Gå til innhold

For lite energi for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en kompis jeg det siste året har hatt sporadisk sex med. Vet han ikke vil ha noe forhold, greit for meg, vil bare ha litt nærhet. Men oppdager at jeg kanskje overanalyserer litt for mye her -

Her en kveld dro jeg til han, han hadde spurt flere ganger den siste måneden om jeg ville komme, men da vi hadde holdt på i noen minutter stoppet han og sa at energien ikke helt var der i kveld. Han hadde visst ikke spist ordentlig på flere dager og sovet lite... Etterpå var han hyggelig som vanlig og vi snakket om vanlige ting, men han spurte uvanlig mye om planene mine og sa jeg måtte si ifra hvis jeg skulle x, så ble han gjerne med.

Kan det tenke seg at han har ombestemt seg og ikke vil ha sex med meg lenger?? At jeg gjorde noe feil? Eller at han rett og slett bare var sliten?

Anonymkode: 5cb02...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at menn sier akkurat det de mener - verken mer eller mindre. Verden hadde nok vært et mye enklere sted hvis vi kvinner ikke prøvde å lese mer ut av det de sier enn det de faktisk sier. 😂

Når han sier at energien ikke var der, så mente han sannsynligvis det.

• Liker 2
Skrevet

Flere ganger har jeg eller mannen vært for slitne til sex.. orker bare ikke da. Og det er faktisk bare fordi vi ikke orker, ikke fordi vi ikke liker hverandre eller slikt😅

men synes det er litt merkelig å invitere en «fuckfriend» over for å ikke ha sex

Skrevet
14 timer siden, Fioljenta skrev:

Min erfaring er at menn sier akkurat det de mener - verken mer eller mindre. Verden hadde nok vært et mye enklere sted hvis vi kvinner ikke prøvde å lese mer ut av det de sier enn det de faktisk sier. 😂

Når han sier at energien ikke var der, så mente han sannsynligvis det.

Hehe, ja han sa at det meste han sier ikke har noen spesiell mening 🤣 ja, er jo en ærlig sak det. var redd han bare synes sexen var SÅ dårlig, men vi hadde jo bare holdt på noen minutter og han har likt det før. uansett teit å tenke på hehe

13 timer siden, Badbunny skrev:

Flere ganger har jeg eller mannen vært for slitne til sex.. orker bare ikke da. Og det er faktisk bare fordi vi ikke orker, ikke fordi vi ikke liker hverandre eller slikt😅

men synes det er litt merkelig å invitere en «fuckfriend» over for å ikke ha sex

Ja, fullt forståelig det! Jeg har også mange ganger vært det, men hadde en ekskjæreste som aldri tok et nei for et nei, så tror jeg har blitt litt hjernevasket til at man har sex uansett.

Hehe ja, enig! bor i tillegg ganske langt unna.. men kanskje han ikke merket at han var sliten før det

• Liker 1
Skrevet

Sendte han en melding i dag tidlig, han har vært aktiv og ikke svart hehe. så får vel regne dette bekjentskapet som tapt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...