AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #21 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg vil også legge til at Martin Lepperød hadde vært fantastisk å ha med! Jeg vil også ha ylvis tilbake og kanskje Else😍 Anonymkode: 2785f...32d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #22 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Ryuk skrev: Jeg synes Maria er fryktelig harry, men jeg ler nå litt av henne også. Jeg synes casten i år er ganske grei, men de i fjor var bedre. Calle er uten tvil den jeg liker best. Hvis de skal følge Taskmaster sitt konsept helt så blir det jo nye mennesker i hver sesong, men vi har kanskje ikke så mange å ta av. Håper det blir en del sesonger til. Ikke nok folk som ikke er på kontrakt hos en konkurrerende kanal i hvert fall. Mange komikere hos NRK og tv2 som er ansatt der kan nok ikke være med. Anonymkode: a66cb...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. november 2020 #23 Del Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nok folk som ikke er på kontrakt hos en konkurrerende kanal i hvert fall. Mange komikere hos NRK og tv2 som er ansatt der kan nok ikke være med. Anonymkode: a66cb...3e6 Det er sant. Kunne vært gøy å sett Harald Eia løse disse oppgavene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8. november 2020 #24 Del Skrevet 8. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Tenker bare at Mia Hundvin er ekstremt vakker! Anonymkode: 4c9f7...b29 Hadde en liten crush på henne denne sesongen, fram til jeg innså at hun smiler og ler på samme måte som Tom Cruise. Nå klarer jeg ikke å fjerne det bildet fra hodet mitt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #25 Del Skrevet 8. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kongen befaler på dplay, jeg fant ikke en annen tråd. Er det bare jeg som synes det er litt pinlig å se hvor opptatt Mia Hundvin er av Jon Almaas? Anonymkode: 96cf7...778 Mia og Jon har kontor ved siden av hverandre, så de har nok opparbeidet seg en ganske intern humor opp igjennom årene. De "kniver" seg imellom og gir hverandre noen "slag og spark" her og der. Dette går begge veier, syns jeg. Anonymkode: 7b2f0...e5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #26 Del Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil også legge til at Martin Lepperød hadde vært fantastisk å ha med! Anonymkode: 2785f...32d Aldri hørt om! Hvem er det? Er ikke poenget at det skal være noen som i hvert fall er litt kjent med? Anonymkode: 96662...6d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 8. november 2020 #27 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker bare at Mia Hundvin er ekstremt vakker! Anonymkode: 4c9f7...b29 Samme her 😊 Jon er kul da, Calle er vel den morsomste. Maria og Magnus er bare irriterende. Endret 8. november 2020 av Maxwell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #28 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg har sett dette siden første episode (sesong 1) og Maria har fremstått som lite smart, men jeg hørte henne på lørdagsrådet for noen uker siden. Ble ganske overrasket over hvor oppegående og smart hun egentlig er. Så jeg tror "oppførselen" hennes her i dette programmet er litt overdrevet. Anonymkode: 53652...7b0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #29 Del Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om! Hvem er det? Er ikke poenget at det skal være noen som i hvert fall er litt kjent med? Anonymkode: 96662...6d6 Bare fordi du ikke har hørt om han så betyr ikke det han ikke er kjent. Anonymkode: 2785f...32d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #30 Del Skrevet 8. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sett dette siden første episode (sesong 1) og Maria har fremstått som lite smart, men jeg hørte henne på lørdagsrådet for noen uker siden. Ble ganske overrasket over hvor oppegående og smart hun egentlig er. Så jeg tror "oppførselen" hennes her i dette programmet er litt overdrevet. Anonymkode: 53652...7b0 Hun er komiker og har blitt tildelt en rolle her, som klovn og matglad. Liker henne veldig godt, og syns det er superkoselig at hun og Magnus er sammen! Anonymkode: 73280...965 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #31 Del Skrevet 8. november 2020 Er ikke Maria og Magnus kjærester? Anonymkode: 2c466...52e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #32 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi du ikke har hørt om han så betyr ikke det han ikke er kjent. Anonymkode: 2785f...32d Jeg følger godt med. Er det en eller annen nymotens «kjendis» for veldig unge folk, kanskje? Anonymkode: 96662...6d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 8. november 2020 #33 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg synes Magnus er kjempemorsom jeg! Han jeg har ledd mest av, faktisk. Men er enig med flere her oppe om at Maria ikke er så gøy 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #34 Del Skrevet 8. november 2020 Mye bedre i år enn i fjor Anonymkode: 6cc98...295 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. november 2020 #35 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Wera1 skrev: Jeg synes Magnus er kjempemorsom jeg! Han jeg har ledd mest av, faktisk. Men er enig med flere her oppe om at Maria ikke er så gøy 😅 Enig, synes også Magnus er festlig. Litt sånn ufrivillig morsom, morsom uten å gå inn for det 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 10. november 2020 #36 Del Skrevet 10. november 2020 Maria virker å ta det hele minst seriøst, og satser mest på "rare" løsninger som jeg mistenker at hun ofte forstår er dårlige, men likevel velger for underholdningens del. Jons rake motsetning med andre ord Magnus fremstår av og til direkte dum, mens Calle bare er ren underholdning. Mia er blikkfanget hvis fremste motivasjon er å slå Jon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #37 Del Skrevet 12. november 2020 Synes Maria er ekkel. Ble oppriktig kvalm av å se på den medisterkake-spisingen 🤢 Anonymkode: 43c87...855 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #38 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg synes Magnus og Maria gjør hele programmet. Jon Almås finner jeg ikke morsom, ikke Mia heller. Anonymkode: a9c78...5c8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 12. november 2020 #39 Del Skrevet 12. november 2020 På 8.11.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev: Er ikke Maria og Magnus kjærester? Anonymkode: 2c466...52e Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #40 Del Skrevet 12. november 2020 På 8.11.2020 den 14.08, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om! Hvem er det? Er ikke poenget at det skal være noen som i hvert fall er litt kjent med? Anonymkode: 96662...6d6 Han er da litt kjent, han. Jeg hadde aldri hørt om Maria Stavang før hun ble med i dette programmet, men hun var da sikkert litt kjent for andre folk. Anonymkode: fd636...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå