere utgave ja, og den er utgått enkelte steder så er nok ingen ny modell. Men ut fra prisen så håper jeg det er helt ok Anonymkode: 6b523...430 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte det på coop i dag. Har ikke prøvd det ennå, så vet ikke hvordan pipelyden er. Jernet kjennes litt tungt ut, som for meg er positivt ved at det er lettere å stryke med enn lette jern. Jeg googlet litt før jeg kjøpte det og ser ut som at dette medlemskuppet er et jern som er en litt billigere utgave ja, og den er utgått enkelte steder så er nok ingen ny modell. Men ut fra prisen så håper jeg det er helt ok Anonymkode: 6b523...430 Da må vi få høre hva du tenker etter å ha testet det ut. ^_^ Anonymkode: a239b...f36
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 På 10.11.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev: Da må vi få høre hva du tenker etter å ha testet det ut. ^_^ Anonymkode: a239b...f36 Nå har jeg prøvd det litt, fungerer helt fint til mitt bruk og syns det er verdt pengene. Men det har en ganske høy pipelyd når det trenger lading, så om det er et problem så ville jeg nok ikke anbefalt det. Ts Anonymkode: 6b523...430 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå