Gjest Xavia Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Er det noen som kan anbefale en blomsterbutikk, som jeg kan be sette sammen en enkel brudebutikk for meg? Enten i Oslo. (Helst sentralt midt i byen.) Eller på Ski.
Gjest Tari.i.i Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Jeg kan anbefale Christianiablomsten på Glasmagasinet. Både søsteren min og jeg fikk laget buketten der og ble kjempefornøyde.
Hannemor Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Winther Blomster på Grünerløkka! Super service og buketten min (rosa peoner) er verdens nydeligste!!! (var, i hvertfall...)
sensommer brud Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 Jeg kan også anbefale Winther blomst - for service og pris. Resultatet får jeg 3. september, så da kan jeg si mer om resultatet også.
Lassie Skrevet 2. august 2005 #6 Skrevet 2. august 2005 Ca. hvor mye betaler dere for deres buketter på Winther blomst da? Er det forholdsvis enkle eller er det mye jobb med dem?
Hannemor Skrevet 2. august 2005 #7 Skrevet 2. august 2005 Min var enkel med peoner. 1250 kr for buketten. Den var kjempe fin!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 Anbefaler Mester Grønn, jeg. Majorstua, f.eks - dekoratøren der er kjempedyktig og tar seg god tid med kunden Ikke blir det spesielt dyrt heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå