Gå til innhold

Små pupper, ""tafsing" og BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

En del BHer nå har jo litt ekstra "fyll" for de som har litt mindre pupper (I varierende grad. Snakker ikke om de med "super push-up".)
Hva tenker dere menn om dette når dere "knar" på puppene når dere har sex første gang? Skjønner dere at puppene hennes kanskje er en del mindre enn inntrykket man kan få med klær på når dere kjenner på BHen?

Anonymkode: c25cf...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenker minst på er størrelsen på puppene......... nok av andre ting å nyte.....

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Dominas leketøy said:

Det jeg tenker minst på er størrelsen på puppene......... nok av andre ting å nyte.....

Takk for svar. :)

Ja, jeg har selv ikke så store... Men liker dem som de er. Er likevel nysgjerrig på om menn legger merke til slike ting. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :)

Ja, jeg har selv ikke så store... Men liker dem som de er. Er likevel nysgjerrig på om menn legger merke til slike ting. 

Kan jo bare snakke for min egen del, men ta det med ro, det er mye annet en størrelse jeg tenker på når det kommer til kosing med pupper....

Skrevet

Jeg liker veldig godt små eller medium faste pupper 😊 Store  er ikke det jeg liker då godt om jeg kunne velge 😊 

Skrevet

Vi merker jo om det er ekstra "fyll" i bh-en. Puppene må ikke være så store men syns det er greit at de har litt størrelse siden elsker å kose med puppene til dama.😍

Anonymkode: a23ab...c3f

Skrevet

Med små pupper er det utrolig pirrende om dama ikke bruker bh. At det er fri tilgang liksom, under en løs topp. Ville bare droppet bh under sex! 😋

Anonymkode: 5b043...5e3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Med små pupper er det utrolig pirrende om dama ikke bruker bh. At det er fri tilgang liksom, under en løs topp. Ville bare droppet bh under sex! 😋

Anonymkode: 5b043...5e3

Takk for alle svar. Jeg tviler ikke på at mange menn også liker mindre pupper, altså. :) Kos å høre uansett.

Ja, jeg har ikke på meg BH under sex, hehe. Men når man dater, for eksempel, har man jo gjerne en periode med litt tafsing og kos "utenpå" klær. :) 

Skrevet

Ville ikke brydd meg eller tenkt noe over det.

Jeg liker og små pupper 😍

Anonymkode: 9ffd2...6ed

Skrevet (endret)

Sånne derre svamper i bh-er er teite. Hvorfor gjør jenter så mye rart? En BH bør være som en bikini, eller ennå bedre, en furkini.

Edit: Hvem har sex med BH på?

Endret av ajarRun
  • Liker 1
Skrevet

De fleste BH-er er jo uansett polstra. Jeg liker ikke å gå uten posera BH fordi da synes niplene mine gjennom. Driter i om menn synes det er sexy, jeg har ikke tenkt til å gå rundt sånn i tide og utide! Bortsett fra det så har jeg ikke innlegg fordi jeg har alltid synes det er fint med små pupper, og jeg synes det kler meg best. En annen ting er at jeg synes faktisk det er diggere at noen klår på de oppå en posera BH enn at de er hardhendte mot dem uten beskyttelse 😅

Anonymkode: d6ed9...738

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så store, og om jeg skal treffe noen der jeg regner med det blir litt tafsing, så tar jeg med vilje på bh uten så mye push up og polstring. Synes det er kleint om han tafser på polstra cuper, da er det bedre at han kjenner hvordan de egentlig er..

Anonymkode: 8a84e...2ff

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så store, og om jeg skal treffe noen der jeg regner med det blir litt tafsing, så tar jeg med vilje på bh uten så mye push up og polstring. Synes det er kleint om han tafser på polstra cuper, da er det bedre at han kjenner hvordan de egentlig er..

Samme her! 

Anonymkode: 8b5ea...9e2

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, jeg er litt mer slik at jeg "slipper han til" før det har gått for mye tid..sånn at han kan få kjent litt på hvordan de faktisk er. 

Skrevet

Har ikke noe å si.

Newsflash: menn er ikke så opptatt at størrelsen på pupper som man kan få inntrykk av.

Anonymkode: 2c426...83d

• Liker 2
Skrevet
On 11/8/2020 at 10:20 AM, AnonymBruker said:

En del BHer nå har jo litt ekstra "fyll" for de som har litt mindre pupper (I varierende grad. Snakker ikke om de med "super push-up".)
Hva tenker dere menn om dette når dere "knar" på puppene når dere har sex første gang? Skjønner dere at puppene hennes kanskje er en del mindre enn inntrykket man kan få med klær på når dere kjenner på BHen?

Litt små pupper er perfekt når du blir eldre, veldig sexy også på den rette dama! ! 

• Liker 2
Skrevet

Vi er jo alle forskjellige. Jeg elsker store, massive pupper, men de må være naturlige. Uheldigvis for meg er det en sjeldenhet. Jeg har bare hatt sex med to kvinner som har hatt skikkelig store pupper. I vennegjengen er jeg alene om det, de andre liker små til medium. Når alt kommer til stykke, så er ikke puppestørrelsen avgjørende. Det er bare en bonus. Vær lykkelig med de du har du. 

Anonymkode: b11ca...82e

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er jo alle forskjellige. Jeg elsker store, massive pupper, men de må være naturlige. Uheldigvis for meg er det en sjeldenhet. Jeg har bare hatt sex med to kvinner som har hatt skikkelig store pupper. I vennegjengen er jeg alene om det, de andre liker små til medium. Når alt kommer til stykke, så er ikke puppestørrelsen avgjørende. Det er bare en bonus. Vær lykkelig med de du har du. 

Anonymkode: b11ca...82e

Jeg er lykkelig med de jeg har, og tror en del i tråden tror jeg ikke er det. :) Jeg kan forstå at trådens spørsmål kan gi inntrykk av noe annet, men det var rett og slett av ren og skjær nysgjerrighet jeg stilte spørsmålet. Da jeg var yngre vurderte jeg en periode og operere meg, men etter man bikker 30-år, aksepterer kroppen sin og finner mer "ro"...har jeg aldri vurdert noe slik igjen. Jeg har hørt for mange menn si, som deg, at de foretrekker naturlige pupper, og jeg har valgt å ta menn på ordet og stole på dette. :)

Til alle: Takk for mange fine svar i tråden :)

• Liker 1
Skrevet
On 11/8/2020 at 2:12 PM, AnonymBruker said:

De fleste BH-er er jo uansett polstra. Jeg liker ikke å gå uten posera BH fordi da synes niplene mine gjennom. Driter i om menn synes det er sexy, jeg har ikke tenkt til å gå rundt sånn i tide og utide! Bortsett fra det så har jeg ikke innlegg fordi jeg har alltid synes det er fint med små pupper, og jeg synes det kler meg best. En annen ting er at jeg synes faktisk det er diggere at noen klår på de oppå en posera BH enn at de er hardhendte mot dem uten beskyttelse 😅

Anonymkode: d6ed9...738

Hehe, kjenner meg igjen. Dessuten ser en del klær bedre ut også med BHer som har litt mer "form". Jeg er også slik som deg som ikke ønsker at alle skal kunne se når jeg "fryser", for å si det slik. 

(Jeg liker hardhendt, jeg da... så jeg synes faktisk "polstringa" er negativ på den måten... , men så går det jo raskt an å dra ned BHen da 😉.) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...