Gå til innhold

Hva kan jeg studere videre utenom av en Master i siviløkonom ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse - med regnskapsutdanning, og blir også autorisert regnskapsfører om noen måneder. 

Jeg har lyst til å utvikle meg videre, men litt usikker om jeg tåler en master, siden jeg må jobbe minst 80% . 

Jeg vil tilegne meg bedre kompetanser i business analytics, IT for økonomer, analyse,  og ikke minst vil være bedre i norsk ( norsk er ikke mitt morsmål. men bare om å fortsette å studere vil min norsk bli bedre uansett ) .

Så jeg lurer på om det er bortkastet tid om jeg bare velger et årstudium med noen emner jeg finner interessant? 

Anonymkode: e0923...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.11.2020 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Jeg blir snart ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse - med regnskapsutdanning, og blir også autorisert regnskapsfører om noen måneder. 

Jeg har lyst til å utvikle meg videre, men litt usikker om jeg tåler en master, siden jeg må jobbe minst 80% . 

Jeg vil tilegne meg bedre kompetanser i business analytics, IT for økonomer, analyse,  og ikke minst vil være bedre i norsk ( norsk er ikke mitt morsmål. men bare om å fortsette å studere vil min norsk bli bedre uansett ) .

Så jeg lurer på om det er bortkastet tid om jeg bare velger et årstudium med noen emner jeg finner interessant? 

Hva med master i teknologiledelse?

Anonymkode: 91927...bd1

Skrevet

Har du vurdert å søke BI sine masterprogrammer i Business Analytics? Det kan definitivt være spennende, ellers finnes master i kvantitativ finans på BI som kan være interessant? 

Ellers er master i teknologiledelse som nevnt over et ganske kult studie, eller f.eks master i finansiell økonomi på NTNU.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med master i teknologiledelse?

Ja, super interessante for min del, men har et krav på  minst 30 stp i IT, hvis det er USN man snakker om . 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, super interessante for min del, men har et krav på  minst 30 stp i IT, hvis det er USN man snakker om . 

ÅÅ beklager, det var jeg ikke klar over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...