Gå til innhold

Elektriker uten maske som ikke spritet seg og tok på tingene mine - melde i fra

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Potet
Skrevet

Jeg har flere elektrikere inne hos meg på befaring. Jeg er i risiko, så jeg sier fra om dette og bruker medisinsk munnbind. 2 av elektrikerne respekterte dette, og hold seg på en meter avstand og tok ikke på noe. 

Men han siste lo bare og sa han som var så ung ble ikke syk, så han behøvde ikke å beskytte seg!? Han respekterte ikke avstand (jeg måtte stadig rygge unna han) og han tok på alt - tingene mine inkl matboks og drikkeflaske og vegger. Jeg måtte sprite over alt etter han og lufte godt. 

Bør jeg nevne dette i avslag anbud? Selv om dette firmaet leverer det beste anbudet hjelper det ikke når de ansatte oppførerer seg slik. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Lille Potet skrev:

Jeg har flere elektrikere inne hos meg på befaring. Jeg er i risiko, så jeg sier fra om dette og bruker medisinsk munnbind. 2 av elektrikerne respekterte dette, og hold seg på en meter avstand og tok ikke på noe. 

Men han siste lo bare og sa han som var så ung ble ikke syk, så han behøvde ikke å beskytte seg!? Han respekterte ikke avstand (jeg måtte stadig rygge unna han) og han tok på alt - tingene mine inkl matboks og drikkeflaske og vegger. Jeg måtte sprite over alt etter han og lufte godt. 

Bør jeg nevne dette i avslag anbud? Selv om dette firmaet leverer det beste anbudet hjelper det ikke når de ansatte oppførerer seg slik. 

Dette bør du nevne ja 

• Liker 3
Skrevet

Det synes jeg er en god tilbakemelding. 

• Liker 2
Skrevet

Det ville jeg ha nevnt i avslaget, ja. Du kan ikke bruke et firma der de ansatte fingrer med tingene dine, uansett om du er i risikogruppe eller ikke. De skal ikke røre annet enn det de er nødt til for å få utført jobben sin.

Skrevet

Si at det du observerte gjør deg usikker på om de er i stand til å utføre grunnleggende smittevernsrutiner 

• Opprett ny...