AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hvorfor er det så mye av dette i norske bedrifter? Spesielt hvor det er mange nivåer opp til toppnivå, altså mange mellomledere, så har man lange og mange møter som egentlig gir null og niks. Trenger kanskje folk noe å fylle tiden med? Anonymkode: 1cede...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Det kan man spørre om. Jeg tror noen har et sterkt behov for å vise seg aktiv. Litt sånn "jeg er her". Jeg synes det blir for dumt nå folk skal ta fly landet rundt samme dag for å delta på møter i Oslo. Andre har liten tillit til at ansatte klarer å tilegne seg informasjon på egen hånd. Bor selv i en koronarød kommune og har vært på personalmøte denne uken, kun for informasjon. Må innrømme at jeg tenker at det normale i denne situasjonen ville være å ha et digitalt personalmøte hvis man har så liten tillit til at folk klarer å lese å tilegne seg informasjon på egen hånd. Anonymkode: daaa4...773
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Noen møter må man ha, men ja, det kan bli alt for mange av dem. Mange møter kunne vært en informativ e-post eller brukt et annet chat verktøy, andre møter kan fint erstattes av digitale møter. Den siste kategorien møter er de som kan droppes helt, typisk der det ikke er noen spesiell møteagenda og det egentlig ikke er noen som tilfører noe nytt. Disse er rett og slett bortkastet tid som koster skjorta målt i antall arbeidstimer fra alle møtedeltakerne. Anonymkode: 21da1...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå