AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Han var en Vegetaner, var en maler, brydde som om dyrene, ga handikapp homofile offiserer en plass i sitt reich. Brydde seg om populasjonsproblemer. Vil du si han var en veldig følsom mann? Anonymkode: 72978...abc
T-Rex Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Han var vel asperger? Altså ganske kompleks, men det Asperger kalte en psykopatisk autist. Uten empati. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg trodde homofile var likestilt med jøder i hans øyne. Mørkhuda også. Var det vi lærte på skolen... Jeg tenker at Hitler var en som hadde logisk sans og kun det - en type logikk gir mening for noen, men ikke for andre. For ham var det logisk at jøder var livets avskum. Han syntes det var logisk at mennesker var ulike raser, og at hans rase var den riktige rasen fordi han anså seg selv som smart og oppegående. Og dette med populasjon, dyreliv osv., kan også begrunnes med logisk tankegang. Kunst er ofte en måte å uttrykke seg på, og for meg så bruker jeg kunst til å sortere tanker og idèer, og også følelser. Det setter ting i perspektiv for min del. Han hadde ingen empatiske trekk, og kunne dermed virke blottet for følelser. Han var styrt av logikk, sin egen logikk vel og merke. Jeg har stor tro på at han var en meget smart mann, men smart uten empati, er gjerne en dårlig match. Anonymkode: b332a...bce 1
T-Rex Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg trodde homofile var likestilt med jøder i hans øyne. Mørkhuda også. Var det vi lærte på skolen... Jeg tenker at Hitler var en som hadde logisk sans og kun det - en type logikk gir mening for noen, men ikke for andre. For ham var det logisk at jøder var livets avskum. Han syntes det var logisk at mennesker var ulike raser, og at hans rase var den riktige rasen fordi han anså seg selv som smart og oppegående. Og dette med populasjon, dyreliv osv., kan også begrunnes med logisk tankegang. Kunst er ofte en måte å uttrykke seg på, og for meg så bruker jeg kunst til å sortere tanker og idèer, og også følelser. Det setter ting i perspektiv for min del. Han hadde ingen empatiske trekk, og kunne dermed virke blottet for følelser. Han var styrt av logikk, sin egen logikk vel og merke. Jeg har stor tro på at han var en meget smart mann, men smart uten empati, er gjerne en dårlig match. Anonymkode: b332a...bce Dette med rasetenking var typisk for tiden, og ikke noe Hitler fant på selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 7 minutter siden, T-Rex skrev: Dette med rasetenking var typisk for tiden, og ikke noe Hitler fant på selv. Jeg sa ingenting om hva som var typisk eller ei, jeg snakket om hans logiske sans. Da jeg sa at han anså seg selv som "smart og oppegående", mente jeg ikke at han kun mente seg selv, men hele rasen han tilhørte, uavhengig av hvems "idè" det var først og fremst. Fordi han selv var smart og oppegående, så var han født i riktig rase. Anonymkode: b332a...bce
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, T-Rex skrev: Han var vel asperger? Altså ganske kompleks, men det Asperger kalte en psykopatisk autist. Uten empati. Morsomt fordi... Hans Asperger var en nazist. Så kanskje det er laget av folk som liker sosial manipulasjon, du har folk som er sta som man ikke vil ha i arbeid, men folk som er lett å manipulere kan jobbe. Kanskje vi lånte litt av nazistene der. https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Asperger#Nazi_involvement Anonymkode: 72978...abc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 En pen mann med grusom personlighet Anonymkode: 66de7...4f5 1
T-Rex Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Morsomt fordi... Hans Asperger var en nazist. Så kanskje det er laget av folk som liker sosial manipulasjon, du har folk som er sta som man ikke vil ha i arbeid, men folk som er lett å manipulere kan jobbe. Kanskje vi lånte litt av nazistene der. https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Asperger#Nazi_involvement Anonymkode: 72978...abc Asperger var vitenskapsmann, Hitler var politiker. Det er en forskjell.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, T-Rex skrev: Asperger var vitenskapsmann, Hitler var politiker. Det er en forskjell. Ja men han jobbet med nazistene. Så han var en nazist av den grunn Anonymkode: 72978...abc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han var en Vegetaner, var en maler, brydde som om dyrene, ga handikapp homofile offiserer en plass i sitt reich. Brydde seg om populasjonsproblemer. Vil du si han var en veldig følsom mann? Anonymkode: 72978...abc Hvor har du fått opplyst om at han ga handikappede og homfile plass i sitt styre? Kildehenvisning og kildekritikk er veldig greit. Anonymkode: 13748...a91
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du fått opplyst om at han ga handikappede og homfile plass i sitt styre? Kildehenvisning og kildekritikk er veldig greit. Anonymkode: 13748...a91 https://no.wikipedia.org/wiki/Ernst_Röhm#Problematisk_seksualitet Anonymkode: 72978...abc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Han var veldig følsom, fyren hadde kronisk PMS. Anonymkode: 97e3a...fd5 1
Gjest Airman Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han var en Vegetaner, var en maler, brydde som om dyrene, ga handikapp homofile offiserer en plass i sitt reich. Brydde seg om populasjonsproblemer. Vil du si han var en veldig følsom mann? Anonymkode: 72978...abc Mnja, var noen latterlige figurer noen av dem, hvis man ser bort fra den små feite sjegle Hitler selv, så hadde dem klumpfoten gøbbels, og gøring som este ut i alle kanter og ble smellfeit, tro hvor dette overmennesket, Nietzsche osv kommer inn i det hele 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 36 minutter siden, Airman skrev: Mnja, var noen latterlige figurer noen av dem, hvis man ser bort fra den små feite sjegle Hitler selv, så hadde dem klumpfoten gøbbels, og gøring som este ut i alle kanter og ble smellfeit, tro hvor dette overmennesket, Nietzsche osv kommer inn i det hele 🙂 Anonymkode: 72978...abc
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #16 Skrevet 29. november 2020 Adolf Hitler var jo veldig glad i hunder!! Anonymkode: 9ddee...18f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #17 Skrevet 29. november 2020 T-Rex skrev (På 8.11.2020 den 12.30): Han var vel asperger? Altså ganske kompleks, men det Asperger kalte en psykopatisk autist. Uten empati. Ojjj. Og sånn ellers har du det bra??? 😳 Å sammenligne Asperger med psykopat. Vel, jeg tror egentlig ikke at vi bør ta diskusjonen videre , for det er så åpenbart at du ikke har kunnskap Anonymkode: c8987...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå