Gå til innhold

Kongen befaler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

😱 uten å spy?

Anonymkode: c8f9b...871

Hun hadde en bøtte på bordet mot slutten, så det var nære på tror jeg:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dette programmet. ❤️ Har begynt å se på den svenske versjonen på YouTube.... Ikke like gøy, men morsomt innimellom.... 🙂 

Anonymkode: ad03c...a79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elsker dette programmet. ❤️ Har begynt å se på den svenske versjonen på YouTube.... Ikke like gøy, men morsomt innimellom.... 🙂 

Anonymkode: ad03c...a79

Sjekk ut den engelske versjonen, Taskmaster. Noen av sesongene er veldig bra 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at Calle slo Jon 👍

Ser frem til sesong tre. Hegerberg er jo en skikkelig skrue.

Anonymkode: 091fd...22b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne sesongen mye bedre enn forrige. Er ikke fan av Ylvisgutta, og Almaas «løftet» denne sesongen for min del. 

Egil har jeg lite sansen for, men liker Follestad da så må vel «tvinge» meg gjennom(kanskje mute når Egil er på dog) neste sesong. Er Jenny Skavlan morsom da? Eller er det sånn at de «må» ha med en pen person i panelet(sånn som Mia, er jo ikke spesielt morsom, men veldig pen å se på)? 

Anonymkode: ee94b...e4a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Likte at Calle slo Jon 👍

Ser frem til sesong tre. Hegerberg er jo en skikkelig skrue.

Anonymkode: 091fd...22b

Casten for neste år er bra! Tror det vil bli en morsom sesong. Jeg elsker humoren til Egil. Ler mye når han er med på Brille. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent på Egil! Han fremstiller seg som en raring, men er jo egentlig veldig intelligent. Spent på om han får/tar klovnerollen eller om han faktisk prøver å løse oppgavene, for da tror jeg han kan gjøre det bra.

Anonymkode: 229f5...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg fikk litt inntrykk av at dette var forkjellsbehandling der almaas fikk den korte pinnen. Syntes ikke atle er god på sånn vennskaplig erting, han virker fiendtlig til tider. Syntes ofte det virker som om deltagerne ler av høflighet slik at ting ikke skal bli kleint. Han er ofte ikke morsom, bare fiendtlig. Jeg liker "banter" og tøff humor, men syntes ikke han er god på det, rett og slett. 

Maria tuller også ofte med spøker som publikum aldri ler av. Vet ikke om det er fordi de ikke syntes det er morsomt eller om de ikke forstår når hun tuller eller hva det handler om. 

Sosialt sett syntes jeg det er mye kleine greier i denne serien. 

Selve oppgavene er ofte underholdende, da.

Anonymkode: 650b9...1ab

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg syntes litt synd på Jon Almaas. Sitte der som gift kar med flotte Mia Hundvin ved sin side helt 😍🤩 etter ham. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tja, jeg fikk litt inntrykk av at dette var forkjellsbehandling der almaas fikk den korte pinnen. Syntes ikke atle er god på sånn vennskaplig erting, han virker fiendtlig til tider. Syntes ofte det virker som om deltagerne ler av høflighet slik at ting ikke skal bli kleint. Han er ofte ikke morsom, bare fiendtlig. Jeg liker "banter" og tøff humor, men syntes ikke han er god på det, rett og slett. 

Maria tuller også ofte med spøker som publikum aldri ler av. Vet ikke om det er fordi de ikke syntes det er morsomt eller om de ikke forstår når hun tuller eller hva det handler om. 

Sosialt sett syntes jeg det er mye kleine greier i denne serien. 

Selve oppgavene er ofte underholdende, da.

Veldig enig! I andre roller har jeg funnet Atle morsom, men ikke som kongen. Jeg synes Atle virker nærmest irritabel ut, uten at jeg kan forstå hvorfor han skal være det...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er morsomt med Maria Stavang? Alt jeg ser er en person som griser, gjør seg dummere enn hun er, raper, hyler og skriker uten at de rundt henne ler, fremstiller seg selv udelikat og lite begavet... 

Anonymkode: 8aab0...5bf

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyachint31 skrev (På 20.11.2020 den 0.11):

Leste i dag at neste sesong er med Trond Fausa Aurvåg , Linn Skåber, Follestad, Egil Hegerberg og Jenny Skavlan. Det kan bli gøy! 

Høres ikke så gøy ut

Anonymkode: 6cc98...295

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (På 29.11.2020 den 11.01):

Må si jeg syntes litt synd på Jon Almaas. Sitte der som gift kar med flotte Mia Hundvin ved sin side helt 😍🤩 etter ham. 

Mia er gift med Camilla Andersen. Jon Almaas er mye, men han er ingen kvinne.

Anonymkode: 53652...7b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var gift med mener du vel? 

Anonymkode: c8f9b...871

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (På 29.11.2020 den 11.01):

Jeg forstår ikke hva som er så spesielt med henne? Har hun en spesiell utstråling eller noe? 

Anonymkode: f66a4...621

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, de er skilt. Hun ble senere sammen med en mann som er far til barna hennes. Jeg vet ikke om de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: 229f5...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hun skilte lag med Camilla Andersen i 2002. Har rent litt vann i elvene siden den gang.

Anonymkode: 96662...6d6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i dag at neste sesong er med Trond Fausa Aurvåg , Linn Skåber, Follestad, Egil Hegerberg og Jenny Skavlan. Det kan bli gøy! 

Egil er ok, de andre fire misliker jeg. Det blir nok en droppa sesong for min del . Har sett en del taskmaster og det blir raskt kjedelig når jeg syntes menneskene er det. Misliker holdningene til de menneskene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...