AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hva skal jeg si... Dette fant jeg ut etter å ha datet han nå i overkant av to måneder. Mannen er over tredve. Moren drar innom og henter med seg skittentøy som hun vasker, tørker og bretter hjemme hos seg, selv om han har vaskemaskin. Og så kommer hun kjørende med det. Her om dagen da vi skulle hjem til han sa han at han håpet ikke moren var i leiligheten hans. Hvorfor i all verden skulle hun være der, lurte jeg på, og da svarte han som om det var den naturligste ting i verden at hun pleier å komme innom for å hjelpe han med å holde rent i leiligheten. Skal si jeg klarer å velge menn... 😫😫 Anonymkode: e33c5...965 16
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Ja, her får du svigermor med på kjøpet... og en mann som kommer til å føye henne. Anonymkode: 40b08...a5d 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 8. november 2020 Jeg hadde rygga i døra...noe så usexy som en mann som ikke kan gjøre de enkleste ting sjøl.. Anonymkode: 73b1e...492 76
heletv Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 (endret) Er nok moren som har sydd puter under armene på han og som ikke vil at han skal lære. Hadde hun latt være hadde han blitt tvunget til å gjøre det selv. Man velger jo alltid å beholde det som er lettest og hva man er vandt men, så tror ikke du skal legge for mye i at han har det sånn. Jeg er sammen med en som har vaskehjelp, hun vasker og bretter alle klærne hans. Syntes det var veldig rart, men noen gidder bare ikke gjøre sånt selv - og hvorfor skal man gjør noe man ikke liker om andre kan gjøre det for deg? Endret 8. november 2020 av heletv
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, heletv skrev: Er nok moren som har sydd puter under armene på han og som ikke vil at han skal lære. Hadde hun latt være hadde han blitt tvunget til å gjøre det selv. Man velger jo alltid å beholde det som er lettest og hva man er vandt men, så tror ikke du skal legge for mye i at han har det sånn. Jeg er sammen med en som har vaskehjelp, hun vasker og bretter alle klærne hans. Syntes det var veldig rart, men noen gidder bare ikke gjøre sånt selv - og hvorfor skal man gjør noe man ikke liker om andre kan gjøre det for deg? Latskap heter det, og det er ikke alle som liket late menn. Det gjelder nok ikke bare husvasken da liksom. Anonymkode: d5221...981 22
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Haha, jeg vet om en slik selv. En nabo. Han er et roterør uten like vist og hadde ramla utpå særlig en gang. Da brukte hun flere timer på å vaske leiligheten grundig, og satte igjen en diger søppelsekk fylt med tomflasker ved døra på bygget. Hun er der jevnlig for å rydde og vaske for han. Kan ikke annet enn å tenke at han må ha et visst problem av en art. Jeg hadde aldri i livet valgt å date en slik person som ikke tar det fulle ansvar selv for eget hjem. Anonymkode: 01431...5e0 8
heletv Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Latskap heter det, og det er ikke alle som liket late menn. Det gjelder nok ikke bare husvasken da liksom. Anonymkode: d5221...981 Nei, det er ikke latskap, han jeg er sammen med er ikke lat.. Hvorfor ikke ha det lettere hjemme når man kan? Hvis man feks har en stressende jobb er det jo helt fantastisk å slippe å ordne hjemme. Er jo tusenvis av "ikke-late-mennesker" som har vaskehjelp.. Utrolig teit og uvitende kommentar. Kanskje moren hans er verdens snilleste og bare vil at sønnen hennes skal ha det bra og slippe å stresse med ting han egentlig ikke har tid til? Hvorfor skal det alltid være så negativt. Det trenger ikke bety at hun er kontrollerende. Endret 8. november 2020 av heletv 6
heletv Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Men kan jo ærlig si at jeg tenkte i begynnelsen at han var lat, men det er ikke det intrykket jeg har nå etter 1 år. Det er bare prioriteringer, og han velger å prioritere andre ting, så det trenger ikke bety at man ikke gidder. TS, kan selvfølgelig være at din mann er annerledes, men det trenger ikke å bety at han er en dårlig person. Finnes jo utrolig mange mennesker som er helt fantastiske og som ikke liker husarbeid..
Virrevirrevapp Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, heletv skrev: Nei, det er ikke latskap, han jeg er sammen med er ikke lat.. Hvorfor ikke ha det lettere hjemme når man kan? Hvis man feks har en stressende jobb er det jo helt fantastisk å slippe å ordne hjemme. Er jo tusenvis av "ikke-late-mennesker" som har vaskehjelp.. Utrolig teit og uvitende kommentar. Kanskje moren hans er verdens snilleste og bare vil at sønnen hennes skal ha det bra og slippe å stresse med ting han egentlig ikke har tid til? Hvorfor skal det alltid være så negativt. Det trenger ikke bety at hun er kontrollerende. Tror du han betaler mora si da? Jeg synes ikke at å ha vaskehjelp er litt det samme som å la mora si vaske. 25
heletv Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 (endret) 3 minutter siden, Virrevirrevapp skrev: Tror du han betaler mora si da? Jeg synes ikke at å ha vaskehjelp er litt det samme som å la mora si vaske. Det gjør han nok ikke. Nei, det kan være, men det går jo på det samme - at han ikke gjør husarbeid selv. Kan jo være at hans type husarbeid ikke møter moren sin standard og at hun bare vil hjelpe. Ingen som vet. TS må nesten spøre han da, om dette er fordi han er lat eller ikke? Ville bare si at ingenting trenger å bety at moren er kontrollerende eller at han er lat, kan rett og slett bare være gammel vane. Endret 8. november 2020 av heletv
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Ts her. Jeg er veldig i tvil nå. De gangene han for eksempel har tatt en dusj hjemme hos meg så er det helt krise på badet etterpå. Vann over alt, bokseren slengt i et hjørne, sokkene et annet sted. Skapdører blir stående åpne når han har tatt ut ting. Håndkle slengt på gulvet et annet sted. Han er ganske distré og vi har hatt det veldig moro sammen, så jeg har i mitt stille sinn kanskje unnskyldt han litt, men jeg tror ikke jeg kan drive å fly etter folk å rydde hele tiden. Mitt sanne mareritt er å bli den nye mammaen til noen. Anonymkode: e33c5...965 49
Virrevirrevapp Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, heletv skrev: Det gjør han nok ikke. Nei, det kan være, men det går jo på det samme - at han ikke gjør husarbeid selv. Kan jo være at hans type husarbeid ikke møter moren sin standard og at hun bare vil hjelpe. Ingen som vet. TS må nesten spøre han da, om dette er fordi han er lat eller ikke? Ville bare si at ingenting trenger å bety at moren er kontrollerende eller at han er lat, kan rett og slett bare være gammel vane. Gammel vane, det er to muligheter der. Enten så klarer han ikke gjøre husarbeid ordentlig, eller så er han syk, feks deprimert og orker ikke å gjøre det selv. De som setter bort arbeid til byrå klarer nesten alltid å gjøre det selv, men setter det bort kun pga tid. De som har problemer med å vaske selv... for å si det sånn, byråene vet hvem de er. De klarer ofte ikke følge reglene til byråene, feks rydde først, og har det ofte skitnere enn andre hjemme fordi de ikke småvasker. Derfor er det oftest slekta som vasker hos sånne folk. 2
Silva Pluvialis Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er veldig i tvil nå. De gangene han for eksempel har tatt en dusj hjemme hos meg så er det helt krise på badet etterpå. Vann over alt, bokseren slengt i et hjørne, sokkene et annet sted. Skapdører blir stående åpne når han har tatt ut ting. Håndkle slengt på gulvet et annet sted. Han er ganske distré og vi har hatt det veldig moro sammen, så jeg har i mitt stille sinn kanskje unnskyldt han litt, men jeg tror ikke jeg kan drive å fly etter folk å rydde hele tiden. Mitt sanne mareritt er å bli den nye mammaen til noen. Anonymkode: e33c5...965 Han høres ut som en rotekopp. Har du prøvd å ta det opp? 9
Virrevirrevapp Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gangene han for eksempel har tatt en dusj hjemme hos meg så er det helt krise på badet etterpå. Vann over alt, bokseren slengt i et hjørne, sokkene et annet sted. Skapdører blir stående åpne når han har tatt ut ting. Håndkle slengt på gulvet et annet sted. Anonymkode: e33c5...965 Og sånn oppfører han seg etter 2 mnd, som din gjest, når de fleste prøver å imponere noen...da vil jeg nesten tro at han ikke kan bedre. 32
heletv Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er veldig i tvil nå. De gangene han for eksempel har tatt en dusj hjemme hos meg så er det helt krise på badet etterpå. Vann over alt, bokseren slengt i et hjørne, sokkene et annet sted. Skapdører blir stående åpne når han har tatt ut ting. Håndkle slengt på gulvet et annet sted. Han er ganske distré og vi har hatt det veldig moro sammen, så jeg har i mitt stille sinn kanskje unnskyldt han litt, men jeg tror ikke jeg kan drive å fly etter folk å rydde hele tiden. Mitt sanne mareritt er å bli den nye mammaen til noen. Anonymkode: e33c5...965 Ok, det hørtes jo litt verre ut enn utifra hva første posten sa. Det hørtes slitsomt ut! Ville uansett tatt det opp, om han skjønner at måten han oppfører seg på er uakseptabel og gjør at du ikke orker å kan det jo være han tar litt tak i det. Hvis ikke er det nok en lost case Endret 8. november 2020 av heletv 3
hysjteria Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 Wow. Han kommer kanskje til å kvitte seg med svigers som vaskehjelp, men kun hvis du tar over jobben. Jeg hadde ikke orka 😂 22
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 De som velger å bli sammen med en slik person må tenke på dette: 1. Du risikerer å måtte være evig vaske og ryddehjelp i eget hjem dersom dere blir samboere/gifter dere. Risikoen er alltid der selv om han lover å ta ansvaret og dele på jpbben. 2. Du risikerer faktisk å oppdage langt langt senere at han har bestilt vaskedame inn i deres hjem for å vaske og rydde mens han tar imot deg noen timer senere uthvilt og klar for sex mens han skryter over hvor flink han har vært til å rydde og vaske. Vel vitende om at han må forklare de 5-6oo kronene hver eneste gang fordi dere har plutselig mindre penger i budsjettet enn tidligere, og at hun rota i sexskuffen deres og nå vet alle hemmelighetene deres. Beklageligvis kjenner jeg til noen slike tilfeller også, og de er nå skilte.. Anonymkode: 01431...5e0 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Bare vent til TS flytter sammen med denne fyren. Da kommer svigermor for å sjekke at TS gjør jobben godt nok (siden TS blir samboerens nye mor), og når sønn og svigerdatter er borte, ordner svigermor opp i skapene... 😉 Anonymkode: 40b08...a5d 13
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg si... Dette fant jeg ut etter å ha datet han nå i overkant av to måneder. Mannen er over tredve. Moren drar innom og henter med seg skittentøy som hun vasker, tørker og bretter hjemme hos seg, selv om han har vaskemaskin. Og så kommer hun kjørende med det. Her om dagen da vi skulle hjem til han sa han at han håpet ikke moren var i leiligheten hans. Hvorfor i all verden skulle hun være der, lurte jeg på, og da svarte han som om det var den naturligste ting i verden at hun pleier å komme innom for å hjelpe han med å holde rent i leiligheten. Skal si jeg klarer å velge menn... 😫😫 Anonymkode: e33c5...965 Jeg hadde spurt hvorfor han ikke klarer gjøre de tingene selv nå som han er såpass gammel... Ps: Hadde ALDRI takla en slik slaskete fyr altså...dealbreaker 100% for min del Anonymkode: 33961...907 12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg er veldig i tvil nå. De gangene han for eksempel har tatt en dusj hjemme hos meg så er det helt krise på badet etterpå. Vann over alt, bokseren slengt i et hjørne, sokkene et annet sted. Skapdører blir stående åpne når han har tatt ut ting. Håndkle slengt på gulvet et annet sted. Han er ganske distré og vi har hatt det veldig moro sammen, så jeg har i mitt stille sinn kanskje unnskyldt han litt, men jeg tror ikke jeg kan drive å fly etter folk å rydde hele tiden. Mitt sanne mareritt er å bli den nye mammaen til noen. Anonymkode: e33c5...965 Du MÅ snakke med han om det. Si at han må bli voksen og begynne rydde etter seg og holde orden, viss ikke er det slutt mellom dere. Si dette...er ikke pinlig. Du gjør deg selv en gigantisk tjeneste om du sier dette til han så fort som mulig. Anonymkode: 33961...907 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå