Sally-Go-Round Skrevet 3. desember 2021 #241 Del Skrevet 3. desember 2021 rosemarin skrev (6 minutter siden): den siste episoden kom i går Ikke for oss som følger med på lineær-tv 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. desember 2021 #242 Del Skrevet 3. desember 2021 Janzypants skrev (5 timer siden): Takk for info 😄 Da har jeg litt å se på fremover 😅 Håper de finner litt bedre oppgaver til den norske neste sesong! Jeg syns de to første sesongene var veldig bra, men jeg syns det virker som om de har gått litt tom for idéer, rett og slett! Blir spennende å se hva slags oppgaver som befinner seg i UK-versjonen! Til og med mannen i huset sitter og ler 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 4. desember 2021 #243 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) 13 hours ago, Katten.2.0 said: Premieren var jo i går? Alle vet at en må unngå sosiale medier for å unngå spoilers. Premieren ble lagt ut på Discovery+ denne uke men kommer ikke på tv før neste uke. Så de som ikke har Discovery+ har ikke fått sett det ennå. Sånn jeg forstår det på kommentarer. Ekstremt klønete å gjøre det sånn av Discovery da, de burde legge ut finaler samtidig som det går på tv, eller ihvertfall samme dag. Endret 4. desember 2021 av Trotwood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 4. desember 2021 #244 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) For 19 timer siden sa Spyflua: Så fint du fikk nevnt navnet hans her, så du får ødlagt gleden for flere 👍🏼 Bare hyggelig Har endret innlegget, men siden det var så viktig å quote, så står det fortsatt. Var ikke min intensjon å spoile, men leste det som om navnet allerede lå ute. Beklager til alle for å påføre traumer Endret 4. desember 2021 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. desember 2021 #245 Del Skrevet 10. desember 2021 Litt synd Einar vant 😕 Men veldig bra sesongavslutning 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #246 Del Skrevet 22. desember 2021 Den norske versjonen er overraskende bra. Men den når ikke opp til den originale britiske versjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 22. desember 2021 #247 Del Skrevet 22. desember 2021 Mr. Wickham skrev (10 minutter siden): Den norske versjonen er overraskende bra. Men den når ikke opp til den originale britiske versjonen. Enig! Har sett alt av den engelske og det er så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. desember 2021 #248 Del Skrevet 22. desember 2021 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Enig! Har sett alt av den engelske og det er så bra! Blir nødt til å se den en dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 22. desember 2021 #249 Del Skrevet 22. desember 2021 Entern skrev (37 minutter siden): Blir nødt til å se den en dag 😊 Bare å begynne, er vel noe sånt som 12 sesonger 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. desember 2021 #250 Del Skrevet 22. desember 2021 Kan det virkelig stemme at vinneren av episoden får det de andre har med seg? Noen ganger er det jo bare ræl, mens andre ganger er det ting jeg har vondt for å tro at deltakeren vil gi fra seg - særlig i den engelske versjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 22. desember 2021 #251 Del Skrevet 22. desember 2021 Nevian skrev (32 minutter siden): Kan det virkelig stemme at vinneren av episoden får det de andre har med seg? Noen ganger er det jo bare ræl, mens andre ganger er det ting jeg har vondt for å tro at deltakeren vil gi fra seg - særlig i den engelske versjonen. Godt spørsmål! Kanskje de ser det litt an? Hvis det var jeg som vant noe som har vært betydningsfullt for en annen, da hadde jeg spurt den personen om det virkelig var greit å gi det fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. januar 2022 #252 Del Skrevet 2. januar 2022 Sally-Go-Round skrev (På 22.12.2021 den 14.58): Bare å begynne, er vel noe sånt som 12 sesonger 😛 Hvor ser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. januar 2022 #253 Del Skrevet 2. januar 2022 Takk for tips om den britiske versjonen, utrolig morsom! Den siste norske sesongen har vært best, men jeg mener UK topper alt så langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. januar 2022 #254 Del Skrevet 2. januar 2022 Orly skrev (51 minutter siden): Hvor ser du? Mannen laster ned 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. januar 2022 #255 Del Skrevet 2. januar 2022 Task master uk ligger på Discovery 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 4. januar 2022 #256 Del Skrevet 4. januar 2022 Chord skrev (På 2.1.2022 den 16.26): Task master uk ligger på Discovery 👍 Håper de også legger ut sesong 10, 11 og 12 Foreløpig er det bare de 9 første sesongene som ligger der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. oktober 2022 #257 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg vil vite hva den finske samtalen mellom Martha og Olli handlet om! Hvordan kunne de bare hoppe bukk over det i programmet?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #258 Del Skrevet 9. oktober 2022 Nevian skrev (5 timer siden): Jeg vil vite hva den finske samtalen mellom Martha og Olli handlet om! Hvordan kunne de bare hoppe bukk over det i programmet?! Sikkert noe helt tullete 🤣 Olli så jo rimelig lattermild ut 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #259 Del Skrevet 9. oktober 2022 Synes denne sesongen hittil har vært bedre enn forrige 😀👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå