AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg blir snart ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse - med regnskapsutdanning, og blir også autorisert regnskapsfører om noen måneder. Jeg har lyst til å utvikle meg videre, men litt usikker om jeg tåler en master, siden jeg må jobbe minst 80% . Jeg vil tilegne meg bedre kompetanser i business analytics, IT for økonomer, analyse, og ikke minst vil være bedre i norsk ( norsk er ikke mitt morsmål. men bare om å fortsette å studere vil min norsk bli bedre uansett ) . Så jeg lurer på om det er bortkastet tid om jeg bare velger et årstudium med noen emner jeg finner interessant? Anonymkode: e0923...c7a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 På 8.11.2020 den 11.37, AnonymBruker skrev: Jeg blir snart ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse - med regnskapsutdanning, og blir også autorisert regnskapsfører om noen måneder. Jeg har lyst til å utvikle meg videre, men litt usikker om jeg tåler en master, siden jeg må jobbe minst 80% . Jeg vil tilegne meg bedre kompetanser i business analytics, IT for økonomer, analyse, og ikke minst vil være bedre i norsk ( norsk er ikke mitt morsmål. men bare om å fortsette å studere vil min norsk bli bedre uansett ) . Så jeg lurer på om det er bortkastet tid om jeg bare velger et årstudium med noen emner jeg finner interessant? Anonymkode: e0923...c7a Hva med master i teknologiledelse? Anonymkode: 91927...bd1
KapteinJ Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Har du vurdert å søke BI sine masterprogrammer i Business Analytics? Det kan definitivt være spennende, ellers finnes master i kvantitativ finans på BI som kan være interessant? Ellers er master i teknologiledelse som nevnt over et ganske kult studie, eller f.eks master i finansiell økonomi på NTNU.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med master i teknologiledelse? Anonymkode: 91927...bd1 Ja, super interessante for min del, men har et krav på minst 30 stp i IT, hvis det er USN man snakker om . Anonymkode: e0923...c7a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, super interessante for min del, men har et krav på minst 30 stp i IT, hvis det er USN man snakker om . Anonymkode: e0923...c7a ÅÅ beklager, det var jeg ikke klar over. Anonymkode: 91927...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå