Gå til innhold

Mitt første kyss

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss fra en gutt da jeg var 16. Det var første gangen jeg drakk alkohol i livet mitt og ble selvsagt drita full. Vi var på ei hytte 6 gutter og 3 jenter. Jeg ble så full at de bestemte for å legge meg på et rom der det allerede lå en gutt, jeg var åpent paranoid over å bli voldtatt av denne unge bonden, men de overbeviste meg om at han var snill. Vi lå og pratet en liten stund og plutselig som et lyn fra klar himmel stakk han tungen ned halsen min.... Dydig mormoner pike som jeg var skjønte jeg ikke noe av hva han prøvde å gjøre og dytta ham unna og skrek ÆSJ og vred sikkert ansiktet slik at det virkelig syntes at jeg syns dette ikke var noe godt.

Stakkars gutten ble så lei i seg jeg tror faktisk han nesten gråt. Ansiktet hans var så stakkarslig og lei at jeg tenkte Ok, da kanskje kan jeg la han kysse meg litt da...

Neste dag hatet alle sammen meg i klassen fordi jeg hadde visst vært så slem mot ham, og de sørget for at jeg fikk høre at denne gutten ikke er forelsket i meg i det heletatt men i ei anna i klassen. Grit nok, jeg var nå ikke forelsket i ham heller ?

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg sommeren 1983 da jeg var på svømmestevne i Silkeborg (Danmark). Hun het Ulla, kom fra Ålestrup, hadde gnistrende rødt hår og var i motsetning til meg en særdeles talentfull svømmer.

Kysset/kyssene fant sted midt på natta, etter at vi hadde sneket oss inn i svømmebassenget på skolen der vi overnattet. Etter hvert som vi ble modigere og åpnet munnen litt, fant vi ut at vi begge smakte en blanding av gul Bugg og klor. Ikke verst, faktisk.

Vi fant også ut at når to tannreguleringer møtes, bør intensiteten dempes noe.

:sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var 16 da jeg klinte med noen for første gang (ja det var den gangen da, lenge før barn begynte å gå med sex-armbånd på barneskolen...)

Det var en glatt slesk fyr fra Italia som het Cæsar, på en pub i Nederland. han dro meg med på dansegolvet (jeg har alltid hatet å danse) og stakk tunga inn i munnen min.

Jeg syntes det var helt grusomt ekkelt. Men lot som ingenting, og forduftet 2 minutt etterpå. Da nærmest sprang jeg hjem og dusjet leeenge med gapende munn mot strålen for jeg klarte ikke tanken på en tunge fra en glatt og slesk fyr inne i MIN munn... Ville bli helt ren og kvitt alle spor fra ham... :ler:

(Fremdeles kan jeg styre meg for klining. heller en god klem, eller sex, litt rart at man på død og liv skal sleike i munnen på hverandre... og gode kyssere er også sjelden vare ute på byen..)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var også 16. han visste han var den første jeg var sammen med så sa "på torsdag skal du få ditt første kyss" husker det var rart og jeg var kløne!

Han satte alltid datoer han "den 16. skal vi bli sammen, den 31. skal jeg si jeg elsker deg" Fjortisløøøv :D

Skrevet

Morsom tråd... Mitt aller første kyss fikk jeg da jeg var 13 av en gutt som jeg var hodestups forelska i... Han og noen kompiser hadde vært på besøk og han lot de andre sykle før han. Vi sto på trappa da han bøyde seg frem å kysset meg forsiktig på munnen ... Jeg var helt skjelven etterpå.

Skrevet

Jeg var ni, og vi snek oss ut på ettermiddagen - hadde avtalt at vi skulle kysse bak skolen klokka seks. Han hadde tatt alle forholdsregler: spraya seg med parfyme OVERALT. Til og med i munnen. Urk... :forvirret:

Men det er gøy å tenke tilbake på da. ;)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Morsomt å lese andres første kyss erfaringer. mange veldig søte historier! ;)

Gjest lurven
Skrevet

jeg var 15, var på fest hos en jente jeg var forelska i, hadde mast om å få kyss hele kvelden, og da jeg skulle dra fikk jeg et heftig tungekyss, men da ble jeg så forfjamsa for jeg hadde ikke regnet med å få.

Gjest gjest1
Skrevet

Fikk mitt første kyss sommeren mellom 7. og 8. klasse.

Hadde vært forelsket i denne gutten nesten hele 7. klasse.

Denne aktuelle kvelden var jeg på overnatting hos en venninne som bodde i samme boligfeltet. Tror foreldrene hennes var på fest så vi var ute ganske sent. Husker ikke helt hva vi gjorde denne kvelden men min store flamme var også ute også ble han med hjem til min venninne.

Vi 3 spilte flasketuten-pekerpå og det endte slik det måtte gå, han og jeg måtte kysse. Vi kræsja tenner og det var litt vondt men det gikk seg til etter hvert. Og det ble mange flere kyss både den kvelden og senere og jeg var verdens lykkeligste :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi var på en bursdagsfest hos en gutt i klassen, vi var vel 12 år tror jeg. Venninna mi var sammen med fettern til han som hadde bursdagen - men så slo de opp den kvelden. Og i løpet av kvelden endte det opp med at han og jeg ble "kjærester". :ler:

Og noen av de andre jentene i klassen syns vi skulle kysse, så da måtte vi jo det. I deres påsyn. :ler:

Det var stas den gang, og ganske moro å tenke tilbake på nå. Tenker forresten på det hver gang jeg ser den fyren! ;)

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg smilte litt mens jeg leste denne tråden. :)

Stakar Dum, måtte du ha reggis :troest:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Barnehagen, vi lekte kyss, klapp og klem. Hun var jævlig ivrig, jeg syntes det bare var ekkelt.

Skrevet

Jeg husker ikke... Dessverre...

Gjest Myztica
Skrevet

Det skjedde i barnehagen.. og det glemmer jeg ALDRI. Jeg syntes det var så flaut akkurat der og da! Venninna mi (den gangen) og jeg var så hodestups forelsket i en gutt... I barnehagen var det et "hus" med åpning i begge ender. Der inne skulle vi kysse den gutten begge to... Først ut var venninna mi, og så var det min tur. Og akkurat da jeg var ferdig, stod hele barnehagen og så på (med barnehagetanter og alt!). Det var litt flaut ettersom de "tantene" ringte hjem til muttern.. Så da fikk vi beskjed om at vi ikke fikk lov til å gjøre slik pga vi kunne smitte hverandre med forkjølelse... :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Var 15 år og på leir på Sørlandet. Sto og holdt rundt han jeg var forelska i mellom svaberg. Sjøen var en klar flate og månen full. Så kysset han meg så forsiktig og ømt at jeg først ikke visste om han hadde gjort det. Siden ble det flere kyss.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hehe, det var et fint første kyss jeg fikk. Måtte smile litt nå. :)

Skrevet

Mitt første skikkelige kyss fikk eg då eg var 13-14 år.

Hadde fått meg kjæreste og vi var på en sånn alkoholfri ungdomsklubb og skulle dele et lakrissnøre, mens alle klappa og hoia fordi vi endelig skulle kysse.

Var skikkelig flaut :klappe::kline::flau:

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Jeg smilte litt mens jeg leste denne tråden.  :)

Stakar Dum, måtte du ha reggis  :troest:

Når du en gang får ditt første kyss, må du gjerne fortelle om det du også.

;)

Skrevet (endret)

Det var noen slappe kyss på en tur når jeg gikk på konfirmasjonsskola. Så var jeg sammen med han 1 uke før jeg sa til han at dette funka ikke. :ler:

Endret av Midnattsol
Gjest Valhalla
Skrevet
Når du en gang får ditt første kyss, må du gjerne fortelle om det du også.

;)

:)

Merkelig nok inkluderer det også et svømmebasseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...