Gå til innhold

Store problemer i samboer forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg nå helt utslitt av all krangling og diskusjon. Jeg trenger derfor råd til hvordan å få dette forholdet videre. Problemet er at vi har kommet i en slags ond sirkel. Det som ofte skjer er at han begynner å bli sur for ingenting. Begynner så å krangle, sier nei alltid til ting som jeg foreslår eller spør om han vil bli med på. Også fant jeg ut at han har skjekket facebooken min og at han ble kjempe sint fordi jeg hadde skrevet til moren min om problemet. Han begynner å krangle flere ganger i uken, og det skal ofte lite til. Det skal sies at han er jobbsøker og stresser veldig med at han ikke fått noen jobb ennå. Han er her på jobbsøker visum fra Iran. Så hvordan få han til å endre seg? 

Anonymkode: 8fe73...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke endre noen.

Anonymkode: 99078...4d0

• Liker 6
Skrevet

Her er det samspillet dere imellom som må endres, ikke han som person. hvorfor har han tilgang til Facebookprofilen din? Hvor lenge har dere vært sammen? Finn en måte å ta dette opp på en rolig måte, ikke når dere krangler. Gjør hyggelige ting sammen. Om en av dere begynner å bli ufin, avtal at dere pauser samtalen for å roe dere ned. Om du ikke trives i forholdet, avslutt det og flytt fra hverandre.

Anonymkode: 9b7b2...f38

Skrevet

Han var ikke så kranglete før sommeren , men nå de siste månedene har det blitt mye værre. Nei jeg har ikke gitt han noe passord. Så da må han ha sett passordet uten at jeg har vist/tenkt på det. Vi har vært sammen i 2 år. Jeg tenker på det som mer en vanskelig periode. Takk for råd 

TS

Anonymkode: 8fe73...8d5

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan få han til å endre seg? 

"Jeg skjønner at du har det tøft, men det er helt uakseptabelt at du lar frustrasjonen din gå utover meg. Hvis du ikke synes jeg fortjener en bedre kjæreste så avslutter vi forholdet. Dette tolererer jeg ikke."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...