AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #21 Del Skrevet 8. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet tydlig positiv en dag, syntes jeg kjente EL etter det (kan jo ha vært noe annet da men fikk noen skarpe smerter i magen på venstre side). Dagen etter var test tydlig negativ. Tok begge på ettermiddagen som anbefalt.. Hvor tydlig ser de om det har vært EL på UL? Jeg tok UL 4 dager etter det jeg trodde var EL og hun spurte når den var og jeg sa når jeg trodde. Under UL sa hun bare "det kan se ut som EL har vært" men hun virket liksom ikke skråsikker.. Tenkte ikke så nøye på det, trodde ikke de kunne se det helt sikkert.. Anonymkode: 3061d...af1 Dette høres ikke ut som noe å bekymre seg for, men jeg er jo bare en random dame på kvinneguiden. Har du varierende lutealfase eller noe? Ts Anonymkode: 30a31...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #22 Del Skrevet 8. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette høres ikke ut som noe å bekymre seg for, men jeg er jo bare en random dame på kvinneguiden. Har du varierende lutealfase eller noe? Ts Anonymkode: 30a31...db9 Ja litt vanskelig med AB men var jeg som skrev at jeg først hadde maks 15 (men tror kortere) og så minst 17 syklusen etter Har derfor lurt på det samme som du skrev om i din første post. Men jeg får bare følge med noen sykluser til og se hva som skjer før jeg gjør noe mer. Bare rart når det står så bastant over alt at den alltid er lik.. Anonymkode: 3061d...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #23 Del Skrevet 8. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja litt vanskelig med AB men var jeg som skrev at jeg først hadde maks 15 (men tror kortere) og så minst 17 syklusen etter Har derfor lurt på det samme som du skrev om i din første post. Men jeg får bare følge med noen sykluser til og se hva som skjer før jeg gjør noe mer. Bare rart når det står så bastant over alt at den alltid er lik.. Anonymkode: 3061d...af1 Åja, skjønte ikke det var samme AB😂 Enig i at det er så bastant, når vi er flere som har erfart det samme. Men får håpe at det ikke gir oss for mye trøbbel! TS Anonymkode: 30a31...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå