AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Ja, hvem er den favoritt blant Bob’ene? -Bob i Byggmester Bob? -Bob i Bitz & Bob? -Bob i Bob og Betty? -Eller er det Bob i Shagma - Reisen til jordens indre (Les mondes engloutis), altså broren til Rebecca som sammen med Spartacus finner den hemmelige verdenen inne i jorden Hvilken av Bob’ene liker du best? Er det noen jeg har glemt? Anonymkode: dcb7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Svampe-Bob så klart. Rart han ikke var med på lista di! Anonymkode: 2a560...504 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svampe-Bob så klart. Rart han ikke var med på lista di! Anonymkode: 2a560...504 Herlighet! Det var jo den første jeg kom på, sammen med Byggmester Bob! Glemte den da jeg brukte mye energi på å finne flere Bob’er. Skjønte det var noe feil, kom bare ikke på hva! Takk for påminnelsen! Ja, Svampe-Bob Firkant skulle selvsagt vært på listen! Anonymkode: dcb7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Hvem Bob?? Anonymkode: 6b502...e39 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem Bob?? Anonymkode: 6b502...e39 Ja? Hvem er den beste Bob’en? Byggmester Bob, Svampe-Bob Firkant, osv? Anonymkode: dcb7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem Bob?? Anonymkode: 6b502...e39 Du må bytte navn til «Norsklærerinnen». Utrolig slitsomt med slikekommentarer. Tror du vi andre er så dumme at vi ikke skjønner hva som menes? Anonymkode: ab8ef...56d 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Det var jo den første jeg kom på, sammen med Byggmester Bob! Glemte den da jeg brukte mye energi på å finne flere Bob’er. Skjønte det var noe feil, kom bare ikke på hva! Takk for påminnelsen! Ja, Svampe-Bob Firkant skulle selvsagt vært på listen! Anonymkode: dcb7a...bac Hvor mye energi vil du si du brukte, sånn ca? Anonymkode: 19dee...54c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye energi vil du si du brukte, sånn ca? Anonymkode: 19dee...54c Tja, googlet litt, så gikk med et par prosentpoeng med strøm i følge batteriindikatoren. Men det sies at å lade mobilen daglig ikke koster mer enn 5-10kr i året, så veldig mye energi var det nok ikke snakk om. Anonymkode: dcb7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Hvilken heter det☺️ Anonymkode: a76f6...575 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 To stemmer til Svampebob fra samboeren og meg! Anonymkode: 845ab...2be 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må bytte navn til «Norsklærerinnen». Utrolig slitsomt med slikekommentarer. Tror du vi andre er så dumme at vi ikke skjønner hva som menes? Anonymkode: ab8ef...56d Jeg tror ikke at personen som kommenterte feilen tror dere er dumme, men det må da gå an å si fra når folk gjør feil? Slik at de kanskje lærer til en annen gang? Eller prøver å tenke litt over hva de skriver før de trykker publiser. Anonymkode: a884c...551
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: de eneste BOBene jeg faktisk hadde hørt om fra før, var faktisk Svampe-Bob eller Byggmester Bob. Anonymkode: c4d84...636 Ja, hensikten med tråden var at det skulle være en kamp mellom disse to store og kjente Bob’ene, så kom jeg på Bob i Shagma og søkte på nettet etter flere, og endte opp med så mange at jeg glemte Svampe-Bob Kvadratbukser i åpningsinnlegget! Anonymkode: dcb7a...bac 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 På 8.11.2020 den 12.01, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at personen som kommenterte feilen tror dere er dumme, men det må da gå an å si fra når folk gjør feil? Slik at de kanskje lærer til en annen gang? Eller prøver å tenke litt over hva de skriver før de trykker publiser. Anonymkode: a884c...551 Lærer? Bare vent, om noen tiår er dette helt korrekt norsk. Språket forandrer seg, ordet «hvilken» er på vei ut. Anonymkode: dcb7a...bac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå