AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #141 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir så overrasket over synet på Jenny her inne. Digger henne på insta, og synes hun har vært kul og morsom gjennom hele sesongen her også. Opplever henne absolutt ikke som usympatisk på noen måte, men med en ironisk type humor som vår generasjon er vokst opp med. Mye hårsåre folk her. Anonymkode: 1818d...269 Er så enig. Hun er herlig. Men vakre jenter får mer tyn enn alle andre. Hun får heller ta det som et kompliment🥰 Anonymkode: 1e7e7...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. mars 2021 #142 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir så overrasket over synet på Jenny her inne. Digger henne på insta, og synes hun har vært kul og morsom gjennom hele sesongen her også. Opplever henne absolutt ikke som usympatisk på noen måte, men med en ironisk type humor som vår generasjon er vokst opp med. Mye hårsåre folk her. Anonymkode: 1818d...269 Skjønner ikke jeg heller. Synes hun gjør en god figur, og fremstår både gøy og oppegående. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #143 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir så overrasket over synet på Jenny her inne. Digger henne på insta, og synes hun har vært kul og morsom gjennom hele sesongen her også. Opplever henne absolutt ikke som usympatisk på noen måte, men med en ironisk type humor som vår generasjon er vokst opp med. Mye hårsåre folk her. Anonymkode: 1818d...269 Tror ikke du skjønner hva ironi er, for ironisk er hun i hvert fall ikke. Anonymkode: 229f5...7b9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #144 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har vært helt nøytral til Jenny før, har ikke hatt noen mening om henne. Men hennes deltakelse i dette programmet kom ikke i hennes favør. Det virket som om hun hadde noe i mot Linn. Det var stadig små stikk til henne. Anonymkode: 4d071...55f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #145 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har vært helt nøytral til Jenny før, har ikke hatt noen mening om henne. Men hennes deltakelse i dette programmet kom ikke i hennes favør. Det virket som om hun hadde noe i mot Linn. Det var stadig små stikk til henne. Anonymkode: 4d071...55f Det var jo ikke vondt ment stikk, Linn var jo griselat. Anonymkode: 2cab5...d31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. mars 2021 #146 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det var jo ikke vondt ment stikk, Linn var jo griselat. Anonymkode: 2cab5...d31 Ja, spesielt da hun kommenterte for de andre (kanskje spesielt Linn) at dette faktisk var en jobb - da sa hun akkurat det jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #147 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 11.05): Er så enig. Hun er herlig. Men vakre jenter får mer tyn enn alle andre. Hun får heller ta det som et kompliment🥰 Anonymkode: 1e7e7...16f Det er det dummeste argumentet jeg ser. Jeg har ikke fått godt inntrykk av henne, kjenner ikke godt til henne, men har aldri skjønt hva som er så pent med henne, hun er vanlig og virket litt kul liksom. Men det er vel personligheten og falskheten jeg ser som gjør henne mindre attraktiv da. Hadde tenkt på akkurat samme måte om den oppførselen og "utstrålingen" uansett hvordan personen hadde sett ut. Anonymkode: 413e3...f93 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #148 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det dummeste argumentet jeg ser. Jeg har ikke fått godt inntrykk av henne, kjenner ikke godt til henne, men har aldri skjønt hva som er så pent med henne, hun er vanlig og virket litt kul liksom. Men det er vel personligheten og falskheten jeg ser som gjør henne mindre attraktiv da. Hadde tenkt på akkurat samme måte om den oppførselen og "utstrålingen" uansett hvordan personen hadde sett ut. Anonymkode: 413e3...f93 Ok, Karen☺️👍 Du kjenner ikke Jenny Skavlan, men hvordan kan du da vite at hun er falsk og dårlig personlighet? Det er bare Jenny som blir kritisert i denne tråden, blant deltakerne. Men så er hun den peneste i programmet, så jeg skjønner det godt. Ikke at det er en unnskyldning til å bruke det mot henne. Anonymkode: 1e7e7...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 3. april 2021 #149 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 23.49): Ok, Karen☺️👍 Du kjenner ikke Jenny Skavlan, men hvordan kan du da vite at hun er falsk og dårlig personlighet? Det er bare Jenny som blir kritisert i denne tråden, blant deltakerne. Men så er hun den peneste i programmet, så jeg skjønner det godt. Ikke at det er en unnskyldning til å bruke det mot henne. Anonymkode: 1e7e7...16f Nå er det jo veldig individuelt hvem man synes er penest. Jeg kan synes Trond Fausa er den kjekkeste der, andre kan synes Erik Follestad. Noen synes Linn Skåber er den peneste, andre synes Jenny Skavlan. Jenny Skavlan er helt nydelig, men det endrer ikke det faktum at jeg har fått et dårligere inntrykk av henne. Det har absolutt null å gjøre med sjalusi. Ble da skrevet om Erik her i starten også. At han var så sur og dårlig taper. Jeg har også skrevet om Trond og uglene her. Endret 3. april 2021 av Ifyousayso 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 25. september 2021 #150 Del Skrevet 25. september 2021 Ny sesong er i gang med nye deltakere. Jeg lo godt av den første episoden 😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 25. september 2021 #151 Del Skrevet 25. september 2021 Sally-Go-Round skrev (20 minutter siden): Ny sesong er i gang med nye deltakere. Jeg lo godt av den første episoden 😀 Enig! Det gjorde så godt for,programmet at alle deltakerne ble bytta ut! (Hatteoppgaven f,eks …. Hadde det vært forrige sesong hadde vel bare alle,forsøkt å kaste den) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #152 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg elsker Kongen Befaler! Synes bare det er litt dumt at Atle har favoritter. Man ser det godt hver sesong, og i år blir det nok Tørnquist 😄 Blir litt forutsigbart. Anonymkode: dbdea...917 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #153 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 16.01): Jeg har vært helt nøytral til Jenny før, har ikke hatt noen mening om henne. Men hennes deltakelse i dette programmet kom ikke i hennes favør. Det virket som om hun hadde noe i mot Linn. Det var stadig små stikk til henne. Anonymkode: 4d071...55f Enig, hun tar for mye plass i dette programmet. Anonymkode: 95c24...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #154 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg elsker Kongen Befaler! Synes bare det er litt dumt at Atle har favoritter. Man ser det godt hver sesong, og i år blir det nok Tørnquist 😄 Blir litt forutsigbart. Anonymkode: dbdea...917 Det kan virke sånn, selv om jeg likte uglelampene til Fausa i forrige sesong. Heier på Sagen og Amir denne sesongen. Kan spare meg for Fladen og hennes umodne væremåte. Det er ikke min type humor, gitt. Anonymkode: 091fd...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #155 Del Skrevet 27. september 2021 Elsker casten denne sesongen. Beste så langt tror jeg Anonymkode: 130c4...3a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #156 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 9.50): Jenny blir bare mer og mer usympatisk, på en ikke-morsom måte. Og den såkalte frukt-skulpturen hennes syns jeg var helt malplassert, men Atle dømmer jo så rart. Ikke at hun vant, men hun burde jo havnet lenger ned. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av uglene til Trond. Det har liksom blitt litt oppbrukt, samtidig som det har blitt en "greie" denne sesongen. Jeg heier i hvert fall på Trond, han er morsom, jordnær og løser en del av oppgavene veldig bra. Anonymkode: 229f5...7b9 la dere merke til at det var en av uglene på peishyllen i forrige episode?? Ungen holdt på å le seg ihjel 😂 Anonymkode: 5f500...d4c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. september 2021 #157 Del Skrevet 27. september 2021 Mitt første inntrykk av Amir var at "han der er ikke morsom...?". Så fikk jeg totalt latterkrampe under kattemat-segmentet. Etter det har han bare vokst på meg, han er skikkelig morsom! Nydelig løst med hatten også. Og de andre, kjempe-cast, de utfyller hverandre godt. Bra sesong! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #158 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det kan virke sånn, selv om jeg likte uglelampene til Fausa i forrige sesong. Heier på Sagen og Amir denne sesongen. Kan spare meg for Fladen og hennes umodne væremåte. Det er ikke min type humor, gitt. Anonymkode: 091fd...22b Ja det er akkurat det.. haha. Amir er gøy! Fladen har veldig umodne tilsvar til mye. Selv holder jeg en knapp på Kloppen og Amir men vi ser vel hvem som er dømt til å vinne så Anonymkode: dbdea...917 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 28. september 2021 #159 Del Skrevet 28. september 2021 Turkis Sau skrev (11 timer siden): Mitt første inntrykk av Amir var at "han der er ikke morsom...?". Så fikk jeg totalt latterkrampe under kattemat-segmentet. Etter det har han bare vokst på meg, han er skikkelig morsom! Nydelig løst med hatten også. Og de andre, kjempe-cast, de utfyller hverandre godt. Bra sesong! Helt enig, jeg var litt småskeptisk til Amir først, lurte litt på om seriøsiteten hans kom til å bli kjedelig. Men jeg holdt på å le feil på meg da han måkte innpå med kattemat, chili og vin - så for meg at han skulle tømme både flaska og det andre i håp om å dekke for smaken av kattemat. Håper på flere morsomme innslag fra han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2021 #160 Del Skrevet 29. september 2021 Liker kjempegodt sesongens cast! 😄 Er stor fan av Steinar og heier såklart på ham, men det kan se ut som om han har fått hakkekylling-rollen denne sesongen😟 Amir er kjempemorsom og annerledes så jeg heier på han og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå