Gå til innhold

Hjem til jul, fortsettelse på Netflix.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem håper du står på døren hos Johanne? Jeg håper legen eller Stein. 

Synes serien er koselig, selv om det er litt logiske brister i serien. Fuckboy/Jonas sier han er Skorpion, men har liksom bursdag i desember. 🤪 Uansett. Gleder meg, håper sessong 2 er like fin og feelgood. 

Anonymkode: 38dac...53a

Skrevet

Jeg likte den første serien veldig godt. Har den andre serien kommet?

Skrevet
Akkurat nå, Eirill skrev:

Jeg likte den første serien veldig godt. Har den andre serien kommet?

Kommer vistnok snart 😍

Skrevet

Så gøy at det kommer en sesong til😃

Anonymkode: 09bc9...fd0

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem håper du står på døren hos Johanne? Jeg håper legen eller Stein. 

Synes serien er koselig, selv om det er litt logiske brister i serien. Fuckboy/Jonas sier han er Skorpion, men har liksom bursdag i desember. 🤪 Uansett. Gleder meg, håper sessong 2 er like fin og feelgood. 

Håper på svensken :P Mest fordi jeg synes Felix Sandman er en kul fyr 😄 Men det er sikkert to obvious, så det er nok en av de andre vil jeg tro.

Anonymkode: 3329c...3d3

Skrevet

Det som er synd nå, er at jeg helt har glemt alle alternativene til hvem som er kandidater til å stå på døren 😛 Men var nok julenissen.

Anonymkode: cf675...db1

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror han som hun møtte i bokhandelen mot slutten, men hvem av dem var det igjen? :klo:

Skrevet (endret)

Gleder meg her også. Trodde den kom snart.

Endret av Eirill
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er synd nå, er at jeg helt har glemt alle alternativene til hvem som er kandidater til å stå på døren 😛 Men var nok julenissen.

Anonymkode: cf675...db1

Det gir jo en god anledning til å se sesong 1 om igjen.

Anonymkode: a6150...e98

• Liker 2
Skrevet

Jeg må se sesong 1 engang til. Husker bare svensken😑 Gleder meg

Anonymkode: b85a2...ff1

Skrevet

Jeg så sesong 1 nettopp for å friske opp, og noen dager senere fikk jeg en åpenbaring. Jeg tror det er gutten fra sykehuset (Sebastian?) som står på døra. Han får hjertestans, men jeg tror aldri man får vite om han overlever og hun har strikket teppe til han, så kanskje han vil takke. Det hadde isåfall vært koselig og fint. ❤️

Anonymkode: ffd94...a5c

Skrevet

Men hva skjedde med at hun hadde en greie med en 17 åring i serien? Liksom vet jo ikke hvor gammel Johanne skulle være, men tipper hun var sånn 30?😬 Føler det hadde blitt snakkis hvis serien handlet om Johannes og ikke Johanne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...