Suss81 Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 (endret) Vi er jenter i forhold...er jeg helt på tur når jeg reagerer på at hun tar en dame virkelig sensuelt på puppene og biter hun i nakken? Hun reagerer ved å nekte for at jeg har sett det jeg har sett...Er det for mye å forlange at hun sier unnskyld for at hun gjorde det hun gjorde? Jeg er ikke bekymret for at de gjorde noe annet enn det.. Jeg bare liker det ikke at hun tar på andre sånn. Endret 8. november 2020 av Suss81
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Så får prøve å klå på andre sjøl og se om hun liker det. Anonymkode: 3f6cb...c3e 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Det er selvsagt ikke greit, og hun viser deg et dårlig karaktertrekk i tillegg til at hun er respektløs overfor deg. Anonymkode: 87bb2...04e 6
Suss81 Skrevet 8. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt ikke greit, og hun viser deg et dårlig karaktertrekk i tillegg til at hun er respektløs overfor deg. Anonymkode: 87bb2...04e Takk! I følge dem så er jeg sykelig sjalu. Men da vet jeg at jeg ikke er helt bak mål. 2
hysjteria Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 (endret) Hadde aldri akseptert det. Én ting er å gjøre det, men å i tillegg lyve når du har sett det med egne øyne, og kalle deg sykelig sjalu etterpå.. det er en annen liga av ufint. Det er skikkelig respektløst, og jeg personlig hadde hvertfall aldri gjort noe lignende mot noen jeg var glad i. Endret 8. november 2020 av hysjteria Skrivefeil 4
Suss81 Skrevet 8. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2020 9 minutter siden, hysjteria skrev: Hadde aldri akseptert det. Én ting er å gjøre det, men å i tillegg lyve når du har sett det med egne øyne, og kalle deg sykelig sjalu etterpå.. det er en annen liga av ufint. Det er skikkelig respektløst, og jeg personlig hadde hvertfall aldri gjort noe lignende mot noen jeg var glad i. Takk Hadde hun sagt " beklager, jeg mente det ikke sånn " hadde det vært en annen ting, men å lyve meg rett i ansiktet for å prøve å få meg til å tvile på egne øyne og fremstille meg sykelig sjalu så er ikke det greit. Bah... Dritt kjerring as... 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, Suss81 skrev: Vi er jenter i forhold...er jeg helt på tur når jeg reagerer på at hun tar en dame virkelig sensuelt på puppene og biter hun i nakken? Hun reagerer ved å nekte for at jeg har sett det jeg har sett...Er det for mye å forlange at hun sier unnskyld for at hun gjorde det hun gjorde? Jeg er ikke bekymret for at de gjorde noe annet enn det.. Jeg bare liker det ikke at hun tar på andre sånn. Så respektløst og frekt av henne! Så klart det ikke er greit! Er jo deg hun er sammen med , ikke noen andre. Anonymkode: 88aa9...155 2
Mezinchaleft Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, Suss81 skrev: Vi er jenter i forhold...er jeg helt på tur når jeg reagerer på at hun tar en dame virkelig sensuelt på puppene og biter hun i nakken? Hun reagerer ved å nekte for at jeg har sett det jeg har sett...Er det for mye å forlange at hun sier unnskyld for at hun gjorde det hun gjorde? Jeg er ikke bekymret for at de gjorde noe annet enn det.. Jeg bare liker det ikke at hun tar på andre sånn. Hun skal ikke bare si unnskyld, hun bør også fortsette tilværelsen som singel. Jeg har nulltoleranse for den slags, så det hadde vært min reaksjon. 1
Gjest Maxwell Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Nekter hun for det selv om du har sett det med egne øyne? Er hun dum?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Dette bør da være helt likt som det er i hetero forhold. Hadde det vært galt av kona mi å protestere om jeg som gift mann gjorde det samme? Men hvis hun nekter er jo hun jo rett og slett uærlig. Da kan hun ikke stoles på, og forholdet deres har enda større problemer. Anonymkode: 7b715...be7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 12 hours ago, Suss81 said: Vi er jenter i forhold...er jeg helt på tur når jeg reagerer på at hun tar en dame virkelig sensuelt på puppene og biter hun i nakken? Hun reagerer ved å nekte for at jeg har sett det jeg har sett...Er det for mye å forlange at hun sier unnskyld for at hun gjorde det hun gjorde? Jeg er ikke bekymret for at de gjorde noe annet enn det.. Jeg bare liker det ikke at hun tar på andre sånn. Hun nekter fordi hun innstinktivt prøver å beskytte seg selv. Hun vet selvfølgelig at hun har gjort det, men det er lettere å hevde at det er du som er "problemet" enn å innrømme feil fordi da slipper hun å innrømme det overfor seg selv og deg. Ser ikke poenget med å kreve en unnskylding. Hvis hun tør innrømme det hun gjorde og er lei for det så kommer hun automatisk med en unnskyldning. Gjør hun ikke det så tør hun ikke eller vil ikke innrømme det hun gjorde. Anonymkode: d0470...658
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 11 hours ago, Suss81 said: Takk Hadde hun sagt " beklager, jeg mente det ikke sånn " hadde det vært en annen ting, men å lyve meg rett i ansiktet for å prøve å få meg til å tvile på egne øyne og fremstille meg sykelig sjalu så er ikke det greit. Bah... Dritt kjerring as... Kalles gaslighting https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting Anonymkode: d0470...658
jabx Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 12 timer siden, Suss81 skrev: Vi er jenter i forhold...er jeg helt på tur når jeg reagerer på at hun tar en dame virkelig sensuelt på puppene og biter hun i nakken? Hun reagerer ved å nekte for at jeg har sett det jeg har sett...Er det for mye å forlange at hun sier unnskyld for at hun gjorde det hun gjorde? Jeg er ikke bekymret for at de gjorde noe annet enn det.. Jeg bare liker det ikke at hun tar på andre sånn. Rødt flagg. Hun har null respekt for deg. Hun vil fortsette å lyve.
Navani Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Ikke akseptabelt, enten unnskylder hun seg ellers hadde jeg begynt å pakke...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 Jeg hadde blitt tent om dama tafset på en annen dame, men jeg er jo mann da. Forhold mellom damer blir det jo ikke barn av uansett..Biologisk er det jo bekymringen for å fostre opp en gjøkunge som er formålet med sjalusi for oss menn. Anonymkode: d086a...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå