AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg har i det siste ofte vondt i halsen/svelget. Det strammer i halsen/kommer en ubehagelig følelse når jeg får opp luft også gir det seg. Men jeg har ikke sure oppstøt. Flere som har det sånn? Er det halsbrann? Anonymkode: bf7be...98b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Jeg har hatt det sånn i månedsvis. Kaller det sure oppstøt selv om ingenting kommer opp i svelget. Hjelper med syrenøytraliserende tabletter Anonymkode: e6679...525
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det sånn i månedsvis. Kaller det sure oppstøt selv om ingenting kommer opp i svelget. Hjelper med syrenøytraliserende tabletter Anonymkode: e6679...525 Dette! det kommer ikke sure oppstøt, kun halsbrann. Gaviscon funker for meg. Samt kutte ut/ned på chilli, hvitløk, paprika, tomat, etc. Ikke spise store måltider og ikke spise rett før jeg legger meg. Anonymkode: fdbe1...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå