Gå til innhold

Han vil ha en finger i rumpa, hvordan skal jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Typen min på to år fortalte meg at han kunne tenke seg en finger i rumpa! Jeg har absolutt ingenting imot å ha en finger I rumpa hans, og ble egentlig litt kåt av tanken på å gjøre noe han har veldig lyst på. Men jeg har aldri gjort det før? Hvordan skal man gå frem? Skal man fingre eller bare gå inn og ut? Og burde jeg suge samtidig eller bare fokusere på rumpa? 

Anonymkode: b539c...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel! Ta godt med glidemiddel på fingrene, smør analområdet hans godt, men lekende og kjælende. Sug eller runk han samtidig - eller la han ta seg av runkinga. Begynn med å trykke mot analåpningen, gjerne med tommelen. Enten presser du langsomt inn tommelen, eller pekefingeren hvis det er enklere for deg. Clouet er å ta det med ro, sjekke hvordan han reagerer, og ikke volde skade. Husk derfor å ta av deg ringer, og fil ned neglene. 

Etterhvert som du ser og merker hvordan han reagerer, kan du føre inn en til finger, eller fingerpule han fort eller sakte. Folk reagerer ulikt, så her må du rett og slett prøve deg frem.

Anonymkode: a2da1...72e

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker pekefingeren. Finner prostata og presser på den. Vipps så er min mann i himmelen 

Anonymkode: 42efa...2ff

Skrevet

Er typen din to år?

Anonymkode: 59890...3dc

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Typen min på to år fortalte meg at han kunne tenke seg en finger i rumpa! Jeg har absolutt ingenting imot å ha en finger I rumpa hans, og ble egentlig litt kåt av tanken på å gjøre noe han har veldig lyst på. Men jeg har aldri gjort det før? Hvordan skal man gå frem? Skal man fingre eller bare gå inn og ut? Og burde jeg suge samtidig eller bare fokusere på rumpa? 

Her kan vel du stille opp med velmenende råd @Badbunny ? 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Herlig, at du har en type som vil og tør det. Regner med det er typen din gjennom 2 år eller han er i 20 årene.👍 Dette er ikke komplisert i det heletatt. Han må sef være kåt. Dere må ha glidemiddel og fingre uten skarpe negler. Du kan også ha latex hansker på, men du får mer følelse selv og det blir sterkere for han uten hanske.

Best er det med han liggende, gjerne beina hans over skuldrene dine. Eller han stående på alle fire med rumpa mot deg. Du bruker mye glidemiddel, masserer rumpehullet, stimulerer området rundt, før du forsiktig presser inn langefingren. Bruk tid, ta det rolig og følg med hans reaksjon. Stønner han eller viser tydlige tegn på at han liker det, da fortsetter du å sakte presser fingeren helt inn i han. Når han ligger på rygg og fingeren er helt inne, presser du fingertuppen lissom opp mot magen, du kan bruke litt press, uten at det blir hardt. Du sirkulerer sakte, lett inn og ut helt inni han med fingertuppen. Du vil finnen en liten kul, litt ruglete valnøtt aktig klump, det er prostata eller mannens g-punkt. Stimuler dette området med sirkelbevegelser og små inn og utbevegelser med fingertuppen. Du vil raskt oppleve reaksjon, med jukkevevegelser og stønning. Du kan både runke og suge han, eller han kan runke selv. Han vil da få orgasme meget raskt og orgasmen vil være hinnsides alt annet. Du kan oppleve at du bare kan fortsette til han får orgasme igjen. Du vil oppleve at under orgasme, vokser prostata og blir mer hoven og ruglete og du vil kjenne rumpehullet kramper seg ganske hardt rundt fingrene. Du må ikke trekke ut fingren’e, men fortsette til orgasmen er over. Husk det kan vare skikkelig lenge, over ett minutt. Typen din vil være i ekstase og helt i himmelen, kan bli mye og høy stønning.

Du kan for å prøve nye ting, også gjøre alt dette, uten berøring av penis, det blir like deilig, eller deiligere for han. Det varer mye lengre før orgasme, men det er desto mye sterkere for han. Han vil oppleve å få orgasme uten at penis berøres og da får han en innvendig prostata orgasme. Den er ofte uten prut, da kan du få han til å komme flere ganger etter hverandre, eller multiple orgasmer.

Dere kan også gå til innkjøp av prostata vibrator, funker superbra.👍

Lykke til👍

Anonymkode: e1835...068

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen min på to år fortalte meg at han kunne tenke seg en finger i rumpa!

Du har analsex med en toåring!?!?!

Skrevet
2 timer siden, Dominas leketøy skrev:

Her kan vel du stille opp med velmenende råd @Badbunny ? 

😏😇

ja nå har du allerede fått de fleste råd, ts. Jeg pleier å starte med å massere utenfor, og på et sånt punkt mellom ballene og rumpehullet, mens jeg suger. Så massere rundt og utenfor rumpehullet. Bruke glidemiddel eller spytt og starte sakte med en finger inn, også egt bare kjenne etter og følge med på reaksjonen hans. Litt sakte ut og inn, eller «snurre» fingeren rundt der inne, så øke hastigheten. Jeg har gjort en sånn «kom hit» bevegelse med pekefinger, det likte han godt. Da er han liggende på ryggen. Men hvis han står i doggy pleier jeg å rimme mens jeg runker han, også begynne med fingerne når han har fått varmet opp. Mangler fortsatt å prøve prostatavibrator, det skal kjøpes:) 

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Typen min på to år fortalte meg at han kunne tenke seg en finger i rumpa! 

I så ung alder bør du ikke leke med rompa hans nei.....

Det er nok strengt forbudt.

M@ster

• 3 uker senere...
Skrevet

La der være naturlig, glidemiddel, sirkle rundt hullet, ingen motstand eller stønning, la fingren gli inn, opp mot magen, kjenner du en klump. Masser denne, ikke lenge før han skjelver og stønner høyt. Det gir raskt mega orgasme på han.

Anonymkode: e1835...068

Skrevet

Du setter bare en finger i rompa hans. 

(hvis du vil)

Gjest Alterego666
Skrevet

Dere prøver dere fram mens dere snakker sammen. KG kan ikke svare på hva typen din liker best.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2020 den 3.59):

Hei! 

Masser rundt rumpehullet og lek deg frem til hva han liker. Du hører og merker om han blir kåt av det. Suging og runking vil fungere ypperlig samtidig. Bruk lang tid og glidemiddel på fingeren. Det er ikke my som skal til så du trenger ikke "knulle" han med fingeren. Vær varsom og forsiktig og lytt.

Anonymkode: a7b2a...251

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Masser rundt rumpehullet og lek deg frem til hva han liker. Du hører og merker om han blir kåt av det. Suging og runking vil fungere ypperlig samtidig. Bruk lang tid og glidemiddel på fingeren. Det er ikke my som skal til så du trenger ikke "knulle" han med fingeren. Vær varsom og forsiktig og lytt.

Glemte å skrive at dersom du snakker litt dirty til ham samtidig, så blir han bare ekstra kåt. 

Skrevet

Hvor inni der er prostata? Og hvordan vet man at man er på rett plass?

Anonymkode: 32d39...d22

Skrevet

Kort ned neglen og bruk glidemiddel. Ikke dra fingeren inn og ut! Press fingeren mot g-punkt. 😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.11.2020 den 7.41):

Jeg bruker pekefingeren. Finner prostata og presser på den. Vipps så er min mann i himmelen 

Anonymkode: 42efa...2ff

Det må jeg og lære meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...